Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar bruidslingerie voor een zacht prijsje



22-01-2006, 16:23
[B]Sallaam,[/B]
Een goede vriendin van mij is al een poosje op zoek naar lingerie voor onder een bruidsjurk. De bh of korset moet zonder bandje zijn en het moet push up zijn zodat het er vol en mooil uitziet. Mijn vriendin is al naar bruidszaken geweest, maar het was te duur omdat ze het toch maar 1 keer aan doet wil ze bruidslingerie voor een zachte prijsje.

Al suggestie's zijn welkom!!!!!!

Alvast bedankt

23-01-2006, 14:12


Waarom maar 1x aan doen? Daarna kun je het ook nog vaak aan doen hoor.

Maar goed, ik had destijds hele mooie lingerie gevonden bij Hunkemoller, soms hebben ze wat geschikts voor een huwelijksnacht, maar soms ook niet, dus goed blijven zoeken.
Leuke corsetjes die niet duur zijn kun je trouwens ook bestellen op http://www.pabo.nl
Waarschuwing: hier staan ook andere sex spulletjes op, dus let even op waar je de site opent.

23-01-2006, 14:18
Nou, k zie dat je in utrecht woont, maar in amsterdam heb je een exlusief lingeriewinkeltje in de stad, ook nog wel pittig, maar in vergelijking met bruidzaken nog best wel goedkoop. Me zus heeft er zelf een beeldig cute corsetje gehaald met jaratels erbij, the whole package....daar moet je dus zeker ff inwippen

23-01-2006, 15:27
het is toch voor een bijzondere dag vind ik..
Dus waarom niet wat meer uitgeven?
maar misschien hebben ze bij honkemoller iets..
en ik zag laatst bij de h&m in denhaag (speciale lingerie h&m) ook een korset hangen..en witte spulletjes..

23-01-2006, 17:23



Citaat door serenity:
Waarom maar 1x aan doen? Daarna kun je het ook nog vaak aan doen hoor.

Maar goed, ik had destijds hele mooie lingerie gevonden bij Hunkemoller, soms hebben ze wat geschikts voor een huwelijksnacht, maar soms ook niet, dus goed blijven zoeken.
Leuke corsetjes die niet duur zijn kun je trouwens ook bestellen op http://www.pabo.nl
Waarschuwing: hier staan ook andere sex spulletjes op, dus let even op waar je de site opent.
he die tip wilde ik net geven over de pabo daar hebben ze inderdaad ook leuke dingen

23-01-2006, 17:30
kunnen jullie ook misss plaatjes plaatsen,van lingerie enzo.
Alvast bedankt

23-01-2006, 17:32
wil ook weten