Bekijk volle/desktop versie : !!!! Persverklaring Stichting Alwaqf !!!!!

Pagina's : 1 2 [3]

28-07-2005, 23:00

Citaat door ithran:
Maar niet Islamitisch.
Maar wel met een bestuur en een bevolking bestaande uit voornamelijk islamieten.

Joh, geef het gewoon toe. De hele wereld kan zien dat overal waar de islamieten het bestuur van een regio in handen krijgen de rechtvaardigheid naar de uitgang wordt begeleid. Overal waar het bestuur voornamelijk islamitisch is wordt het een corrupt zootje.

Immanuel

28-07-2005, 23:56

Citaat door Amazoullou:
Dank je wel voor de preek Kaaskop.
Maar we hebben het hier niet over de Marokkaanse diensten. We hebben het hier over de Kaaskopdiensten.
In de gaten houden is een ding maar deze organisaties in de Kaaskopmedia BELASTEREN is iets anders.
Kunnen jouw Kaaskophersentjes het verschil bevatten ?
Blijkbaar niet gezien je idiote reactie.

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Hij jij effe lekker op met je gekaaskop.
Idioot.

29-07-2005, 10:05
tjonge jonge, de topic begint met een verklaring van een moskeebestuur, dat ze niet stout zijn geweest, en 2 sekonden later lezen we posts van mensen die elkaar uitschelden voor rotte vis!

als dát geen bewijs is, dat de Al Wakf stichting opruiend gedachtengoed probeert te verspreiden, dan noem ik mijn kind Amazoellah!

Ik denk dat je het zo moet zien; elke stichting, die door middel van woord en daad mensen probeert te indoctrineren met een gedachtengoed, dat demokratie en scheiding van kerk en staat niet horen bij wat God wil van ons, dient scherp in de gaten te worden gehouden!

We hebben hier in het Westen de puberteitsperikelen van een achterlopend geloof ECHT niet nodig!
Zowel in het jodendom als het christendom hebben we in het verleden gezien waartoe religieuze diktatuur toe leidt, en dat heeft ons een bloedige strijd gekost, die is geeindigd in vrijheid van godsdienst, en scheiding van het instituut geloof, en bestuur!
Zo'n 400 jaar geleden!

Moderne experimenten met islamitiese staten geven ook al niet veel hoopvolle berichten, dat het dáár anders zal gaan; en ook de reakties van onze gelovige MJAers laten al zien, dat ze elkaar meteen weer in de haren zitten!

29-07-2005, 10:48

Citaat door MarocCia_Y:
Topic is 2 jaar oud

o jeh, ik dacht al, AMAZOELOE??????

nou ja, het is komkommertijd, dus dan krijg je dat!

Maar ja, gelukkig kan ik mijn reaktie zo in een recenter topic plaatsen!

31-07-2005, 02:59

Citaat door ithran:
Voor diegenen die weten wat het woordje discriminatie betekend zouden dit als discriminatie kunnen bestempelen.

Voor diegenen die niet weten wat discriminatie is zou ik de dikke van dale aanraden.(een prisma is ook goed).

31-07-2005, 03:01

Citaat door Immanuel:
Maar wel met een bestuur en een bevolking bestaande uit voornamelijk islamieten.

Joh, geef het gewoon toe. De hele wereld kan zien dat overal waar de islamieten het bestuur van een regio in handen krijgen de rechtvaardigheid naar de uitgang wordt begeleid. Overal waar het bestuur voornamelijk islamitisch is wordt het een corrupt zootje.

Immanuel
gutte gutte gutte

Pagina's : 1 2 [3]