Bekijk volle/desktop versie : voor de hoofdoekdragende die binnenkort gaan trouwen.



Pagina's : [1] 2

30-04-2003, 17:56
salaam,

heb een leuke voor jullie......ik zelf draag geen hoofddoek.....maar dit is voor de meiden die hem wel dragen........hebben jullie weleens gedacht wat jullie gaan dragen tijdens jullie bruiloft?wat voor hoofddoeken zouden jullie dragen?

laatst zag ik een programma op iqra en het ging over vrouwen die een trouwjurk droegen met prachtige bijpassende hoofddoeken...... prachtig om te zien.......

30-04-2003, 23:50



Citaat:
Origineel gepost door maghrabia82
salaam,

heb een leuke voor jullie......ik zelf draag geen hoofddoek.....maar dit is voor de meiden die hem wel dragen........hebben jullie weleens gedacht wat jullie gaan dragen tijdens jullie bruiloft?wat voor hoofddoeken zouden jullie dragen?

laatst zag ik een programma op iqra en het ging over vrouwen die een trouwjurk droegen met prachtige bijpassende hoofddoeken...... prachtig om te zien.......
jammer dat ik het niet heb gezien.. zou masha allah zijn ja

02-05-2003, 01:15
Ben bij een bruiloft geweest...en daar dreg de bruid een hoofddoek ik zag geen verschil...echter ze was nog mooier




Smaraagd!

02-05-2003, 01:20
Ja ik heb het ook gezien op Iqra, was zeker Masha Allah gewoon

02-05-2003, 01:22



Citaat:
Origineel gepost door Assia_20
Ja ik heb het ook gezien op Iqra, was zeker Masha Allah gewoon
Versta jij arabisch ? Als Nlse bekeerde moslima ?

Masha ALLAH!

02-05-2003, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door MüeZli
Versta jij arabisch ? Als Nlse bekeerde moslima ?

Masha ALLAH!
Uhmm..Bekeerd :schok:......Uhm.... Nederlands :schok:


haha Ik ben gewoon Marokaans Lieverd

02-05-2003, 01:33
Hoe kom je er trouwens bij dat ik bekeerd en Nederlands ben....als ik vragen mag??

02-05-2003, 02:02
Ik heb je verward met n zuster die Anissa heet. Sorrie mijn ftje.

02-05-2003, 02:12
geeft Niet :blauwkus:

08-05-2003, 14:34
ja man mooi ik draag mijn hoofddoek gewoon ook op mijn bruiloft ik sta er 100 % achter

18-06-2003, 09:58
Hallo dames,

Mijn zusje gaat binnenkort ook trouwen, maar zij blijft gewoon haar hijab dragen tijdens haar bruiloft.

Ik ken meiden die soms jarenlang een hijab dragen, en dan op dag dat je de meeste zegeningen van allah krijgt, haar hijab afdoet. Nou dat vind ik echt erg.

Ik vind bruiden met hijab echt heel erg mooi.

18-06-2003, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door een_Rotterdamse
Hallo dames,

Mijn zusje gaat binnenkort ook trouwen, maar zij blijft gewoon haar hijab dragen tijdens haar bruiloft.

Ik ken meiden die soms jarenlang een hijab dragen, en dan op dag dat je de meeste zegeningen van allah krijgt, haar hijab afdoet. Nou dat vind ik echt erg.

Ik vind bruiden met hijab echt heel erg mooi.
Ieder maakt haar eiegn keuze hierin, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een bruid met hoofddoek heb gezien. Ik trouw zelf over een paar weken, maar ga dan geen hoofddoek dragen. Vind dat niet nodig aangezien ik geen gemengde bruiloft heb.

18-06-2003, 15:39


Salaam
Ik denk dat als er geen mannen aanwezig zijn dan de bruid ook zonder hoofddoek kan trouwen maar met hoofddoek is erg mooi. Ik heb dat programma ook gezien was echt prachtig om te zien.

18-06-2003, 16:20
Sallaam ik ga dit jaar ook trouwen, maar draag geen hoofddoek, ik hou een gescheiden bruiloft. Als ik wegga van huis dan bedek ik me wel hoor.



Wa Sallaam Alikoum

18-06-2003, 19:58
salaam,

Weet iemand toevallig wanneer deze uitzending van iQra nogmaals wordt uitgezonden?

hartelijk dank.

Wailikoem A-Salaam

Pagina's : [1] 2