Bekijk volle/desktop versie : Marokko zal 4-3-3 moeten spelen tegen egypte



Pagina's : [1] 2

22-01-2006, 13:03

Citaat door jbiloxxl:
Egypte zal vanuit de buitenkanten aanvallen met barakat en die kale op links het is niet nodig om een extra middenvelder erbij te halen
Marokko zal toch wel zonder angst moeten spelen
als dat een vriendschappelijke wedstrijd zou zijn zag ik marokko makelijk winnen
maar het hangt van hun nerveusheid af
.

22-01-2006, 13:04


chamakh en zairi voorin

22-01-2006, 13:05
hadji ergens in middenveld

22-01-2006, 13:08
en real madrid in je kluisje

22-01-2006, 13:09


------------------------------------el jarmouni--------------------------

-------ouaddou--------elkarkouri---------naybet------------elkaddouri--------

----------------------chippo-------------------------safri---------------------------

-----------zairi--------------------------------------------------------hadji-------
--------------------------aboucherouane------------Chamakh---------

22-01-2006, 13:09
--------------------------------------Jarmouni----------------------------------

----------------------------Regragui------------------Naybet---------------Talal---------------Elkaddouri--------------


-----------------------Kharja-------------------Hadji----------------Safri------------------------


--------------------Zairi-----------------------Chamakh-------------------------Aboucharouan

22-01-2006, 13:11
neee ik vind dat ze 343 moeten spelen, omdat oudaou een mandekker is en geen rechtsback. dus ik raad aan om zo te spelen

----------------------------------jarmouni-------------------------------------
-----------------------------------naybet---------------------------------------
--------------------ouadou------------------elkarkouri----------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------safri-----------------------chippo-------------------------
---kharja---------------------------------------------------------elkadouri----
-----------------------------------------------------------------------------------
---zairi-------------------------chamakh----------------------------hadji----

eventuele wissel boussaboun en aboucherouane

22-01-2006, 13:12

Citaat door maghribie:
neee ik vind dat ze 343 moeten spelen, omdat oudaou een mandekker is en geen rechtsback. dus ik raad aan om zo te spelen

----------------------------------jarmouni-------------------------------------
-----------------------------------naybet---------------------------------------
--------------------ouadou------------------elkarkouri----------------------
----------------------------------------------------------------------------------
---------------------safri-----------------------chippo-------------------------
---kharja---------------------------------------------------------elkadouri----
-----------------------------------------------------------------------------------
---zairi-------------------------chamakh----------------------------hadji----

eventuele wissel boussaboun en aboucherouane
goede opstelling

22-01-2006, 13:18
dankje wel ik had er liever tuncay en nihat ingezet lol

22-01-2006, 13:19
tuncay en necati mogen jullie wel lenen

22-01-2006, 13:21

Citaat door Turk89:
tuncay en necati mogen jullie wel lenen
passen niet in onze spel.....dus hebben we niet nodig, toch bedankt

22-01-2006, 14:18
Ja vooral Hadji is een hele "goede keus". Vooral als je 100% inschieters hebt en je wilt de spanning er nog even inhouden door de bal maar buiten het doel te krijgen ipv erin. Erg verstandige beslissing. Stel je voor dat je Boussaboun opstelt of zo. Een jongen die dolgraag wil en zulke kansen dus NIET het publiek injaagt....

22-01-2006, 14:23


ik vind hetr echt vreemd hoeveel credit hadji krijgt van jullie vind het echt een matige speler die niks extra's brengt. hij scoort alleen wereld goals nooit normale intikkers

22-01-2006, 14:26

Citaat door artiestico:
ik vind hetr echt vreemd hoeveel credit hadji krijgt van jullie vind het echt een matige speler die niks extra's brengt. hij scoort alleen wereld goals nooit normale intikkers
Ja en het mooie is dat meneer Hadji al maanden niet heeft gevoetbald bij zijn club ivm een conflict met zijn trainer. Dat je em uberhaupt meeneemt vind ik knap...wat moet je met voetballers als Sektioui en Bousoufa als je Hadji hebt???

22-01-2006, 22:23

Citaat door jbiloxxl:
no hadji heb je gewoon nodig
als is het voor de mentale dreun voor de egyptische verdediging
Ja die schrikken zich wild zeg! Wat voor voetbaltheorie houd jij erop na?? Ze krijgen hartverlamming als ze Hadji zien oulla??? Dan moet Nederland ook maar weer Bergkamp gaan oproepen en opstellen tegen Argentinie voor de mentale dreun van 8 jaar geleden!! Maar goed iemand dei anderen verkaaste Marokkanen noemt en zulke onzin hier uitkraamt kun je nauwelijks serieus nemen....volgens mij was je ook die idioot van Marokkaanse competitie is goed......

Pagina's : [1] 2