Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje voor de Christennen



22-01-2006, 11:31
Nu is mijn vraag:''Ik zie dat het niet meer zo belangerijk en speciaal meer is om die kerstdagen te vieren''
Dus waarom leveren jullie dan niet een dag,want wij komen tekort op het offerfeest?(jullie hebben er toch niks speciaals meer aan)...Of is dat niet zo?

22-01-2006, 12:11



Citaat door parfumgirl:
Nu is mijn vraag:''Ik zie dat het niet meer zo belangerijk en speciaal meer is om die kerstdagen te vieren''
Dus waarom leveren jullie dan niet een dag,want wij komen tekort op het offerfeest?(jullie hebben er toch niks speciaals meer aan)...Of is dat niet zo?
Na de Kerst is voor velen toch wel een betekenisvolle geschiedenis, als je nu om een paasdag zou vragen denk ik dat meerderen het met je eens zullen zijn

Maar de kerst is niet alleen voor het geestelijke gedeelte maar ook voor schoonfamilie die ze met oud en nieuw dan niet gaan bezoeken enzo...zie je

oftewel een paar vrije dagen om het jaar door midden te zagen met vakantie ofzo komt goed uit weinig snipperdagen nodig om 2 weekjes ervan tussenuit te piepen zie je

22-01-2006, 17:53
ik heb geen bezwaar tegen een vrije dag inruilen tgv het offerfeest; iets voor een referendum lijkt me