Bekijk volle/desktop versie : Fu.ck Die Terinng Fakhir!!!



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2006, 14:58
BOUSSABOUN GEEEEEN ENKEL BAL AANGERAAKT!!

LOGISCH HE!!

BRENG M HALF UUR VOOR EINDTIJD ERIN!!

AWILIEEEE BRENGT IE M PAS 83 min erin!!!

21-01-2006, 15:00


egt he??? die lelijke kleine kk kikkerkop van hem, tazzzz wat een wisselbeleid??
gaat ie wissele brengt ie boussabon, armoumen is 10 keer zo goed!!!!!!!!!!!11
pistrainen, fxcking lilliputer, tfoe wat een ezel!!!!!!!!!!!!!!!!

21-01-2006, 15:02
awilie!! weet je wat 5 min speeltijd is! geen moer man!!!

al stond RONALDINHO daar 5 min dan zou hij zelfs niets presteren!! ik bedoel maar!!

je staat achter dan MOET JE INGRIJPEN!!
en niet pas 5 min voor einde speeltijd!!!

21-01-2006, 15:04
Boussaboun moest er helemaal nie inkomen !!!

21-01-2006, 15:04


Door die 2 wissels haalde hij het tempo uit de wedstrijd en hij zorgde ervoor dat we 3 minuten kwijt raakte.

21-01-2006, 15:05
kk trainer tfoeeee... in die 5min tijd dat boussa erin zat moest hij pas warm draaien, hele spel was daarna verkloot...

Wissel in de 70e min of wissel NIET.. anders raak je de spelritme kwijt

21-01-2006, 15:06

Citaat door Mounir Chicken:
Door die 2 wissels haalde hij het tempo uit de wedstrijd en hij zorgde ervoor dat we 3 minuten kwijt raakte.
PRECIESSS en daarom moest hij veeeel eerder wisselen!! begrijpt jij?

21-01-2006, 15:12
Die Fahkir moet gauw kapot vallen. Wie wisselt er nou bij een achterstand in de 83ste minutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21-01-2006, 15:16
wat een rottrainer zeg. Staat langs de lijn hard te schreeuwen, terwijl niemand luistert. Dat is het probleem met marokkaanse trainers, die komen gewoon tactisch te kort.

Het wisselbeleid was om van te huilen, dat deed zaki ook.

Met zo een trainer komem we laatste te staan!

21-01-2006, 15:16

Citaat door Zinedine20:
BOUSSABOUN GEEEEEN ENKEL BAL AANGERAAKT!!

LOGISCH HE!!

BRENG M HALF UUR VOOR EINDTIJD ERIN!!

AWILIEEEE BRENGT IE M PAS 83 min erin!!!
beste broeder (Voetballer ) hoe kan je dit zeggen over Fhakir beste broeder..

Is dit niet erg zwak??Jij voetbalt zelf ook en als jij in de spits staat en je mist 5 open kansen , moet iemand dan jou trainer de schuld gaan geven?? wie weet brachten ze Abdel Ali in de 75ste minuut en zou hij ook geen bal raken..Deze wedstrijd hebben we verloren omdat men voorin de kansen niet afmaken, Had die ballen van Hadji erin gegaan waren we nu erg blij en was er niks aan de hand..

21-01-2006, 15:17
ewa fhem die SCHEIZE ACTIONS VAN DIE KABOUTER!!

21-01-2006, 15:18

Citaat door xBenficaxNLx:
beste broeder (Voetballer ) hoe kan je dit zeggen over Fhakir beste broeder..

Is dit niet erg zwak??Jij voetbalt zelf ook en als jij in de spits staat en je mist 5 open kansen , moet iemand dan jou trainer de schuld gaan geven?? wie weet brachten ze Abdel Ali in de 75ste minuut en zou hij ook geen bal raken..Deze wedstrijd hebben we verloren omdat men voorin de kansen niet afmaken, Had die ballen van Hadji erin gegaan waren we nu erg blij en was er niks aan de hand..
maar als ik als trainer zie dat het voorin niet lukt..! dan GRIJP ik toch meteen in?
of heb ik het soms mis?

WOELAH A BROEDER DIE MAN MAAKTE ME GEK!

21-01-2006, 15:19


kom op zeg het is ook nooit goed hij had 2 weken de tyd
en marokko heeft nie slecht gespeeld

21-01-2006, 15:19
chippo voegde ook niet veel toe

21-01-2006, 15:19
ga toch weg, dat je die kansen mist moet je incalculeren. Maar half voor tijd moet je meer risico gaan nemen. Want van de 45 t/m 75 minuut heb ik geen kans gezien. Dan moet een trainer ingrijpen. En hij heeft de ballen niet gehad om in te grijpen. Heel zwak!!!

Pagina's : [1] 2 3