Bekijk volle/desktop versie : Help, leuke unieke bedankjes voor kinderen!!



21-01-2006, 14:29
Selaaam mensen,

Heb even jullie hulp nodig??
Wie kent een paar leuke unieke bedakjes voor kinderen. iets leuks wat je niet op veel feesten tegen komt.
Ook als jullie leuke ideeen hebben voor op een bruiloft, SCHIET maar los.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heb niet meer zoveel tijd....

21-01-2006, 14:35


Ja,

dat zou ik ook heel graag willen weten..........................................Je haalt me de woorden uit de mond.

21-01-2006, 15:47

Citaat door Faamira:
Selaaam mensen,

Heb even jullie hulp nodig??
Wie kent een paar leuke unieke bedakjes voor kinderen. iets leuks wat je niet op veel feesten tegen komt.
Ook als jullie leuke ideeen hebben voor op een bruiloft, SCHIET maar los.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heb niet meer zoveel tijd....
Heey heey meis,
Je kan ze zelf maken, en moet gewoon van een speciel doorzichtig zakje kopen en daar doe je een paar snoepjes, een loly en een klein speelgoedje bijv. een toeter of zo'n bellenblaas. Nou daar doe je dan een mooie strik omheen en klaar!!
Gebruik je fantatie en ik zeker dat je er dan wel uit komt..
Succes!!

21-01-2006, 15:49
Je kunt ze toch ook gewoon bestellen bij bijvoorbeeld de jamin

21-01-2006, 17:26


bedankt voor jullie reacties.............
dat van die zakjes zie al overal , ik dacht aan iets unieks wat jullie misschien ooit ergens hebben gezien waarvan het bij jullie is blijven hangen...

Hakima, je had het over speciale zakjes maar waar kan je die halen?? en om het te laten bestellen bij Yamin vind ik een beetje zonde om er een hoop geld voor neer te tellen, aangezien het voor kinderen is..

Dus mensen als jullie nog ideeen hebben, HELP me

21-01-2006, 19:10
Je hebt bij de xenos van die rozen en die stengel is van plastic, ik had op mijn verloving een soort van kebab van snoep gemaakt aan die stengel van die roos dus gerijgd en plastic folie erom heen en met een toetertje en dichtgemaakt met een lintje in de kleuren van mijn decoratie.

Succes

21-01-2006, 19:14
Hey meid,

In amsterdam bij de clerqstraat heb je hele leuke en
mooie.
Neem daar eens een kijkje het is het waard..

Kussies

22-01-2006, 11:56
je kan bij xenos van die leuke bekertjes kopen niet eens zo duus, die vul je met snoep en zo, dan doe je die doorzichtige papier erover heen. voila kind heeft lekker snoep om te snoepen, en heeft een beker om te houden

22-01-2006, 15:29
Heel leuk mandje waar je heel veel mee kan:

geschikt voor :
x geboorte feestje met de afbeelding van een kinderwagen of tekst it's a girl /boy

x Dat plaatje kan er ook af en dan is het leuk om te vullen als bedankje met tule of vullen met snoepgoed voor de kinderen

x als traktatie op school. Ik heb er zelf luchtballonnen van gemaakt voor mijn zoontje voor op school

Verkrijgbaar in wit, creme/beige, blauw en rose. Heb van elke kleur nog een aantal, heb ze nog niet geteld.

De balonnen kun je in de kleuren kiezen van je zaal/decoratie. Is heel feestelijk




23-01-2006, 11:26

Citaat door Faamira:
bedankt voor jullie reacties.............
dat van die zakjes zie al overal , ik dacht aan iets unieks wat jullie misschien ooit ergens hebben gezien waarvan het bij jullie is blijven hangen...

Hakima, je had het over speciale zakjes maar waar kan je die halen?? en om het te laten bestellen bij Yamin vind ik een beetje zonde om er een hoop geld voor neer te tellen, aangezien het voor kinderen is..

Dus mensen als jullie nog ideeen hebben, HELP me
Bij de jamin is het inderdaad best duur. Veel succes nog.