Bekijk volle/desktop versie : Help, ik denk dat mijn man vreemd gaat.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

21-01-2006, 01:58
Dames ik vermoed dat mijn man vreemd gaat.
Hij heeft de laatste tijd veel contact met een meisje. Als ik er naar vraag dan zegt hij dat het gewoon een goeie vriendin is. Goeie vriendin amehoela denk ik dan.

Ik wil graag advies wat moet ik beginnen.

21-01-2006, 02:03


belt ie ook met haar in jou bijzijn???

weet zij van jou bestaan ??? dus dat ie al met jou gaat bedoel ik ...

tot snel kus minatje

21-01-2006, 02:04
Jeetje moeilijk..
Waarom heeft ie contact met andere meiden vraag ik me af..? Ik ben niet getrouwd maar ik zou het niet accepteren dat ie contact houdt met andere dames, hij zou toch ook niet willen dat jij met andere mannen contact hebt?

Ik zou zeggen, geef aan dat je liever niet hebt dat ie contact heeft met andere dames, gewoon duidelijk je grenzen stellen..
Ook zou ik niet te snel conclusies trekken, goed op z'n gedrag letten en daarna actie ondernemen.. Liever voorkomen dan genezen..

Succes meid! Ik hoop dat ie niet vreemgaat, lijkt me vreselijk..

21-01-2006, 02:24

Citaat door xxMINAxx:
belt ie ook met haar in jou bijzijn???

weet zij van jou bestaan ??? dus dat ie al met jou gaat bedoel ik ...

tot snel kus minatje
Als hij haar belt dan belt hij haar in een andere ruimte, bijv. in de keuken of slaapkamer. ik weet echt niet wat ik er van moet denken.

Liefs snoopy101

21-01-2006, 02:29



Citaat door snoopy101:
Als hij haar belt dan belt hij haar in een andere ruimte, bijv. in de keuken of slaapkamer. ik weet echt niet wat ik er van moet denken.

Liefs snoopy101
als ik in jou schoenen zou staan dan zou ik gewoon van hem eissen dat ie haar opbelt in jou bij zijn en met haar een gesprek gaat voeren en niet tegen haar zeggen dat je erbij zit ... en zo kom je er achter of ie wat met haar heeft of dat het gewoon een goeie vriendin is ... maar als het een goeie vriendin is dan zou ie gewoon naast jou met haar kunnen praten en niet naar een andere ruimte moeten gaan hoor ... kijk maar wat je ermee doet maar een ding is zeker je moet iets doen ... sterkte meid ... je gelooft het niet maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld en voelt ... heel veel liefst minatje

21-01-2006, 02:37

Citaat door Sammargirl:
Jeetje moeilijk..
Waarom heeft ie contact met andere meiden vraag ik me af..? Ik ben niet getrouwd maar ik zou het niet accepteren dat ie contact houdt met andere dames, hij zou toch ook niet willen dat jij met andere mannen contact hebt?

Ik zou zeggen, geef aan dat je liever niet hebt dat ie contact heeft met andere dames, gewoon duidelijk je grenzen stellen..
Ook zou ik niet te snel conclusies trekken, goed op z'n gedrag letten en daarna actie ondernemen.. Liever voorkomen dan genezen..

Succes meid! Ik hoop dat ie niet vreemgaat, lijkt me vreselijk..
Lieve meid,

Mijn man ken ik al 11 jaar en ik weet van hem dat hij een paar goeie vriendinnen
heeft, waarvan ik van hun bestaan af weet en zij van mij. Hier heb ik ook helemaal geen problemen mee. Moet kunnen vindt ik.
Maar bij deze xxxx ( sorry hoor ) heb ik een ander gevoel.

Ik zie aan zijn telefoon dat ze elkaar soms wel 3 keer per dag bellen.
Ik heb aan hem gevraagt of hij mij bedriegt. Zijn antw. nee lieverd ik hou alleen van jou en van ons zoontje. Ik zou het niet aankunnen om mijn zoontje in de steek te kunnen laten bla bla bla.

Ik ben echt wanhopig en weet niet wat ik moet doen, maar als het zo is dan zet ik er een punt achter.

21-01-2006, 02:37
Nee sorry,
Ik zou gewoon heel duidelijk tegen hem zijn, dit kan niet punt.
Je bent z'n vrouw en je mag best wat van hem verwachten, et lijkt me niet normaal als je man de kamer verlaat om met een andere dame te gaan praten, doeggg zo zou hij er wel erg gemakkelijk vanaf komen..

Lieve meid, gewoon zeggen dat je het niet normaal vind en dat je ermee zit..
Als het een zogenaamde goede vriendin was, dan zou hij de kamer niet verlaten..

Sterkte..

21-01-2006, 02:42

Citaat door snoopy101:
Lieve meid,

Mijn man ken ik al 11 jaar en ik weet van hem dat hij een paar goeie vriendinnen
heeft, waarvan ik van hun bestaan af weet en zij van mij. Hier heb ik ook helemaal geen problemen mee. Moet kunnen vindt ik.
Maar bij deze xxxx ( sorry hoor ) heb ik een ander gevoel.

Ik zie aan zijn telefoon dat ze elkaar soms wel 3 keer per dag bellen.
Ik heb aan hem gevraagt of hij mij bedriegt. Zijn antw. nee lieverd ik hou alleen van jou en van ons zoontje. Ik zou het niet aankunnen om mijn zoontje in de steek te kunnen laten bla bla bla.

Ik ben echt wanhopig en weet niet wat ik moet doen, maar als het zo is dan zet ik er een punt achter.
Wallah echt moeilijk, je gevoel zegt al dat er iets niet pluis is, en je kent je man al zo lang dat je situaties goed genoeg kan inschatten.. Bel haar anders op, ja dat recht heb je...
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen, maar aangezien jij je man het beste kent, zou ik zeggen dat de alarm-bellen niet voor niets afgaan..
Ik wil je echt niet aan het twijfelen maken, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd..
Maar ik vind het niet eerlijk dat jij je rot moet voelen om dit soort dingen, als een stel veel van elkaar houdt dan moet je bepaalde dingen opofferen, deze vriendschap mag van mij OPGEOFFERD worden..

Sterkte, lief.

21-01-2006, 02:44
[QUOTE=xxMINAxx]als ik in jou schoenen zou staan dan zou ik gewoon van hem eissen dat ie haar opbelt in jou bij zijn en met haar een gesprek gaat voeren en niet tegen haar zeggen dat je erbij zit ... en zo kom je er achter of ie wat met haar heeft of dat het gewoon een goeie vriendin is ... maar als het een goeie vriendin is dan zou ie gewoon naast jou met haar kunnen praten en niet naar een andere ruimte moeten gaan hoor ... kijk maar wat je ermee doet maar een ding is zeker je moet iets doen ... sterkte meid ... je gelooft het niet maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld en voelt ... heel veel liefst minatje[/QUOTE


Lieve Minatje,

Ik weet dat ik iets moet doen, alleen de vraag is wat. Ik wil namelijk straks niet op mijn bek vallen als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn man is een slimme klootzak ookal zou hij haar gaan bellen waar ik bij ben, dan zou hij een gesprek met der voeren alsof ze een gewone vriendin is. Dus daar word ik ook niet wijzer van.

Maar bedankt lieverd, heb je nog andere adviezen dan hoor ik ze wel.

Kusje Snoopy101

21-01-2006, 02:46

Citaat door snoopy101:
Lieve meid,

Mijn man ken ik al 11 jaar en ik weet van hem dat hij een paar goeie vriendinnen
heeft, waarvan ik van hun bestaan af weet en zij van mij. Hier heb ik ook helemaal geen problemen mee. Moet kunnen vindt ik.
Maar bij deze xxxx ( sorry hoor ) heb ik een ander gevoel.

Ik zie aan zijn telefoon dat ze elkaar soms wel 3 keer per dag bellen.
Ik heb aan hem gevraagt of hij mij bedriegt. Zijn antw. nee lieverd ik hou alleen van jou en van ons zoontje. Ik zou het niet aankunnen om mijn zoontje in de steek te kunnen laten bla bla bla.

Ik ben echt wanhopig en weet niet wat ik moet doen, maar als het zo is dan zet ik er een punt achter.
ja dat begrijp ik maar heb je haar nummer ook in zijn telefoon gezien of kun je eraan komen zo ja bel haar en confronteer haar ermee dat je zijn vrouw bent en dat jullie getrouwd zijn en een zoontje samen hebben

21-01-2006, 02:49

Citaat door Sammargirl:
Wallah echt moeilijk, je gevoel zegt al dat er iets niet pluis is, en je kent je man al zo lang dat je situaties goed genoeg kan inschatten.. Bel haar anders op, ja dat recht heb je...
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen, maar aangezien jij je man het beste kent, zou ik zeggen dat de alarm-bellen niet voor niets afgaan..
Ik wil je echt niet aan het twijfelen maken, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd..
Maar ik vind het niet eerlijk dat jij je rot moet voelen om dit soort dingen, als een stel veel van elkaar houdt dan moet je bepaalde dingen opofferen, deze vriendschap mag van mij OPGEOFFERD worden..

Sterkte, lief.
Dankje Sammagirl,

Ik denk dat ik je eerste advies ga opvolgen.
hem goed in de gaten ga houden en het nog even ga aankijken.
Want als het wel zou is dan komt de waarheid wel naar boven.... toch!

Liefs,

21-01-2006, 02:52
Lieve Snoopy,

Wat je kunt doen is haar ZELF bellen, gewoon heel lief blijven... Dan zeg je gewoon ja sorry dat ik je bel, maar ik ben de vrouw van ... Hij heeft me over jullie vriendschap verteld maar zoals je weet zijn wij vrouwen best bang, nou wil ik als vrouw en moeder gewoon zeker weten dat er niet aan de hand is.. bla bla bla.
Als ze een normaal mens is, zal ze als een gevoelige vrouw reageren, en eerlijk zeggen of er iets aan de hand is (zij wil namelijk ook niet geflasht worden)
Je moet niet bang zijn dat je op je bek gaat, want dit is niet zomaar iets..

TIP: Blijf ondertussen poeslief tegen je man, hoe moeilijk dat soms ook is..
Geloof me, mannen gaan rennend naar een ander als ze constant ruzie hebben met hun vrouw..

21-01-2006, 02:52



Citaat door xxMINAxx:
ja dat begrijp ik maar heb je haar nummer ook in zijn telefoon gezien of kun je eraan komen zo ja bel haar en confronteer haar ermee dat je zijn vrouw bent en dat jullie getrouwd zijn en een zoontje samen hebben
Ja, ik heb haar nummer. Alleen heb ik mijn trots om haar te bellen.
ik pak liever mijn man aan dan mij te verlagen tot haar niveau en mischien weet ze helemaal niet van mij bestaan af.

21-01-2006, 02:54

Citaat door snoopy101:
Dankje Sammagirl,

Ik denk dat ik je eerste advies ga opvolgen.
hem goed in de gaten ga houden en het nog even ga aankijken.
Want als het wel zou is dan komt de waarheid wel naar boven.... toch!

Liefs,
Heel veel succes lieverd,

Ik hoop dat er inshaAllah helemaal niets aan de hand is..
Moge Allah swt je gezin bijeen houden en al het slechte ver bij jullie uit de buurt houden.. Amien..

21-01-2006, 02:55

Citaat door Sammargirl:
Lieve Snoopy,

Wat je kunt doen is haar ZELF bellen, gewoon heel lief blijven... Dan zeg je gewoon ja sorry dat ik je bel, maar ik ben de vrouw van ... Hij heeft me over jullie vriendschap verteld maar zoals je weet zijn wij vrouwen best bang, nou wil ik als vrouw en moeder gewoon zeker weten dat er niet aan de hand is.. bla bla bla.
Als ze een normaal mens is, zal ze als een gevoelige vrouw reageren, en eerlijk zeggen of er iets aan de hand is (zij wil namelijk ook niet geflasht worden)
Je moet niet bang zijn dat je op je bek gaat, want dit is niet zomaar iets..

TIP: Blijf ondertussen poeslief tegen je man, hoe moeilijk dat soms ook is..
Geloof me, mannen gaan rennend naar een ander als ze constant ruzie hebben met hun vrouw..
Meid ik kan het niet opbrengen om poeslief tegen hem te doen.
Het liefst krab ik zijn ogen eruit....... het is alleen maar omdat ik nog geen bewijs heb.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12