Bekijk volle/desktop versie : Traiteur Hanan?



Pagina's : [1] 2

21-01-2006, 00:28
Heyy dames, wie heeft Traiteur Hanan weleens meegemaakt? Ik kijk net toevallig op hun site en het ziet er echt super uit. Chokrane alvast

21-01-2006, 10:30


Inderdaad ben ik ook heel benieuwd naar het ziet er idd erg mooi uit Vooral de taart

21-01-2006, 14:24

Citaat door Chouaffa...:
Inderdaad ben ik ook heel benieuwd naar het ziet er idd erg mooi uit Vooral de taart
Mjammie


21-01-2006, 14:51
Hoi,

Ik heb Traiteur Hanan een aantal keren meegemaakt en het was super mooi. Hun decoratie is zoooo moooi dat je werkelijk een sprookje binnenloopt. Hun eten was lekker! vis met name (komt doordat ze al jarenlang een visrestaurant hebben in Adam) Personeel ziet er super verzorgt uit. Mooie ontvangst, lekkere koekjes bij de thee, kort maar krachtig een super cateraar op dit moment!
Zeker een aanrader!!

Ik heb ze overigens meegemaakt met Aliana Design (leuke meiden) werken ontzettend leuk samen. Goeie team! grote voorbeeld!

21-01-2006, 15:59



Citaat door Babyface Girl:
Hoi,

Ik heb Traiteur Hanan een aantal keren meegemaakt en het was super mooi. Hun decoratie is zoooo moooi dat je werkelijk een sprookje binnenloopt. Hun eten was lekker! vis met name (komt doordat ze al jarenlang een visrestaurant hebben in Adam) Personeel ziet er super verzorgt uit. Mooie ontvangst, lekkere koekjes bij de thee, kort maar krachtig een super cateraar op dit moment!
Zeker een aanrader!!

Ik heb ze overigens meegemaakt met Aliana Design (leuke meiden) werken ontzettend leuk samen. Goeie team! grote voorbeeld!
Die decoratie op hun site ziet er inderdaad heeeeeeeeeeeel erg mooi uit. Vandaar dat ik ook heel benieuwd ben naar hun. Bedankt voor je reactie

21-01-2006, 23:08
ik heb ze ook weleens meeegemaakt maar is al een tijd geleden ik weet wel dat het eten lekker was dat herinnerje je altijd he

22-01-2006, 11:33

Citaat door tempted_2_touch:
ik heb ze ook weleens meeegemaakt maar is al een tijd geleden ik weet wel dat het eten lekker was dat herinnerje je altijd he

23-01-2006, 11:32
Wat is de site?

23-01-2006, 11:35

Citaat door Boetajna:
Wat is de site?
http://www.traiteurhanan.nl

24-01-2006, 15:13
kwaliteit prijs verhouding is bij Traiteur hanan Ze bieden kwaliteit voor een mooie prijs.
Ik heb mijn keuze al gemaakt ik ga voor hanan

24-01-2006, 15:28
enb hoeveel kost het eigenlijk..het is daar egt prachtig..

24-01-2006, 15:54
Ik heb traiteur Hanan ook gehad op mijn eigen bruiloft en kan maar 1 ding zeggen


SUPER SUPER

24-01-2006, 21:47


Salaam...

Wat is ongeveer de prijs inscha Allah..ikheb de site wta bekeken en het ziet er picoobello uit..egt evrtrouwleijk en verzorgd ziet het eruit..

Gayr inscha Allah..vroeg me af hoe duur ze kan zjin??

Iemand??

Wasalaam

Elmoejahida

24-01-2006, 21:53
Ik ben ook benieuwd naar de prijzen voor 450 personen ongeveer Maar op veel bruiloften doen ze 2x hoofdgerecht meestal bestilla en vlees of kip ik vind dat teveel hoor Ik ga gewoon salade bestila en fruit doen is toch meer dan genoeggg

25-01-2006, 09:59
Je kan ze gewoon een mailtje sturen en om een offerte vragen.
Je moet dan aangeven hoeveel personen en wat je precies wilt hebben.

Pagina's : [1] 2