Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie schoon wil zijn moet afzien!!



20-01-2006, 21:21
ladys wajaw ik heb hier ergens gelezen dat look gemengd met olijfolie een weldaad is voor je haren. Nu heb ik het eens geprobeerd zahma en wieli WAT EEN ROTKLUS IS ME DAT!!! ik heb 2 teentjes look (één was al erg genoeg!) met olijfolie gemixt en zelfs nog toen ik het mengsel in m'n haar deed vielen de brokjes look overal van m'n haar op de grond, in de gootsteen (badkamer zal de komende dagen goed ruiken) tfoee alles droop tot in mijn nek en al!! ik heb onmiddelijk een doek op m'n kop gedaan dat die brokjes look erin blijven (ik mag er ni aan denken ieuww ) anders heeft het geen effect natuurlijk. nou hoop ik echt dat ik morgen resultaat zie want wolah anders doe ik het voor geen goud meer van de wereld, pff zoveel stank en afzien voor misschien wat glanzend haar ofzo dan hoeft het niet voor mij dus mijn vraag aan de dames die hier ervaring mee hebben met dit middeltje dat dateert uit de oertijd!! wat doet het met je haar nu juist? ik weet dat het gezond is dat is me ondertussen al duidelijk en hoevaak moet je het doen voor resultaat? ik heb het een paar uur geleden in m'n haar gedaan en alst aan mij ligt dan was het er nu alang af maar ik vind het zonde van al die moeite dus ik ben van plan om er een nachtje over te doen (ieuw ) is dat de bedoeling of mag ik al na een paar uurtjes mij gaan wassen? is er iemand die hier weet hoe dit allemaal in z'n werk gaat? help me please !! thanx alvast

20-01-2006, 21:26


ik heb gehoord dat het niet goed is om mee te slapen

je moet het een paar uurtjes laten als het goed is

20-01-2006, 22:12
Knoflook stinkt lekker hoorr