Bekijk volle/desktop versie : Slechte droom?



20-01-2006, 19:08
Salaam alaikoem,

Waarom mag je een slechte droom niet verder vertellen? Wie kan me hier meer over vertellen.

Shoekran

Wa salaam

20-01-2006, 20:05


Dat vraag ik mij ook al heel lang af.Nu hoop ik dat er iem het antwoord kan geven.

20-01-2006, 20:16

Citaat door blauwe_hemel:
Salaam alaikoem,

Waarom mag je een slechte droom niet verder vertellen? Wie kan me hier meer over vertellen.

Shoekran

Wa salaam
wil ik ook wel weten

21-01-2006, 19:50
Niemand die het weet blijkbaar.

21-01-2006, 21:20


omdat slechte dromen van de shaitaan komen en mooie dromen komen van allah swt volgende keer als je een slechte droom hebt

31. Wat te doen als u een slechte droom hebt gehad.
122. 114. Spuug (droog) drie keer naar uw linkerkant [1] en zoek toevlucht bij Allah tegen de duivel (a'oedhoe biellahie miena asshaytaanie arradjiem) en tegen het kwaad dat u gezien hebt (drie keer). [2] Spreek hier met niemand over. [3] "En ga vervolgens op uw andere zijde liggen." [4] "Als u wilt kunt u opstaan en bidden. [5]

23-01-2006, 19:00

Citaat door marocosia:
omdat slechte dromen van de shaitaan komen en mooie dromen komen van allah swt volgende keer als je een slechte droom hebt

31. Wat te doen als u een slechte droom hebt gehad.
122. 114. Spuug (droog) drie keer naar uw linkerkant [1] en zoek toevlucht bij Allah tegen de duivel (a'oedhoe biellahie miena asshaytaanie arradjiem) en tegen het kwaad dat u gezien hebt (drie keer). [2] Spreek hier met niemand over. [3] "En ga vervolgens op uw andere zijde liggen." [4] "Als u wilt kunt u opstaan en bidden. [5]
Shoekran voor je antwoord. Een mooie droom mag je dan wel vertellen?