Bekijk volle/desktop versie : wie gaat er wat doen op koningendag?



Pagina's : [1] 2

30-04-2003, 00:42
hey skatjes wat gaan jullie doen op koningendag?
gaan jullie:
spullen verkopen
of de stad in net als ik rond zwerven en gek doen
museum plein ga ik ook naartoe
of thuis blijven voor de buis
of achter de pc
had effe zin om gek te doen verveelde me
xxxxxxxx malika

30-04-2003, 00:45


Ik heb geen idee.. heb je geen goeie tips voor me?
Liefs, Louwietje

30-04-2003, 00:49
lief dat je reageert nou ik ga de stad in museum plein natuurlijk... ik weet niet waar jij woont maar ik woon in amsterdam dus ga ik naar de dingen toe die net heb opgenoemd maare ik weet alleen niet waar jij woont dikke kus voor jou

30-04-2003, 00:55
Hey lieve meid, daar ben ik weer. Ik woon in Utrecht, wilde eigenlijk ook naar Amsterdam gaan.. maar heb me toch maar bedacht. Ik weet gewoon dat het voor de volle 100% gigantisch druk gaat worden. Maar ja, ik dacht misschien weet jij andere leuke, iets rustigere plekken om morgen de dag door te brengen. Ja, Utrecht zelf is opzich ook leuk.. maar daar ga ik iedere jaar al heen.. een keertje wat anders is natuurlijk ook wel leuk!



Liefs, Louisa

30-04-2003, 20:20



Citaat:
Origineel gepost door Ayliah
Hey lieve meid, daar ben ik weer. Ik woon in Utrecht, wilde eigenlijk ook naar Amsterdam gaan.. maar heb me toch maar bedacht. Ik weet gewoon dat het voor de volle 100% gigantisch druk gaat worden. Maar ja, ik dacht misschien weet jij andere leuke, iets rustigere plekken om morgen de dag door te brengen. Ja, Utrecht zelf is opzich ook leuk.. maar daar ga ik iedere jaar al heen.. een keertje wat anders is natuurlijk ook wel leuk!



Liefs, Louisa
jaahh man vandaag was de stad druk oja ik was vandaag bijna over gereden door een politie auto..
ik had de schrik van mijn leven xxxxxxxxx malika

30-04-2003, 20:21
vertel skatjes nog wat beleefd vandaag of iets leuks?

30-04-2003, 20:25
Ben ik nou zo dom of staat er gewoon niet duidelijk aangegeven hoe je je verhalen erop zet??
owh ik zat achter me pc me vader tuurlijk naar martk gaan he
-xxx- latifa

30-04-2003, 20:27
Hahaha wejowwwwwwwwwwwwww mijn Queenday 2003 was helemaal

Ik heb echt gelachen man oeeeeef ....Ik was samen met 2 vriendinnen richting het centrum van Amsterdam gegaan, Leidseplein, rembrandt en het Museumplein.....Hahaha DAMN, die mensen daar waren echt gek!!!!!!...Er waren daar ook veel mgarba men..Allatiefffff

Moehim..ik wilde alleen effe zeggen dat ik van mn uitzicht heb genoten

Kizz KIzz SofSof

30-04-2003, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door Gekke_SofSof
Hahaha wejowwwwwwwwwwwwww mijn Queenday 2003 was helemaal

Ik heb echt gelachen man oeeeeef ....Ik was samen met 2 vriendinnen richting het centrum van Amsterdam gegaan, Leidseplein, rembrandt en het Museumplein.....Hahaha DAMN, die mensen daar waren echt gek!!!!!!...Er waren daar ook veel mgarba men..Allatiefffff

Moehim..ik wilde alleen effe zeggen dat ik van mn uitzicht heb genoten

Kizz KIzz SofSof
hiihihihih my too het was echt tof op museumplein en de stad ben ook naar kermis geweest xxxxxxxxxxxxxxx

30-04-2003, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door 0olatifa0o
Ben ik nou zo dom of staat er gewoon niet duidelijk aangegeven hoe je je verhalen erop zet??
owh ik zat achter me pc me vader tuurlijk naar martk gaan he
-xxx- latifa
ik begrijp je niet schat zou je wat duidelijker zijn? xxx malika

30-04-2003, 21:28
jammer dat verder niemand reageert
snik snik

30-04-2003, 21:32
alleen mijn lieve gekke_sofsof en ayliah
hey meiden dikke kus voor jullie oohh ja gekke_sofsof ik heb nog met een jongen gechat onder jou msn hij heet novel ken je hem?

30-04-2003, 21:41



Citaat:
Origineel gepost door missangelmalika
alleen mijn lieve gekke_sofsof en ayliah
hey meiden dikke kus voor jullie oohh ja gekke_sofsof ik heb nog met een jongen gechat onder jou msn hij heet novel ken je hem?
HAHAHAHAHAHAHAHA ja ik weet wie je bedoelt...hij heet geen Novel, maar Faissal (hij wil Novel heten hahaa )...Maarre..ik maak hem af, want hij gaat zonder mijn toestemming op mijn msn

Heeft ie iets doms tegen je gezegd wella

30-04-2003, 21:44
hij wou weten waaar ik woon en zo hij woont in west ik ook we gingen gewoon een beetje chatten later zei tegen hem ik moet weg hij weten waar precies in west enzo je weet wel jongens

30-04-2003, 21:49

Citaat:
Origineel gepost door missangelmalika
hij wou weten waaar ik woon en zo hij woont in west ik ook we gingen gewoon een beetje chatten later zei tegen hem ik moet weg hij weten waar precies in west enzo je weet wel jongens
Hahaha damn...ik hoek hem nu helemaal..Hij is wel relaxed hoor whoellah..Hij is mn beste mattie ..Alleen hij is nu verhuisd

Pagina's : [1] 2