Bekijk volle/desktop versie : negafa amina van antwerpen wie kent haar en wat vind je van haar en eerlijk zijn



Pagina's : [1] 2

20-01-2006, 12:34

dank je

20-01-2006, 13:21


bedoel je amina chadouli?

20-01-2006, 13:23
Who's Amina?

20-01-2006, 13:37
als het amina chadouli is, dan kan ik je vertelen dat ze heel mooie kleren heeft.
haar make-up is afschuwelijk heel druk en hoerig , haar kapsels zijn ook lelijk ze gebruikt pruiken. heel kort ze is niet meer wat ze was, ze is ook niet meer de jongste.

20-01-2006, 14:25



Citaat door MELLISA:
als het amina chadouli is, dan kan ik je vertelen dat ze heel mooie kleren heeft.
haar make-up is afschuwelijk heel druk en hoerig , haar kapsels zijn ook lelijk ze gebruikt pruiken. heel kort ze is niet meer wat ze was, ze is ook niet meer de jongste.
Zo'n mening mag je voor je houden

20-01-2006, 14:29
Persoonlijk vind k dat ze klassejurken heeft
Vooral haar chedda Tangaouia

Ze is streng als het aankomt op het binnenlaten van mensen terwijl ze de bruid is aan't opmaken, en daar ben k 't eigenlijk wel mee eens...

20-01-2006, 15:07

Citaat door engeltje4evaah:
Zo'n mening mag je voor je houden
WAAROM ZOU IK MIJN MENING MOETEN HOUDEN????
IEDEREEN IS VRIJ OM ZICH TE UITEN OF JE HET NU WILT OF NIET!!!
TROUWENS IK KAN JULLIE VERHALEN VERTELLEN OVER DIE VROUW WAAR JE MET OPEN MOND ZOU BLIJVEN STAREN!!!!
IK KEN HAAR PERSOONLIJK!!!

20-01-2006, 15:15
ok ok dus ze is niet goed dan ??????

20-01-2006, 15:19

Citaat door ohmy:
ok ok dus ze is niet goed dan ??????
ZOALS IK AL HEB VERMELD ZE HEEFT MOOIE KLEREN MAAR DE REST IS NUL. DIT IS MIJN MENING.

20-01-2006, 15:26
ok en heb je foto's of ben je daar al geweest en niet zo hard zijn is maar een vraag want ik dacht dat ze goed was alle dat heb ik toch gehoord ik ga normaal gezien zaterdag bij haar langs

20-01-2006, 15:37
Kijk Ze Is Goed En Dat Zal Je Op Foto's Ook Wel Merken, Maar Dat Hangt Af Voor Wie Ze Moet Werken. Ze Is Niet Eerlijk Tegen Over De Mensen En Heel Bazig Op De'n Trouw, Is Ook Heel Traag. Ik Zeg Alleen Mijn Mening, Haar Make-up Is Echt Heel Druk En Haar Kapsel Is Nep. Maar Je Moet Maar Is Gaan Kijken En Vraag Nog Wat Rond. Het Belangrijkste Is Dat Jij Er Mooi Uitziet Op Je Trouwdag. Kijk Ik Wil Haar Niet Zwart Maken, Maar Vind Het Heel Erg Hoe Ze Soms Bruidjes Verpest. Ik Zeg Het Nog Eens Ik Ken Haar Heel Persoonlijk. Veel Geluk.

20-01-2006, 16:00
ok nee is goed dank je dan weet ik dat en heb dat ook wel gehoord dat ze bazig is maar ken je misschien andere goeie negaffa

20-01-2006, 16:19



Citaat door ohmy:
ok nee is goed dank je dan weet ik dat en heb dat ook wel gehoord dat ze bazig is maar ken je misschien andere goeie negaffa
Beste Ohmy,

Ik heb Mina verschillende malen meegemaakt en ik moet Melissa helaas wel gelijk geven. qua kledingstijl en moderne kleedjes zit je goed bij haar, maar wat make up betreft vind ik het afschuwelijk, te druk en teveel en echt als bruid straal je dan helemaal niet, de laatste tijd gebruikt ze ook overdreven veel nephaar een beetje onopvallend nephaar gebruiken mag, maar mina overdrijft wel ....

qua gedrag wil ze ook alles in handen hebben, maar soms is dat ook wel nodig....maar één ding is zeker ze is niet van de geduldigen

wie je ook neemt, veel succes! allah yqemel bighair inschallah

20-01-2006, 16:30
Ziana Nadia Van Maastricht 0497 70 27 33 Is Echt Goed En Een Schat Van Een Mens.
Ziana Miriam Van Wemmel 0496 95 55 46 Is Ook Een Schat En Heeft Mooie Spullen, Mina Huurt Haar Spullen Soms Bij Haar.
Ziana Zohra Hindiri Van Deurne Is Naar Het Schijn Ook Goed Zij Is Ook Een Schat Van Een Mens En Heeft Haar Eigen Schoonheidsalon In Deurne.
Ik Moet Zeggen Dat Ik Haar Zinat Nog Niet Heb Gezien Maar Twijfel Er Niet Naar.

20-01-2006, 17:21
aah ok dank je en heb je haar nr dan van ziana zohra

Pagina's : [1] 2