Bekijk volle/desktop versie : Morgenavond PSV - RKC LIVE OP RTL 5



19-01-2006, 21:40
om 20.00 begint het op rtl 5 en hopen dat aissatie en affelay zullen spelen

19-01-2006, 23:40


Jawel denk het wel, want de selectie is al bekend..
Ik ga morgen iig zeker wel kijken

Doel: Coe, Gomes
Verdediging: Addo, Alex, Ball, Ooijer, Reiziger
Middenveld: Afellay, Aissati, Cocu, Culina, Lucius, Simons, Väyrynen
Aanval: Beasley, Farfán, Sibon, Vennegoor of Hesselink.

Timmy Simons maakt deel uit van de selectie voor de wedstrijd tegen RKC Waalwijk, maar achter zijn naam staat nog een klein vraagteken. Hij heeft wat last van een spierblessure.
Doelman Edwin Zoetebier is niet fit genoeg voor de wedstrijd, de routinier heeft last van zijn rug. Zijn plaats als reservekeeper achter Gomes wordt overgenomen door Nathan Coe

20-01-2006, 00:10
hahaah heyy leef je nog? mag ik ook in je ondertekening ???

20-01-2006, 02:23
Wie zegt dat ze in de basis staan?? zoals moes zegt de andere zijn beter..

20-01-2006, 02:55


affelay en aisatti zijn er voor de toekomst.

Mr. hiddink zei dat affelay fysiek nog niet teveel wedstrijden aankan, anders krijgt hij teveel blessures. rustig opbouwen dus.

en aisatti is 17, hij mag blij zijn dat hij mag meetrainen met de rest en als hij eens 5 minuten tegen rbc mag spelen mag hij blij zijn. Vergis je niet, ik vind hem zeer goed, maar nu te jong om een vaste kracht te zijn in een europse subtopper

20-01-2006, 03:29

Citaat door xBenficaxNLx:
Wie zegt dat ze in de basis staan?? zoals moes zegt de andere zijn beter..
Ja klopt, is ook wel zo.. maar deze selectie heeft Hiddink bekend gemaakt.. staat op de site van psv

20-01-2006, 09:21

Citaat door moes_moeilijk:
die 2 jongens zijn hun basisplaats kwijt, omdat vayrynen en culina gewoon beter zijn
Ik vind Culina echt niet beter dan Aissati en Afellay. Omdat Hiddink nu ook bondscoach van Australie is kijkt hij meer naar Australische spelers. PSV heeft nu bijv. ook Thompson gehuurd. Op deze manier heeft Hiddink iig 2 belangrijke spelers voor Australie onder zijn hoede.

Culina is meer een werkpaard terwijl Aissati en Afellay technisch beter zijn.

20-01-2006, 11:21

Citaat door MiSsUtReGt4LiFE:
Ja klopt, is ook wel zo.. maar deze selectie heeft Hiddink bekend gemaakt.. staat op de site van psv
Tegen sparta was Aissati denk ik 60 aan het warmlopen in totaal...Affelay kwam 10 min spelen.. Trouwens wat Moustapha zegt klopt inderdaad en daarom zeg ik dat ze die andere omdat ze meer ervaring hebben gewoon moeten opstellen..Aissati is een goeie voetballer waar we insha Allah veel van zullen zien..Affelay kan ook goed voetballen dus hun tijd komen insha Allah.. Als Cocu stopt is zijn plaats voor Ibrahim..

20-01-2006, 11:29
Rick Hoogendorp zal denk ik niet meedoen tegen PSV

dat is jammer

20-01-2006, 13:10
woowhaaa ja zekerss kijken nu maar hopen dat ze meer geluk hebben dat vorige week en niet winnen door een eigen doelpunt hihihhaha

20-01-2006, 13:30
[glow=Blue]PSV en RKC spelen gelijk[/glow]

20-01-2006, 13:31

Citaat door Master_Mocro:
[glow=Blue]PSV en RKC spelen gelijk[/glow]
en AZ verliest van Groningen

20-01-2006, 13:34



Citaat door LaasteGeruchten:
en AZ verliest van Groningen
[glow=Blue]Dat zie ik niet zo snel gebeuren , opstelling van AZ:[/glow]

-----------------------------Timmer------------------------------

-----------------Jaliens----------------Mathijsen--------------

Steinsson-----------------------------------------------de Cler


---------Landzaat--------Perez-----------De Zeeuw/Molhoek

Sektioui/Meerdink--------------------------------Huysegems
---------------------------Arveladze-----------------------------

20-01-2006, 15:10

Citaat door xBenficaxNLx:
Tegen sparta was Aissati denk ik 60 aan het warmlopen in totaal...Affelay kwam 10 min spelen.. Trouwens wat Moustapha zegt klopt inderdaad en daarom zeg ik dat ze die andere omdat ze meer ervaring hebben gewoon moeten opstellen..Aissati is een goeie voetballer waar we insha Allah veel van zullen zien..Affelay kan ook goed voetballen dus hun tijd komen insha Allah.. Als Cocu stopt is zijn plaats voor Ibrahim..
Ja precies, hun tijd met veel hoogtepunten komt nog inshaAllah..


Afgaand op de trainingen van PSV van de afgelopen dagen zal Michael Reiziger weer in de basis starten. Afgelopen wedstrijden stond Theo Lucius rechtsback, maar die is uit vorm en dus krijgt Reiziger weer een kans. Ook Ibrahim Afellaykeert weer terug. Hij was lange tijd geblesseerd en start op de rechtshalf positie.
Timmy Simons is nog een twijfelgeval voor vanavond. De Belg kampt met een spierblessure en vanmiddag wordt bepaald of hij kan spelen of niet. Guus Hiddink gaat er wel van uit dat hij gewoon kan spelen.

Vermoedelijke opstelling:
Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina

bron: psv.nl


En nu hopen op een overwinning InshaAllah...

20-01-2006, 15:13

Citaat door moes_moeilijk:
ja ik leef nog walhamdoulilah , lang niet gezien en gesproken he. Ik zet je wel bij mijn ondertekening.
Hahaha thanxx.. we komen elkaar vast wel weer tegen