Bekijk volle/desktop versie : Studie Welke Studie Volgen Jullie



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-01-2006, 18:14
Aangezien het me is opgevallen dat veel marokkanen hier op marokko.nl vaak voor sociale of economische studies (vlut studies) kiezen vraag ik me af wie hier een technische studie volgt. de vraag is gericht aan de mannen aangezien je van vrouwen niet moet verwachten dat ze keien in beta vakken zijn daar hebben ze nu eenmaal niet de hersenen voor.

aan de jongens op havo/vwo, welk profiel hebben jullie? jongens van het VMBO reageer aub niet aangezien jullie hersenmatig gezien veel op vrouwen lijken.

19-01-2006, 18:16


Ik doe 3VWO en moet dit jaar profiel kiezen. Kga denk ik geneeskunde doen

19-01-2006, 18:20
heel goed, met mensen zoals als jij komen we noch eens ergens

19-01-2006, 18:35

Citaat door dynamiek:
Aangezien het me is opgevallen dat veel marokkanen hier op marokko.nl vaak voor sociale of economische studies (vlut studies) kiezen vraag ik me af wie hier een technische studie volgt. de vraag is gericht aan de mannen aangezien je van vrouwen niet moet verwachten dat ze keien in beta vakken zijn daar hebben ze nu eenmaal niet de hersenen voor.

aan de jongens op havo/vwo, welk profiel hebben jullie? jongens van het VMBO reageer aub niet aangezien jullie hersenmatig gezien veel op vrouwen lijken.
Toevallig zijn in mijn klas de meisjes zwaar in de meerderheid.

Maar dat is maar een incidentje neem ik aan hé

19-01-2006, 18:36


marokkaanse meisjes?

19-01-2006, 18:45

Citaat door dynamiek:
marokkaanse meisjes?
Jah, voornamelijke marokkanen, maar ook turken.

Ik zit op Islamitisch College Amsterdam,

daar heb je denk ik wel ooit wat van gehoord

19-01-2006, 18:49
serieus ik heb gehoord dat het onderwijs echt bagger (leraren tekort dus veel les uitval) is op het ICA het mag dan wel zo heetten maar met islam heeft die school weinig te maken

meisjes roken en hebben vriendjes heb ik gehoord en flirten gewoon openlijk met je en wat er uit hun mond komt is ook niet om over naar huis te schrijven veel vies taalgebruik je kent het wel.

is dit waar?

19-01-2006, 18:49
welk profiel heb je trouwens?

19-01-2006, 18:50
Ik Doe Dus Un Flut Studie

19-01-2006, 18:52
nou dan hoef je dus niet te reageren

19-01-2006, 18:53

Citaat door dynamiek:
nou dan hoef je dus niet te reageren
Dat Leren We Niet Op Mijn Flut Studie..Alleen Reageren Als Je Dat Gevraagd Wordt

19-01-2006, 18:55
en ik heb jou ook niets gevraagd, waarom reageer je dan?

19-01-2006, 18:58



Citaat door dynamiek:
en ik heb jou ook niets gevraagd, waarom reageer je dan?
Ik Zeg Toch Dat Ik Dat Niet Leer..

Pff Lezen Is Moeilijk..

Zeg Duidelijk Dat Ik Op Mijn Flut Studie Niet Leer Dat Ik Alleen Moet Reageren Als Mij Iets Gevraagd Wordt

19-01-2006, 19:02
Amazighbaksteen, stop met reageren

19-01-2006, 19:05

Citaat door dynamiek:
serieus ik heb gehoord dat het onderwijs echt bagger (leraren tekort dus veel les uitval) is op het ICA
Je moet niet teveel geloven wat de media verteld. Leraren tekort is opgelost en er wordt ook nederlandse curcus gevolgd door docenten die de nederlandse taal minder beheersen


Citaat:
het mag dan wel zo heeten maar met islam heeft die school weinig te maken
Ik heb nu niet zo heel erg veel zin om alles op te noemen, maar o.a de azaan kan je elke dag horen.

Ik zit al 3 jaar op die school en ik kan je vertellen dat die school veel meer met islaam te maken heeft dan je van de media mag aannemen.


Citaat:
meisjes roken en hebben vriendjes heb ik gehoord
Is waar, voornamelijk turken, maar die worden nu hard aangepakt, heb ik gehoord/afgeluisterd

en bovendien komt dat door hun opvoeding, denk je de school gaat ze heropvoeden????


Citaat:
flirten gewoon openlijk met je en wat er uit hun mond komt is ook niet om naar huis te schrijven veel vies taalgebruik je kent het wel.
Puur onzin , en dat taalgebruik dat is gewoon doordat ze geen opvoeding hebben. Veel is wel een beetje overdreven, maar kom me niet vertellen dat het op andere scholen perfect gaat...

En ik kan je vertellen dat de meesten zich gewoon gedragen zoals het hoort.



Citaat:
is dit waar?
Ik kan je gerust zeggen dat de meesten de die de media uitkraamt gewoon onzin is en afkomstig van een of ander levenloze wijf die onrust kwam zaaien op onze school, en van een ander schijnheilige aandachtloze tunesische wijf die op at5 wou verschijnen

Media wil gewoon niet dat het ICA beter wordt dan "hun" scholen en ze zitten ons alleen maar zwart te maken

Pagina's : [1] 2 3 4 5