Bekijk volle/desktop versie : Damens help mij!!!!



19-01-2006, 16:36
Sallaal elikom damens, ik heb een vraagje, ik ga binnen kort trouwen insallah, met een jongen waar ik heeeeeeeeel veel van hou, maar dat was de vraag niet, mijn vraag luid dus, ik hou mijn henna dag in een zaaltje insallah met dj eten en drinken, en ik vroeg mij af wat ik dan aan moet trekken, gewoone hennakleding of iets ander, laat je mening aub achter, want ik kom er niet uit.

alvast bedankt

19-01-2006, 16:40


hoi meid,
ik draai ook op hennafeesten in zalen, en de bruidjes hebben dan hun henna- kleding aan, met dat doek aan de muur enzo, en daarna is het verschillend, de ene blijft er de hele avond in maar de meeste verkleden zich en dragen dan een andere jurk.
groetjes lubna

19-01-2006, 16:44
heel erg bedankt meid, mijn moeder zij het ook tegen mij dat ik de henna kleding aan moest, maar ik heb henna kleding van mijn zus die 4jaar geleden getrouwd is, dus die kleren zijn niet modern meer, of maakt het niet uit? ik weet niet hoe de henna kleren er nu uit zien vandaar.

19-01-2006, 16:45
na me henna kleding ga ik de Chedda doen echt mooi is dat ik doe bijna het zelfde als jij met eten en dj

19-01-2006, 16:48


oh ja dat is ook heel leuk, maar jij neemt zeker een negeffa dan die de cheda bij jou gaat doen, ik neem de negeffa pas de dag daarna want anders word het mij te duur hellaas, maar welke henna kleren heb jij? hoe zien ze er ongeveer uit? want ik weet niet hoe ze er op dit moment uit zien

19-01-2006, 16:56

Citaat door nadiamo:
oh ja dat is ook heel leuk, maar jij neemt zeker een negeffa dan die de cheda bij jou gaat doen, ik neem de negeffa pas de dag daarna want anders word het mij te duur hellaas, maar welke henna kleren heb jij? hoe zien ze er ongeveer uit? want ik weet niet hoe ze er op dit moment uit zien
Als ik van de zomer naar marokko ga laat ik het daar maken want daar maken ze dat heel mooi ik neem wit met zilver bij ons heet het 'rda' of tewel Lizar het is een soort van witte onderjurk met daaroverheen een soort van sluier

19-01-2006, 17:00
ja dat is ook een optie maar ik ga binnen kort al trouwen insallah dus ik weet echt niet wat aan moet, mijn zus heeft henna kleren maar die zijn al 4jaar oud dus.

19-01-2006, 17:06
hoe ziet die eruit dan, is de jurk van die harde stof, donkergroen met goud?

19-01-2006, 17:14
Je hebt ook wit met groene jurk..dat is in ieder geval traditioneel en kan jaren dragen worden door verschillende bruidjes

19-01-2006, 17:15
wit met gebordeurt groen en geel en roze geloof ik ze had het toen die tijd laten maken, best duur toen. maar ja ik weet niet of ik die aan wil, het is wel van die harde stof ja, zit een kleed voor de meur bij en een kleed voor de tafel en van die kleinere kleedjes net als servetten

19-01-2006, 17:16
dat dikke stof is beetje erg uit de Tijd... bij ons doen ze dunne stof in de hele chamal

ik ga effe zoeken of ik een foto ervan heb

19-01-2006, 17:25
sorry voor de typ foutjes

19-01-2006, 18:29


Bij ons in casa en rabat heb je van die harde stof, maar in heel veel verschillende kleuren, ik zag laatst nog zo'n complete set in turqouise met zilver heel mooi.

maar ja die harde stof maakt je bhal shi aardappelzak hahahaha geen figuur!!!!!

Ik raad je aan om gewoon een set te huren voor €50,- bij meiden hier op het forum, dan ben je ervan af, daarna kan je een takchita van jezelf aandoen.

groetjes lubna

19-01-2006, 18:32
ja precies zit niks anders op omdat maar te doen. nou damens wie kan mij helpen aan henna kleding, wat wel mooi is en betaalbaar, en met een foto aub, laat het mij gouw weten dan. ik zal jullie heel dankbaar zijn.

19-01-2006, 18:34
sorry meiden ik heb net mijn zus gebeld en heb vraagt welke stof het is, en is dunne stof, maar de mouwen zijn wel oud die zijn niet van nu je weet wel van die uitlopende mouwen