Bekijk volle/desktop versie : VIDEO: Verdonk met een illegaal op straat



Pagina's : [1] 2

19-01-2006, 15:55
Ik weet niet wie allemaal gisteren Nova heeft gezien, maar het was een opvallende reportage van Verdonk die in Rotterdam op straat een enquête afnam.

Daar kwam ze een illegaal tegen die bij haar klaagde dat hij problemen had om z'n papieren te regelen. "Heeft u een verblijfsvergunning?" vroeg ze. Die man: "nee ik heb sofi-nummer, woonvergunning, maar problemen met andere vergunning". Ze adviseerde hem maar een briefje te sturen dan zou ze wel zien.

Het hele verslag is nu te zien op de NOVA site!
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&repo rtage_id=4043&selectArchiveDay=4

[SIZE="6"][FONT="Arial Black"]de NOVA-site is vernieuwd [/FONT]

http://www.novatv.nl[/SIZE]


19-01-2006, 15:57


Ja ik heb het gezien. En nu? Ik vond het optreden van Verdonk correct in dit geval.

19-01-2006, 16:08

Citaat door hjb:
Ja ik heb het gezien. En nu? Ik vond het optreden van Verdonk correct in dit geval.
Ja ja tuurlijk, maar daaruit blijkt wel dat als ze zélf oog in oog staat met een illegaal dat ze dan normaal reageert en dat die harde taal die ze anders uitslaat dus vooral stemmingmakerij en grootspraak is. Hierdoor is die harde taal van haar niet zo geloofwaardig en ze word ook in verlegenheid gebracht.

Dat is net zoiets van een racist die zegt "de buitenlanders eruit, maar niet m'n buren want die ken ik en dat zijn goeie mensen."

19-01-2006, 16:18
Tsja er zijn mensen die twijfelen aan de oprechtheid van verdonk, maar er zijn evenzo velen die haar erg hoog achten. Het scheppen van duidelijkheid kan haar echter niet ontzegd worden, en daar zijn veel mensen bij gebaat.

19-01-2006, 16:29


Interessant filmpje

nadat die illegaal zijn verhaal had gedaan merkte je wel aan de lichaamstaal van verdonk dat zij zich ongemakkelijk voelde

19-01-2006, 16:35

Citaat door hjb:
Tsja er zijn mensen die twijfelen aan de oprechtheid van verdonk, maar er zijn evenzo velen die haar erg hoog achten. Het scheppen van duidelijkheid kan haar echter niet ontzegd worden, en daar zijn veel mensen bij gebaat.
Scheppen van duidelijkheid Ze kan ook heel onduidelijk zijn. Vooral als er iets mis gaat door toedoen van haar. Dan is ze op eens heel onduidelijk en komen de leugens om de hoek kijken. Haar o zo efficiente werkwijze door aan het land van herkomst van vluchtelingen even tussen neus en lippen vertrouwelijke informatie door te spelen. Wat van haar actie op schiphol. En wat van constant schoppen tegen buitenlanders, maar op het moment dat er tegen haar werd geschopt door studenten die hun creativiteit op spandoeken plaatsten, voelde zij zich gekwetst. Waar is het portie zelfreflectie dat ieder weldenkend mensen heeft?? Zij kwetst door haar beleid en haar woorden ook veel mensen, maar daar staat ze nooit bij stelt. Althans dat lijkt zo. We weten allemaal dat Verdonk 1 van de zwaarste baan heeft. Het is in haar positie lastig om iedereen tevreden te stellen. Maar haar aanpak vind ik persoonlijk niks.

Sorry dat ik het zeg, maar ik ben erg afgeknapt om mevrouw Verdonk. Ze is doorgeslagen in haar masculiniteit. Stoere Verdonk. Eerder een zielig vrouwtje die achteraf volgens mij vaak spijt heeft van haar acties en woorden, maar daar nooit op terug zal komen en dus ook nooit zal (durven) toe te geven. Een stukje integriteit zou haar zeker goed doen.

Beslama

19-01-2006, 16:46
Ik heb net het stukje van Nova gezien en ik vond het weer typisch Verdonk. De mensen die het met haar eens zijn en naar haar mond praten zijn in haar ogen voorbeelden. Terwijl het juist ook goed is te luisteren naar de kritische stemmen.

De meneer die 10 jaar in Rotterdam woont en wel in het bezit is van een sofinummer en woningsvergunning was illegaal. Alleen omdat hij het papiertje niet heeft. Ze mag zich naar mijn mening wel gaan aanvragen hoe het komt dat het bij deze meneer mis is gegaan. Hij gaf namelijk te kennen dat het een en het ander mis is gegaan met het verblijfsvergunning. Hier ging ze niet op in. Nee ze benadrukte nog even dat hij illegaal is. Natuurlijk hebben ze niet alles van het interview laten zien, misschien is ze daar op teruggekomen. Het is wel apart dat ze meneer in de gelegenheid stelt zijn situatie aan haar voor te leggen, terwijl op haar internetsite juist nadrukkelijk wordt aangegeven dat ze daar niet op in gaat. Ze laat dit over aan het IND want zij zijn daar verantwoordelijk voor. Zou het door het wakend oog zijn van de media, dat ze een uitzondering maakte voor deze meneer???

Wie zal het zeggen???

19-01-2006, 16:52

Citaat door Nesrine!:
Ze is doorgeslagen in haar masculiniteit. Stoere Verdonk. Eerder een zielig vrouwtje die achteraf volgens mij vaak spijt heeft van haar acties en woorden, maar daar nooit op terug zal komen en dus ook nooit zal (durven) toe te geven. Een stukje integriteit zou haar zeker goed doen.

Beslama

19-01-2006, 16:53
hmmm ik weet niet wat ik van verdonk moet vinden.
Ik neem aan en ik denk ook dat ze gewoon der best doet als minister

19-01-2006, 17:02

Citaat door Matras:
hmmm ik weet niet wat ik van verdonk moet vinden.
Ik neem aan en ik denk ook dat ze gewoon der best doet als minister
volgens mij doet ze een beetje teveel d'r best maar dan averechts

19-01-2006, 17:03

Citaat door Matras:
hmmm ik weet niet wat ik van verdonk moet vinden.
Ik neem aan en ik denk ook dat ze gewoon der best doet als minister
Ze doet gewoon haar werk lijkt mij.

19-01-2006, 17:18
wat willen jullie daarmee zeggen??

Ze krijgt nu wel 30% meer salaris alle ministers trouwens!!

Ze moet in conclave gaan met diegene die t nodig hebben, ze lult maar uit haar nek in de 2e kamer, dom wicht!!

19-01-2006, 17:22



Citaat door Diederikus:
Ze voert het beleid uit. Zij is niet verantwoordelijk voor het beleid. Maar voor de uitvoering. Zij treft geen blaam. Het beleid is opgestelt door Job Cohen.
Precies zo is het.

19-01-2006, 17:23
Topicstarter is bye bye zo te lezen.

Ze reageerde normaal, haar beleid is ook normaal.

19-01-2006, 17:36

Citaat door Diederikus:
De laatste tijd is die taak ook steeds zwaarder en moeilijker geworden. Zeker nu er continu persoonsbeveiliging om je heen loopt.
Zwaar en moeilijk kom op zeg door de zaak van Kalou!!! Rot toch op joh diederikus. Ze doet geen enkele reet helemaal niets ze is zwaar scheinheilig, ze had allang ontslagen moeten zijn mijn gedacht.

Persoonsbeveiliging heeft david beckham ook, dat word allemaal betaald door het Rijk, en niet door haarzelf, beveiliging, auto, prive chauffeur

niets is van haar, hypotheek wordt betaald uit de partijpot zij betaald geen reet, alles gaat door naar haar levensloop of pensioen

Maar genoeg mijn mening over verdonk
ga boeken schrijven

Pagina's : [1] 2