Bekijk volle/desktop versie : Dua Tegen Het Boze Oog...



19-01-2006, 15:08
Salaam Aleikoum,

Ik had een vraagje. Kent iemand hier misschien een dua die je kan zeggen als bescherming tegen het boze oog?

Ik kende er wel een, maar helaas ben ik die vergeten. Ik weet alleen dat het eindigde met:

..fa iena el3ein elhak..

Bij voorbaat dank.

Aleikoum salaam

20-01-2006, 01:30


Salaamoe 3alaikom,

Ik heb 1 doua die ik ook uit m'n hoofd heb geleerd tegen het kwade oog.. alleen het is niet hetzelfde als die van jou..
Wa Gair Insha'Allah..


De Boodschapper van Allah saws vroeg Allah om Al-Hassan en Al-Hoessayn te beschermen door te zeggen: '' Ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van Allah tegen elke shaytaan en elk schadelijk ongedierte en tegen elk jaloers en afkeurend oog.''

'' Oe3iedhoekoema biekaliemaatie Allahie ttaammatie mien xxxxxxe shaytaanien wa haamah wa mien xxxxxxe 3aynien laammah''

Al-Boekhaarie 4/119

Wa salaamoe 3alaikom wa RahmatoeAllah

20-01-2006, 07:21

Citaat door gizou_maroc:
Salaamoe 3alaikom,

Ik heb 1 doua die ik ook uit m'n hoofd heb geleerd tegen het kwade oog.. alleen het is niet hetzelfde als die van jou..
Wa Gair Insha'Allah..


De Boodschapper van Allah saws vroeg Allah om Al-Hassan en Al-Hoessayn te beschermen door te zeggen: '' Ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van Allah tegen elke shaytaan en elk schadelijk ongedierte en tegen elk jaloers en afkeurend oog.''

'' Oe3iedhoekoema biekaliemaatie Allahie ttaammatie mien xxxxxxe shataanien wa haamah wa mien xxxxxxe 3aynien laammah''

Al-Boekhaarie 4/119

Wa salaamoe 3alaikom wa RahmatoeAllah
DjazaakoeAllahoegayran..

Dankjewel Zuster

20-01-2006, 13:44

Citaat door AmazighPearl_:
DjazaakoeAllahoegayran..

Dankjewel Zuster
Wa Iyaakie Zuster..
Ik zag net dat ik een typfoutje had gemaakt .. i.p.v. ''shataanien'' moet het ''shaytaanien'' zijn .. Zoals je ziet heb ik het net al net verbeterd
Mijn excuses hiervoor...

Wa salaamoe 3alaikom

20-01-2006, 14:09


D8 Ik Al..

Geen Probleem Meid

20-01-2006, 14:18
Okeyy