Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk 8 weken



19-01-2006, 13:59
Ik ben al 3 jaar ongesteld maar nu ben ik het al zo n acht weken niet meer
moet ik me daar zorgen om maken
Hoor graag van jullie

19-01-2006, 14:01


Als je geen sexueele contact hebt gehad met een jongen hoef je je geen zorgen te maken. Dat je niet ongesteld bent geworden kan ook te maken hebben met dat je je de afgelopen weken zorgen over iets hebt gemaakt (stres en dergelijke)

19-01-2006, 14:02
uuh heb je wat uitgesprookt dan zoniet dan is er niks aan de hand wat dat betreft...gewoon naar de dokter en eve na laten kijken...kbenet zelf sinds jaartje heel onregelmatig. Bezoekje aan dokter kan duidelijkheid brengen gair inchalah

19-01-2006, 14:50
hahah neej hoor heb niks uitgespookt
maar het werd eindelijk een x regelmatig en nu ben ik het een tijdje niet maar stel ik ga naar de dokter wat gaat hij doen dan...?

19-01-2006, 15:00


Je hoeft je pas zorgen te gaan maanden als je langer dan een jaar niet ongesteld word. Ik heb er zelf ook erg veel last van gehad.... ik ben zelfs een keer 9 maanden niet ongesteld geworden en dan weer wel en dan weer 2 maanden niet echt heel raar. De dokter zei dat ik me geen zorgde hoefde te maken maar ik moets wel aan de pil anders zou ik later misschien wel moeite kunnen krijgen met zwanger worden.....

19-01-2006, 16:09

Citaat door Zint_Oujda:
Of je bent intensief bezig met lijnen dan kan je ook niet meer ongesteld worden..of je hebt laaste tijd veel alst van stress gehad dan ook t ook overgeslagen worden..
Vanaf de eerste keer dat ik ongesteld werd ben ik onregelmatig ongesteld, bij mij heeft het dus niets met lijnen (ik lijn niet, ik eet gezond) te maken, maar het is bij sommige mensen mogelijk dat het daarmee te meken heeft..... en stress speelt ook een grote rol

19-01-2006, 17:02
Ik ben niet aan het lijnen en heb ook geen stres Ik heb wel drie dagen gevast maar daar heeft het niks mee te maken want me de ramadan was ik het ook gewoon

19-01-2006, 18:59
Ik zelf ben het de laatste tijd ook zeeer onregelmatig en dan praat ik over de ene keer 7 weken over tijd en de andere keer 8 weken en dan word ik het eindelijk dan komt er 2 dagen lang heel weinig uit en dan is het weer weg snapt iemand dit en kunnen jullie mij vertellen of jullie zoiets weleens hebben mee gemaakt en wat het zou kunnen betekenen??

20-01-2006, 10:00
Er zijn veel verklaringen te bedenken maar misschien is het beter dat je het even afwacht... zoals mijn huisarts zei als het een jaar wegblijft dan moet je zorgen maken. Maak je je toch ongerust breng dan even een bezoekje aan je huisarts....

20-01-2006, 11:41

Citaat door LitlleSiema:
Ik ben niet aan het lijnen en heb ook geen stres Ik heb wel drie dagen gevast maar daar heeft het niks mee te maken want me de ramadan was ik het ook gewoon
hoe oud ben je?
want ik heb van mijn dokter gehoord dat je menstruatie kan veranderen rond je 20ste omdat de hormonen in je lichaam wat meer aanwezig zijn
het kan zijn dat die wat langer uitblijft, wat onregelmatiger is, meer bloeding dan normaal,.....

het beste is gewoon bij de dokter langsgaan, die gaat je waarschijnelijk gewoon vragen stellen zoals; heb je seksueel contact gehad, ben je gestresseerd, ben je aan het lijnen, hoe is je menstruatie normaal gezien, is dit de eerste keer dat dit voorkomt???
ze gaat misschien een bloedstaal nemen maar ik denk niet dat ze meer zal onderzoeken de eerste consultatie....