Bekijk volle/desktop versie : Mensen Die Last Hebben Van Acne Ff Melden Aub

Pagina's : [1] 2

19-01-2006, 10:56
Salaam Mensen, Ik Wil Weten Of Er Mensen Zijn Die Last Hadden Van Acne En Of Ze Er Van Af Zijn Gekomen En Hoe,ik Vraag Dat Omdt Mn Zusje Er Nu 2 Jaar Last Van Heeft Daarvoor Had Ze Een Zeer Glad Gezicht Van De Ene Dag Naar De Andere Kreeg Ze Dat ,de Arts Zegt Dat Het Door Stress,weer Enzo Komt.natuurlijk Vind Ze Het Ongemakelijk En Altijd Probeer Ze Het Te Camoufleren(WAT MOELIJK GAAT),ze Heeft Ook Van Alles Gehad Van De Arts(antibioticum Tot Aan Roccutane(ofzoiets)niets Heeft Geholpen.de Arts Heeft Haar Ook De Pil Diana35 Aangeraden,met Tegenzin Wilde Ze Het Uitproberen(omdat Er Word Gezegd Dat Te Vroeg Aan De Pil Kan Lijden Tot Moelijk Zwanger Worden.)in Iedergeval Na Paar Maanden Zag Ze Wel Resultaat Ondanks Bijwerkingen(wat Bijgekomen)ze Is Wel Af Van De Puisten Maar Alleen De(rooderige/paars Vekjes Die Ze Heeft Gaan Moelijk Weg.en Ze Heeft Van Die Hele Kleine Deukjes In Haar Gezicht,wat Ik Best Sneu Vind Van Een Meisje Van 21.door De Drgisterij Is Haar Aangeraden Om Haar Gezicht Goed Schoon Te Houden Door De Producten Van Roc.dus Mensen Wie Herkent Dit/wat Doen Jullie Er Aan?hoe Zijn Jullie Ervanaf Gekomen

Graag Zie Ik Jullie Reacties Tegemoet..

19-01-2006, 15:27

de diane pil helpt wel tegen acne..
Misschien moet ze een litteken creme gebruiken of ind iets tegen die vlekjes..

19-01-2006, 20:54
Hey...Ik had vroeger ook wel last van acne en heb ook antibiotica geslikt.. en het hielp niets, totdat ik naar de dermatoloog ben gegaan en die mij bezoylperoxide heeft aangeraden..wat erg goed heeft geholpen.Maar het hangt van ieders type huid af wat helpt en wat niet. De littekens gaan erg moeilijk weg en ik vind persoonlijk dat crèmes enz niet erg helpen..ik denk dat het beste is dat je zusje bruint. Bij mij heeft dat namelijk goed geholpen,als je bruint in de zon(of onder de zonnebank) zullen de vlekjes meebruinen en daarna wanneer je terug verbleekt zullen de vlekjes voor een groot deel weg zijn. Die deukjes echter...ik wil je niet wanhopig maken..maar die zullen echt niet gemakkelijk weggaan..tenzij met een krachtige peeling (denk ik) of een of andere medische ingreep..maar voor meer informatie daarover zou ik zeker aanraden eens naar een goede dermatoloog te gaan..die kan je echt goed helpen! Veel succes!!

19-01-2006, 22:16

Citaat door Lady_in_white:
Hey...Ik had vroeger ook wel last van acne en heb ook antibiotica geslikt.. en het hielp niets, totdat ik naar de dermatoloog ben gegaan en die mij bezoylperoxide heeft aangeraden..wat erg goed heeft geholpen.Maar het hangt van ieders type huid af wat helpt en wat niet. De littekens gaan erg moeilijk weg en ik vind persoonlijk dat crèmes enz niet erg helpen..ik denk dat het beste is dat je zusje bruint. Bij mij heeft dat namelijk goed geholpen,als je bruint in de zon(of onder de zonnebank) zullen de vlekjes meebruinen en daarna wanneer je terug verbleekt zullen de vlekjes voor een groot deel weg zijn. Die deukjes echter...ik wil je niet wanhopig maken..maar die zullen echt niet gemakkelijk weggaan..tenzij met een krachtige peeling (denk ik) of een of andere medische ingreep..maar voor meer informatie daarover zou ik zeker aanraden eens naar een goede dermatoloog te gaan..die kan je echt goed helpen! Veel succes!!
Hoii,benzoylperoixide heeft ze ook gebruikt en zonder resultaat,het droogde haar huid alleen uit en maakte schilfertjes soms leek het wel een huid van een oud vrouwtje.By te way echt van alles!!Bij de diana35 heeft ze wel enig resultaat,pukkels zijn weg alleen de vlekjes dus.Dus onder de zonnebank kan wel goed resultaat geven?ze is geen zonnebanktyp maar als het helpt dan zal ik dat doorgeven aan haar.En over peelinigen gesproken ze heeft aantal ondergaan maar om echt resultaat te zien moet je ong 6 keer een behandeling ondergaan maar dat is te ver gezocht want bij ons kost het 250euro.Eerste keer word het gedeeltelijk vergoed daarna niet meer en de behandelingen moet elke maand ondergaan.Ze is studente em thuiswonend dus helaas.Ze is ook bij een dermatoloog geweest ze raadde haar aan een behandeling(weet niet meer wat)maar de prijzen waren pittig het kostte 1200euro.Maar goed wat gebruiktte jij als verzorging voor je huid?het schoonhouden enzo?

bedankt behda voor je tips

19-01-2006, 22:20

Citaat door beertje2005:
de diane pil helpt wel tegen acne..
Misschien moet ze een litteken creme gebruiken of ind iets tegen die vlekjes..
er werd hier een topic geopend laatst waar ze het over een liteken creme hadden van de kruidvat die heel goed schijnt te zijn.Heb gevraagd tegen welke litekens het precies is maar geen antwoord gekregen,zegt iemand het wat?

Mensen met acne ervaring wat heeft jullie geholpen?En wat gebruiken jullie om je huid te verzorgen?En als laatste wat hebben jullie tegen de vlekjes gedaan?

bedankt alvast mensen

20-01-2006, 14:14
Zo duuur amai!! Bij mij kostte het 75 euro om een gezichtsverzorging te doen(echt super goed), waarvan ik 45 euro terugkreeg van de verzekering, en 35 euro voor een peeling...daarom dat ze zoveel Nederlandse klanten hebben waarschijnlijk!! Want ze zijn ook erg goed in hun werk...
Hmm ocharme je zus..ze heeft echt alles al geprobeerd...en roaccutane is echt wel sterk dus als zelfs dat al niet heeft geholpen..maar die zonnebank waarover ik het had , helpt niet tegen puistjes maar tegen vlekjes, dus als ze vlekjes heeft zullen die minder opvallen als ze wat gebruind is..maar de puistjes gaan er niet van weg.
Wat ik van de dermatoloog moest doen, is elke dag 2tabletten Zink nemen (een vitamine)..en dat helpt echt wel goed! want Zink is erg goed voor je huid en zeker als je zus an de pil(diane 35) is, moet ze extra zink nemen, vermits de pil het zinkgehalte in het bloed verlaagt(is trouwens ook niet zo duur..weet niet meer hoeveel maar zeker minder dan 15 euro en daar ben je toch zeker een half jaar mee) En zeker veel water drinken...dat zuivert haar bloed, en wat ik ook doe is veel citroenen eten..zuivert ook.
Af en toe eens haar gezicht stomen is ook goed(dus gwn water koken en er met een handdoek boven gaan hangen), dan kan ze ook een paar druppels citroensap in dat kokend water doen. En een masker van eiwit met een paar druppels citroensap ook..dat droogt een beetje uit,maar het gaat niet schilferen of vervellen ofzo hoor.
Hoop dat het je zus kan helpen...ik vind het echt zo erg voor haar want het is echt verschrikkelijk om puistjes te hebben..bij mij is het godzijdank enorm verbeterd sinds die peelings.
Veel geluk..

20-01-2006, 14:22
Oh sorry was vergeten dat je zus geen puistjes meer heeft.. en ik zit hier maar tips te geven om die weg te helpen..
En ah ja wat ik als verzorging gebruik..'s morgens en 's avonds was ik mijn gezicht met Boréade (echt wel goed-->apotheker) en ik gebruik als dagcrème Effaclar K van La Roche-Posay, en 's avonds die benzoylperoxide
Dit zijn de producten die ik van de dermatoloog moest gebruiken, en ben er wel echt tevreden over

20-01-2006, 16:45
Salaam

Ik gebruik sinds woensdag van het merk KRUIDVAT " dag en nacht creme tea tree" voor de onzuivere huid. Maar dames ik kan jullie het product aanraden het kost maar 2 euro ofzo niet duur. Ik heb zelf een vette huid en een onzuivere huid MET littekens ( ik had beter naar me moeder moeten luisteren NIET aankomen zehma ik toen een kleine wijsneusje wist het beter nu moet ik de consecuenties voor nemen :-( )

Persoonlijk heb ik een huid dat snel droog wordt als ik een product op doe of weer juist te vettig wordt... en dit product tee trea heeft een hele lijn van wasgel tot creme en tonic what ever allemaal.... Ik had dit product aangewezen gekregen van een kennis van me.

Mohiem die tee trea product is een veelzijdig product :
het dient namelijk voor:

acne; jeugdpuistjes; 1- 2 druppels op een vochtig watje doen en hiermee 3x daags de puistjes deppen OF stip vurige puistjes aan met pure Tea Tree.
berg; meng 5 druppels met 1 eetlepel Amandel olie, wrijf dit mengsel op de hoofdhuid en laat 5 minuten inwerken. Daarna het haar wassen. Vermijd contact met de ogen !
huidirritaties; jeuk, schurft, allergie; aangetaste plekken naar behoefte dagelijks met pure olie deppen OF 8 druppels mengen in 10ml. Jojoba olie en hiermee de betreffende plaatsen meermaals per dag insmeren.
insecten steek/beet; 1-2 druppels op de wond laat de jeuk verdwijnen en verzacht de pijn.
karbonkels; 3 druppels op een vochtig watje doen en hiermee 2x dagelijks deppen
littekens; masseer het litteken dagelijks met een paar druppels Tea Tree. Om bij een verse wond vorming van lelijk littekenweefsel te voorkomen kan dagelijks een kompres (zie bij steenpuisten) gebruikt worden.
onreine huid; meng 6 druppels in 1 liter gekookt, afgekoeld water en spoel hiermee 2x per dag.
schaaf- en snijwonden, infecties; eerst goed schoonmaken met lauw water. Dagelijks 2 druppels op de wond aanbrengen. Eventueel verdunnen met een basisolie. Werkt verzachtend bij schaafwonden.
steenpuisten, likdoorns; 2 druppels op een vochtig watje doen en dit 5-10 minuten op steenpuist/likdoorn leggen. OF maak een kompres met 25 druppels op 1 liter water. Dit 15-30 minuten aanbrengen, er wel voor zorgen dat het kompres vochtig blijft. Voorkomt de vorming van lelijk littekenweefsel
verkoudheid, verstopping, sinusitis; 5 druppels in een schaal warm water en 2 maal per dag dampen OF 2 druppels op een tissue doen en dit meerdere malen per dag opsnuiven.

Maar echtw aar mijn huid voelt zacht aan en ja ik zie nog niks maar ze zeggen ook dat je een product minstens 1 week intensief moet gebruiken om resultaat te zien dus volgende week horen jullie wel van me

Kusjes Karima

20-01-2006, 17:12
hoi dankje allemaal,maar ze heeft nu geen last meer van puistjes enzo(alleen waar de puistjes zaten zijn nu van die kleine vlekjes achtergebleven .ik zal tegen haar zeggen dat ze keer zonnebank moet proberen,Maar mocht iemand tips hebben wat je daar tegen kan doen,men had laatst een topic geopend over liteken creme van kruidvat mensen die het kennen kan je het ook tegen vlekjes gebruiken(van die roderig beetje paarse vlekjes?

Als verzoging gebruikt ze pas de producten van ROC,iemand ervaring mee?

alle tips zokn welkom mensen..

20-01-2006, 23:55
Hey in een vorige topic was er iemand die verschrikkelijke ervaring had met roc en de dermatoloog zei tegen haar dat all die cremetjes bulshit waren en allemaal manier is om aan geld te komen
Ik zelf heb niet egt puisten maar ik drink groene leem van vertagil egt aaaaaaaan te raden t maakt alle porieen open en het reinigt de huid die groene leem die ik gebruik is egt voor puistjes dus voor inwendig gebruik maar je kan ook die tube halen die kost 9,49 bij de tuinen en hij is egt heeel goed!!!

kijk ff op http://www.vertargil.nl

21-01-2006, 00:07

Citaat door misss_respect:
Hey in een vorige topic was er iemand die verschrikkelijke ervaring had met roc en de dermatoloog zei tegen haar dat all die cremetjes bulshit waren en allemaal manier is om aan geld te komen
Ik zelf heb niet egt puisten maar ik drink groene leem van vertagil egt aaaaaaaan te raden t maakt alle porieen open en het reinigt de huid die groene leem die ik gebruik is egt voor puistjes dus voor inwendig gebruik maar je kan ook die tube halen die kost 9,49 bij de tuinen en hij is egt heeel goed!!!

kijk ff op http://www.vertargil.nl
dankje.je zei dat het voor puistjes is maar daar heeft ze geen last meer van.alleen van die vlekjes.Ze gebruikt ROC om haar gezicht schoon te houden,het schijnt wel te helpen bedoel het reinigt haar huid enzo probleem nu is alleen vlekjes..iemand ervaring met een of ander litekencreme?en kan je dat daar tegen gebruiken?

er is me hier vaak aangeraden om haar te laten zonnen(vlekjes vervagen dan)

thanks mensen voor jullie tips mochten jullie nog wat weten laat het me weten.

21-01-2006, 15:56
hey weet je wat egtt super goed isss witte ghasoul heb het nu op en het werkt egttt 3 keer per week gebruiken paar keer en je zult merken dat zowel vlekjes als puisten als littekens verdwijnen!! Ik heb het van marokko het kost maar 5 dirham maar je moet ff in bevewijk kijken! mss vindt je het daar wel samen met rozenwater en

21-01-2006, 23:38

Citaat door misss_respect:
hey weet je wat egtt super goed isss witte ghasoul heb het nu op en het werkt egttt 3 keer per week gebruiken paar keer en je zult merken dat zowel vlekjes als puisten als littekens verdwijnen!! Ik heb het van marokko het kost maar 5 dirham maar je moet ff in bevewijk kijken! mss vindt je het daar wel samen met rozenwater en
aha...ok dankje alleen kom bijna nooit in beverwijk zo ver.maar thanks

nog meer mensen met ervarende tips?laat het horen

22-01-2006, 00:35

Citaat door Lady_in_white:
He meid, dat bruinen had ik ook afgelopen zomer gedaan (tegen littekens), en na 2 dagen kee ik in de spiegel en die littekens waren nog donkerder geworden, dus ik was echt bang en ging niet meer zonnen. Achteraf toen ik weer in NL was, was me huis weer normaal en had ik spijt dat ik niet meer gezond had.

Maar werden die vlekken bij jou ook donkerder tijdens het zonnen?
Wat ik wel weet is dat vlekken op mijn rug na de zomer wel weg was en ik lekker een gave huid terug had.

22-01-2006, 11:04

Citaat door Moslima39:
He meid, dat bruinen had ik ook afgelopen zomer gedaan (tegen littekens), en na 2 dagen kee ik in de spiegel en die littekens waren nog donkerder geworden, dus ik was echt bang en ging niet meer zonnen. Achteraf toen ik weer in NL was, was me huis weer normaal en had ik spijt dat ik niet meer gezond had.

Maar werden die vlekken bij jou ook donkerder tijdens het zonnen?
Wat ik wel weet is dat vlekken op mijn rug na de zomer wel weg was en ik lekker een gave huid terug had.
Hoi meid,zelf heb ik daar geen ervaring mee had deze topic geopend vor mn zusje haar is ook aageraden te zonnen(zonnebank)Maar om een antwoord op je vraag te geven ik denk wel dat ze donkerder worden LADY IN WHITE zegt ok in haar reactie dat de vlekjes mee bruinen maar daarna normaal worden.

mensen meer tips?thankss

Pagina's : [1] 2