Bekijk volle/desktop versie : wat voor eten hadden jullie gedaan op je bruiloft??wat is erg populair??



Pagina's : [1] 2

18-01-2006, 21:16
ik vroeg mij af omdat wij nog geen keuze hebben kunnen maken. of vis en vlees of visbastilla en vlees. en zijn er nog mensen die gegrilde kippen serveren??hoor graag van jullie\

18-01-2006, 21:21


ik denk toch dat vis pastilla het populairste is op het moment en het lekkerste

18-01-2006, 21:22
hey meid kip en bastilla's zijn nu al zeg maar uit wat nu in is. is vis en zo'n hele schapen poot (ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar in het berbers noemen wij het tigaradh(hahahha)) het beste wat je kan die is bij een feran bestelen dat kom gemaakt met boren en al je hoeft dan alleen op de tafels neer te leggen en het is ook goed koop basta.

suc6 meid

Muahh xx_riffia

18-01-2006, 21:23
ook vis hoor iedereen doet vis...:P

18-01-2006, 21:40


tog die vis he. bij mijn verloving had ik ook al visbestilla gedaan en die was erg in de smaak gevallen. dus waarschijnlijk wordt het dan vis. maar doen jullie dan van die grote vissen en wat is lekker om bij te garneren. garnalen ofzo?? weinig ervaring mee darom!hoor graag van jullie

18-01-2006, 21:41
dan heb ik het over die grote vissen natuurlijk, wat lekker is om bij tegarnern niet visbestilla haha

19-01-2006, 15:04
ik had op de verloving als voorgerechte vissalade, daarna die grote vis met sharmoula en daarna vlees en op de bruiloft inshallah visbestella of vis mhensha en daarna vlees

En op die bestilla of mehnsha leggen we ter decoratie van die grote garnalen en in het midden een mandje gemaakt van citroen met daarin pittige saus

19-01-2006, 15:08
De meest voorkomende gerechten:

Vis salade
Vis pestilla of me7nsa
Grote vis met charmila en garnalen
Ijstaart

Salade (gemengde)
Kip pestilla of me7nsa
Vlees met Barkok
Fruit als dessert

Vissalade
Kip pestilla of me7nsa
Halve schaap mswie
Ijstaart of fruit of combi....

Maar je kan er ook voor kiezen om maar 1 hoofdgerecht te nemen......

19-01-2006, 15:40
bij mijn verloving had ik
vooraf soep
dan salade
grote vis
en vlees..
en tot slot fruit

21-01-2006, 15:04
ik had op mijn trouw:

bij binnenkomt van de genodigden kregen deze een apperitief: fruitsap met pisang zonder alcohol( kan je verschillende kleuren mee maken)
daarna thee en koeken
warme hapjes
salade met kreeft
kipbriwat
vis in de oven met een pikante sausje
fruitcoctail

21-01-2006, 15:43
De vis salade is ook erg in trek als voorgerecht

21-01-2006, 15:57
Weet je waar ik niet tegen kan bij feesten..

"Droog vlees" .. Allatief.. je moet het gewoon echt trekken om ervan te eten. De ouwe vrouwtjes lijken het heerlijk te vinden, maar ik en de meeste jongere meiden bij wie ik dan zit valt het echt niet in de smaak.

Ik merk dat deze vlees ook vaak gediend word bij feesten..

Bistilla's blijven altijd heerlijk

21-01-2006, 21:46


wollah je hebt gelijk. dat droge vlees kunnen ze van mij ook skippen. haha. maar die vissalade wat moet ik mij daar bij voorstellen. wat zit daarin want dat heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gegeten op een feest.

22-01-2006, 01:44
ik had vis in de over met een heerlijk tomatensaus met zeevruchten
gekookt door tiaba naima tangaouia dit is haar nummer 0648211651
ze kan lekker koken en is nog goedkoop ook

22-01-2006, 01:48
Ik heb van die grote zeevissen (dorado's) als hoofdgerecht genomen bij http://www.traiteurhanan.nl vooral ook omdat ze voorheen hun eigen visrestaurant hadden Middellandse Zee in A'dam-west.....heerlijk gegeten daar en dat zie je nu ook terug in hun cateringbedrijf

Pagina's : [1] 2