Bekijk volle/desktop versie : Versiering voor een verloving...!



18-01-2006, 20:37
x


Damess!!
Heeft iemand misschien tips voor versiering van een verloving, gewoon thuis wordt het gehouden.... en dan bedoel ik stoelversiering? woonkamerversiering enz...



18-01-2006, 21:23


ik heb geen stoel genomen heb op de bank een kleed gezet. die je kan halen bij een stofen winkel.maar het is ook heel mooi als je bruidsstoel zou nemen,heb ik niet gedaan omdat we een kleine huiskamer hebben en de versiering heb ik slingers van witte duifen genomen en hartjes balonnen. en de tafel een taart,en mooie kandelaars,melk glazen,ringkussentje,mooie boeket..heb een jurk van een negafa gehuurd,kapsel bij de kapper.

18-01-2006, 21:27
ik kan je wel helpen stuur mij een pm en jehoort vanme ok
groetjes

18-01-2006, 21:37

Citaat door amiraatje20:
ik heb geen stoel genomen heb op de bank een kleed gezet. die je kan halen bij een stofen winkel.maar het is ook heel mooi als je bruidsstoel zou nemen,heb ik niet gedaan omdat we een kleine huiskamer hebben en de versiering heb ik slingers van witte duifen genomen en hartjes balonnen. en de tafel een taart,en mooie kandelaars,melk glazen,ringkussentje,mooie boeket..heb een jurk van een negafa gehuurd,kapsel bij de kapper.
Bedankt schat, ja het is niet voor mij maar voor me zus en me ouders hebben ook kleine woonkamer, vandaar dat zij ook een bank gebruikt, maar wat voor stof heb je dan gedaan? gewoon een wit laken?

18-01-2006, 21:37



Citaat door rachida28:
ik kan je wel helpen stuur mij een pm en jehoort vanme ok
groetjes
heb je een pm gestuurd

19-01-2006, 22:15

Citaat door PASSARELLA:
Bedankt schat, ja het is niet voor mij maar voor me zus en me ouders hebben ook kleine woonkamer, vandaar dat zij ook een bank gebruikt, maar wat voor stof heb je dan gedaan? gewoon een wit laken?
ja heb een gebroken witte laken gebruikt...was erg mooi.
en leuk hoor en zeker spannend allemaal voor dr.

20-01-2006, 12:42
nog meer tips mensen

20-01-2006, 13:08
- Organza stof (bv om stoel, op dressoir, om vazen, kandelaars etc, op tafel, ook in strikvorm, gebruik je fantasie)
- Bloemen (Mooie neppe bloemen kunnen ook, bloemenslingers)
- Kaarsen in mooie kandelaars of theelichtjes
- Alle zitplaatsen bekleden met zelfde stof

20-01-2006, 13:09
salam oeghti,

ik heb een decoratieset die ook voor een verloving te gebruiken is..
kijk maar hier..
de set is wit met zilvert..

20-01-2006, 13:10
Link

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=769581

decoratieset

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=760873

23-01-2006, 23:50

Citaat door amiraatje20:
ik heb geen stoel genomen heb op de bank een kleed gezet. die je kan halen bij een stofen winkel.maar het is ook heel mooi als je bruidsstoel zou nemen,heb ik niet gedaan omdat we een kleine huiskamer hebben en de versiering heb ik slingers van witte duifen genomen en hartjes balonnen. en de tafel een taart,en mooie kandelaars,melk glazen,ringkussentje,mooie boeket..heb een jurk van een negafa gehuurd,kapsel bij de kapper.


de kapper kan je tegenwoordig ook thuis halen