Bekijk volle/desktop versie : Noer



18-01-2006, 18:22
asalama alykoum broeders en zusters
ik heb een vraag is het waar dat Allah iemand noer [licht] geeft die de islam praktiseert het valt mij op dat veel broeders en zuster die het geloof belijden een bepaalde rust uitstralen en een soort licht wallahie ik zag laatst een 3 mooie marokkaanse broeders die zo veel noer uitstraalde[ ik heb er ook een topic over geopend bij vrouw zoekt man ] en ook bij sommige zusters die ik ken die er echt diep in het geloof zitten stralen wat uit subhanallah ik denk dat het een geschenk is van Alllah of ik weet het wel zeker ik moet eerlijk zeggen ik vind Usama ben Laden ook mashallah uitsraling hebben en een prachtige baard
jullie zuster

18-01-2006, 18:38



Citaat door Arabia_moslima:
asalama alykoum broeders en zusters
ik heb een vraag is het waar dat Allah iemand noer [licht] geeft die de islam praktiseert het valt mij op dat veel broeders en zuster die het geloof belijden een bepaalde rust uitstralen en een soort licht wallahie ik zag laatst een 3 mooie marokkaanse broeders die zo veel noer uitstraalde[ ik heb er ook een topic over geopend bij vrouw zoekt man ] en ook bij sommige zusters die ik ken die er echt diep in het geloof zitten stralen wat uit subhanallah ik denk dat het een geschenk is van Alllah of ik weet het wel zeker ik moet eerlijk zeggen ik vind Usama ben Laden ook mashallah uitsraling hebben en een prachtige baard
jullie zuster
Salaam Aleikum wa Rahmatoellah wa Baraktoehoe...

Het is zo dat wanneer jij oprecht in Allah gelooft en doet wat Allah je heeft opgedragen. Dat Allah je een bepaalde uitstraling geeft, 'Noer'. En wanneer je achter baks bezig bent. En gewoon een huichelaar bent. Dan krijgt die gene ook een vieze, vreselijke uitstraling.
Mij is ook verteld... Of het waar is Allahoe3lam. Maar dat je dus niet persé Moslim hoeft te zijn. Wanneer je niet Moslim bent maar een goed hart hebt en bewust leeft. En veel doet voor je mede mens etc. Dat Allah deze mensen ook een bepaalde uitstraling geeft.

Allah weet het beste.

Aleikum Salaam...

19-01-2006, 10:29
Assalamaoe aleikoum warahamtoeAllahi wabarakatoehoe,

Ik ben het hier gedeeltelijk mee eens. Ik geloof dat Allahu ta´ala een bepaalde utistraling geeft aan de pratiserende zusters en broeders, maar je hebt ook genoeg zusters en broeders die noer uitstralen (dat vinden sommige mensen dan) en die verkeerd bezig zijn. Dus ik denk niet dat het in de uitstraling zit zuster. Je kanwel zeggen ´dat zie je´, maar uiteindelijk gaat het er toch om wat in het hart van de mens zit en daar kunnen wij niet in kijken. Alleen Allah kan dat.

19-01-2006, 10:49
ik zag laatst een 3 mooie marokkaanse broeders die zo veel noer uitstraalde[ ik heb er ook een topic over geopend bij vrouw zoekt man ]


WAT?!!!!

19-01-2006, 14:20


Baraka allahoe fiekom

19-01-2006, 14:22

Citaat door Arabia_moslima:
Baraka allahoe fiekom
Wa fiki barakAllah!