Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ZID ARGAN en EIWIT



Pagina's : [1] 2

18-01-2006, 15:06
[FONT="Century Gothic"]dames

-een vraagje ,die zid argan heb ik dit jaar uit marokko gehaald en wou vragen waarvoor het allemaal goed was .?????????????????????????

-en eiwit waarvoor is dat goed ,is dat tegen puistjes of tegen liittekens en hoe moet je het op je gezicht smeren.

18-01-2006, 18:01


hoi meid ik wilde even zeggen . dat zid erkan goed is voor je hele lichaam .en je gezicht. gewoon insmeren...................... groetjes

18-01-2006, 20:02

Citaat door bebergeitje:
[FONT="Century Gothic"]dames

-een vraagje ,die zid argan heb ik dit jaar uit marokko gehaald en wou vragen waarvoor het allemaal goed was .?????????????????????????

-en eiwit waarvoor is dat goed ,is dat tegen puistjes of tegen liittekens en hoe moet je het op je gezicht smeren.
Zid argan is te gebruiken voor:

- mengseltje met knoflook voor je haren en wimpers
- plantaardige olie voor op je gezicht te smeren 1 x in de week krijg je stevige huid van
- haarmasker paar uur laten zitten en dan uitspoelen
- bodylotion voor je hele lichaam

En eiwit ik weet niet hoe je erbij komt maar ik heb nog nooit eerder gehoord dat mensen dat op hun gezicht smeren Het klopt wel dat sommige een ei in hun haar doen gemengd met zid argan Maar wat jij bedoelt als gezichtsmasker is waarschijnlijk 3 lepels melk met 2 lepels citroensap dat is een hele goeie voor pukkels en onzuiverheden

18-01-2006, 22:10
zid argan is dat goed voor het gezicht,dat is toch olie,maakt dat je gezicht niet vettig.

en dat eiwit heb ik hier eens ooit gelezen,is denk ik goed tegen littekens,maar beter dat je het nog aan andere mensen vraagt ,want ben niet zeker.

18-01-2006, 22:29


Hey.. ja eiwit droogt je huid een beetje uit en als je puistjes hebt kan dat inderdaad een beetje helpen..maar het is geen wondermiddel hoor.

18-01-2006, 22:35

Citaat door hafsa82:
zid argan is dat goed voor het gezicht,dat is toch olie,maakt dat je gezicht niet vettig.

en dat eiwit heb ik hier eens ooit gelezen,is denk ik goed tegen littekens,maar beter dat je het nog aan andere mensen vraagt ,want ben niet zeker.
Ja is ook vettig maar als je het savonds doet voordat je gaat slapen trekt het snachts is en sochtends zie je nix het is dan helemaal ingetrokken tenminste bij mij wel

19-01-2006, 09:03
Maar dames waarvoor dient het die zid argan,vb als je het op je gezicht doet,waarvoor is het goed.

21-01-2006, 18:24
hoe smeer je die zid argan op je gezicht en hoelang moet het inwerken

22-01-2006, 12:28

Citaat door hafsa82:
hoe smeer je die zid argan op je gezicht en hoelang moet het inwerken
Gewoon een beetje niet teveel anders wordt t supervetttig allemaal net als dagcreme en goed uitsmeren en masseren dan kan je ermee slapen

22-01-2006, 12:34
Zid argan is te gebruiken voor:

- mengseltje met knoflook voor je haren en wimpers




Lijkt me niet echt lekker om knoflook in je haren te smeren, er zou maar iemand naast je liggen. Nee, mij niet gezien. Dan maar geen mooi haar.

22-01-2006, 15:50
hoi

ok en dat zid argan waar is ht geod voor,wat doet het ? is heet ook goed voor iemand met een vettige huid,wat is nu eigenlijk de bedoeling ?

23-01-2006, 10:03
heb dat eiwit op mijn gezicht gesmeerd,maar het geeft een trekkkerig gevoel is dat normaal?

23-01-2006, 22:05



Citaat door hafsa82:
heb dat eiwit op mijn gezicht gesmeerd,maar het geeft een trekkkerig gevoel is dat normaal?
Heeeeeel normaal..raar gevoel niet?
Maar niet te vaak doen..kreeg gisteren enorme jeuk en het begon te branden

23-01-2006, 22:46
zid argan is heel erg goed voor je gezicht .
gewoon je gezicht goed wassen en er op smeren .
dat doe al jaren

23-01-2006, 22:56
Zit argane is lekker metbrood moet je eten meid, islekker gezond

Er zijngenoeg dingen om op je gezicht te smeren

Pagina's : [1] 2