Bekijk volle/desktop versie : SPECIAAL kado voor mn zus's bruiloft???



Pagina's : [1] 2

18-01-2006, 14:50
Hey hey,

mn zus gaat trouwen binnenkort en ik wil haar een heeeel speciaal apart kado geven, alleen weet ik niet wat!!???

Ik hoop egtdat jullie met leuke ideeën komen!!!

Help me Help me pleaszzeee

Thank you'all guys

XXXX

18-01-2006, 15:01


bedoel je een kado voor op haar bruiloft??

xdan zou dakka marrakchia wel heel leuk zijn die haar komen ophalen thuis, moet natuurlijk wel veraasing zijn he .

als het voor je eentje niet betaalbaar is,misschien kun je dit met je nichtjes of zusjes samen doen.

xmisschien een leuk weekend weg, kijk op http://www.weekendjeweg.nl bijv.

x een hammam behandeling net voor haar bruiloft, gezellig met zn allen.

x een plakboek met foto's van haar en haar man vanaf dat ze baby zijn tot op de trouwdag toe, en deze dan na de bruiloft geven.

x geef ons aan welk bedrag je aan zit te denken,want dat is natuurlijk ook verschillend per mensen.

we helpen graag.

18-01-2006, 15:07
xdan zou dakka marrakchia wel heel leuk zijn die haar komen ophalen thuis, moet natuurlijk wel veraasing zijn he .


jah dit lijkt me wel heel wat , kan je samen kado doen met andere famillie leden
als dat een kado voor mij zou zijn wajooh dan zou ik wel heel erg blij zijn, gatarrrrrrrr

18-01-2006, 15:16

Citaat door fatihamarokaans:
xdan zou dakka marrakchia wel heel leuk zijn die haar komen ophalen thuis, moet natuurlijk wel veraasing zijn he .


jah dit lijkt me wel heel wat , kan je samen kado doen met andere famillie leden
als dat een kado voor mij zou zijn wajooh dan zou ik wel heel erg blij zijn, gatarrrrrrrr
geloof mij, ik spreek uitervaring, vaak is materialisme niet altijd een kado hoor...

heb het voor mijn zusje ook gedaan toen zij ging trouwen,en geloof me ze praat er nog steeds over, ze schrok zicht kapot toen de ze naar buitenliep met haar man en de tranen stonden haar in de ogen van blijdschap (ook natuurlijk dat ze het huis zou verlaten,maar je snapt me wel)

natuurlijk gaf ik haar ook materialen hahaha voor kado, dus een blijvend iets,maar zo'n verassing vinden ze meestal heel leuk als ze het zelf niet konden betalen of er niet op komen het te doen op hun bruiloft.

18-01-2006, 15:24



Citaat door L'AMBIANCE:
geloof mij, ik spreek uitervaring, vaak is materialisme niet altijd een kado hoor...

heb het voor mijn zusje ook gedaan toen zij ging trouwen,en geloof me ze praat er nog steeds over, ze schrok zicht kapot toen de ze naar buitenliep met haar man en de tranen stonden haar in de ogen van blijdschap (ook natuurlijk dat ze het huis zou verlaten,maar je snapt me wel)

natuurlijk gaf ik haar ook materialen hahaha voor kado, dus een blijvend iets,maar zo'n verassing vinden ze meestal heel leuk als ze het zelf niet konden betalen of er niet op komen het te doen op hun bruiloft.
haha dat zeg ik ook dat dat een kado is die ik wel zou willen hoor, zomaar uit het niets komen ze je halen
wie weet krijg ik dat wel als kado, heb tog een hele grote famillie. inschallah

18-01-2006, 15:27

Citaat door fatihamarokaans:
haha dat zeg ik ook dat dat een kado is die ik wel zou willen hoor, zomaar uit het niets komen ze je halen
wie weet krijg ik dat wel als kado, heb tog een hele grote famillie. inschallah
hahaha dan moet je dat ooit een keer maar eens gewoon eruit floepen haha misschien krijg je het dan later ook.

ik bid voor je mee, en als je een grote familie hebt, moet dat zeeeekr lukken, anders stuur ze maar naar mij voor ideen hahah

18-01-2006, 15:31

Citaat door L'AMBIANCE:
hahaha dan moet je dat ooit een keer maar eens gewoon eruit floepen haha misschien krijg je het dan later ook.

ik bid voor je mee, en als je een grote familie hebt, moet dat zeeeekr lukken, anders stuur ze maar naar mij voor ideen hahah
jah ik ga het zekkrs een keer zeggen jah . ik ben al een verwend nest dus dat geven ze me ook wel kado

maar heel erg bedankt dat je voor me bid , ben je al getrouwd?
zo niet dan bid ik ook voor jou dat je zoiets kan krijgen hoor
ghair inschallah

18-01-2006, 15:36
Leuk, leuk, leuk!!!

Hamambehandeling zou ze wel erg leuk vinden ja!

Welke hamam raad je me aan?

Plakboek vind ik ook een goede

Thnx moppies xXx

18-01-2006, 15:38
bekijk hamams via google

waar woon je ?

18-01-2006, 15:40
Zoals er getypd werd het hoeft niet altijd materialistisch te zijn.
Je kan ook bv. in de zaal waar het bruidskoppel zit de microfoon nemen en een eigen liedje zingen ofzo

18-01-2006, 15:43

Citaat door nana85:
Leuk, leuk, leuk!!!

Hamambehandeling zou ze wel erg leuk vinden ja!

Welke hamam raad je me aan?

Plakboek vind ik ook een goede

Thnx moppies xXx
Je hebt een hammam in Gouda
http://www.hammam-habibi.nl ofzo iets..

Maar hier heb je ook bruidjes behandeling.. en je kan het ook afhuren zo kun je gezellig met je nichten en al daar naartoe!!!

18-01-2006, 15:58

Citaat door AbaHoeCh:
Zoals er getypd werd het hoeft niet altijd materialistisch te zijn.
Je kan ook bv. in de zaal waar het bruidskoppel zit de microfoon nemen en een eigen liedje zingen ofzo
haha zit je me hier ook al achterna hahaha hee meissi haha

18-01-2006, 16:05



Citaat door L'AMBIANCE:
haha zit je me hier ook al achterna hahaha hee meissi haha
Hahah hey

Ja men zus gaat binnenkort ook trouwen incha'Allah en ik help haar met de voorbereidingen enzo. Daarom dat ik op deze forum zit

18-01-2006, 16:15

Citaat door AbaHoeCh:
Hahah hey

Ja men zus gaat binnenkort ook trouwen incha'Allah en ik help haar met de voorbereidingen enzo. Daarom dat ik op deze forum zit
nou wie weet help ik je nog met meer dingen.

vraag maar raak zou ik zeggen

18-01-2006, 16:15
Salaam..

In rotterdam-noord is pas een superdeluxe nieuwe marokkaanse hammam geopend met een speciaal bruidsarrangement..!! Zeker een aanrader.

Wat ik zelf aan dierbare heb geschonken toen ze ging trouwen was een Koran die verhuldigd is in echt zilver heeel mooi en die staat op een standaard die ook van zilver is met allemaal hele mooiee motieven en arabisch schrift erin. Ik heb het gekocht in een zilver speciaal zaakje op de beijerlandselaan in rotterdam-zuid..!!

Pagina's : [1] 2