Bekijk volle/desktop versie : Foto van kledingstukken van onze geliefde profeet Mohamed Sws!!!!



Pagina's : [1] 2 3

17-01-2006, 23:25
Zie hieronder, of het allemaal wel waar is, weet ik niet?? Maar ik trof het ergens aan op een site!


17-01-2006, 23:28



Citaat door Abubaqqersiddiq:
Zie hieronder, of het allemaal wel waar is, weet ik niet?? Maar ik trof het ergens aan op een site!
... dus plaats je het maar zonder te weten of het betrouwbaar is .... : rolleyes:

17-01-2006, 23:31
Zijn die zaken niet te vinden in het Topkapi-museum in Istanbul?

Iznogoodh

17-01-2006, 23:39
Weet Ik Niet!

18-01-2006, 00:10


abubaqqersiddiq een advies: neem die iznogoodh niet serieus hij is een gefrustreerde fitna zaaier die zijn ei niet op straat kwijt kan.

en voor islam4always: soms is het juist handig om zulk soort van informatie te plaatsen, mocht het een onbetrouwbare (gevaarlijke) site zijn en andere weten dat dan kan men daarop reageren.

Racegek

18-01-2006, 00:14

Citaat door Racegek:
abubaqqersiddiq een advies: neem die iznogoodh niet serieus hij is een gefrustreerde fitna zaaier die zijn ei niet op straat kwijt kan.

en voor islam4always: soms is het juist handig om zulk soort van informatie te plaatsen, mocht het een onbetrouwbare (gevaarlijke) site zijn en andere weten dat dan kan men daarop reageren.

Racegek
Vrede broeder, vrede. U lijkt wel een komeet op drift...

Uw broeder Iznogoodh

18-01-2006, 00:22
Wat voor nut heeft het om zoiets te weten.

18-01-2006, 00:41
Ik heb in het Topkapi-museum in Istanbul twee originele religieuze voetafdrukken gezien. Een ervan was van Mohammed naar het schijnt en als dat klopt, dan mag hij wereldkampioen Bigfoot genoemd worden.
Ook lagen er twee stokken, waarvan een de orinele staf van Mozes was, je weet wel, die waarmee hij water uit de rotsen sloeg.
Terwijl ik al die uitgestalde flauwekul geamuseerd in me opnam, stonden rond mij enige gelovige Moslims eerbiedig prevelend naar al dat fraais te kijken. Ze vielen bijna om van gelukzalige emotie.
Gewend als ik was aan het uiterlijke vertoon van schooiende religies, kon ik er wel om lachen (in stilte). Uit mijn eigen omgeving ken ik ook wel Katholieke bedevaartgangers die wonderen weten te vetellen na hun bezoek aan Lourdes of Fatima.
Een vriend die bij me was walgde daarentegen bijna hoorbaar van de manier waarop religieuze aasgieren gebruik maken van de stupiditeit van mensen.

Iznogoodh

18-01-2006, 00:49

Citaat door Iznogoodh:
Vrede broeder, vrede. U lijkt wel een komeet op drift...

Uw broeder Iznogoodh
Wanneer ga je de geloofsbekentenis doen?

18-01-2006, 04:27

Citaat door Iznogoodh:
Ik heb in het Topkapi-museum in Istanbul twee originele religieuze voetafdrukken gezien. Een ervan was van Mohammed naar het schijnt en als dat klopt, dan mag hij wereldkampioen Bigfoot genoemd worden. Ook lagen er twee stokken, waarvan een de orinele staf van Mozes was, je weet wel, die waarmee hij water uit de rotsen sloeg.
Terwijl ik al die uitgestalde flauwekul geamuseerd in me opnam, stonden rond mij enige gelovige Moslims eerbiedig prevelend naar al dat fraais te kijken. Ze vielen bijna om van gelukzalige emotie.
Gewend als ik was aan het uiterlijke vertoon van schooiende religies, kon ik er wel om lachen (in stilte). Uit mijn eigen omgeving ken ik ook wel Katholieke bedevaartgangers die wonderen weten te vetellen na hun bezoek aan Lourdes of Fatima.
Een vriend die bij me was walgde daarentegen bijna hoorbaar van de manier waarop religieuze aasgieren gebruik maken van de stupiditeit van mensen.

Iznogoodh
is goed met jou!

18-01-2006, 08:55

Citaat door maroc_reddy:
Wanneer ga je de geloofsbekentenis doen?
Tot dusvere hebben Moslims nog geen goede argumenten aan kunnen dragen waarom iets dergelijks nodig zou zijn.

Groeten,

Iznogoodh

18-01-2006, 10:44

Citaat door Iznogoodh:
Tot dusvere hebben Moslims nog geen goede argumenten aan kunnen dragen waarom iets dergelijks nodig zou zijn.

Groeten,

Iznogoodh
Wanneer je sterft zul je met je neus op de feiten gedrukt worden

Geniet van dit ooit eindigende leven zolang het kan, want ooit zal de lol voor jou niet meer mogelijk zijn

18-01-2006, 13:29



Citaat door Farid_Iglesias:
Wanneer je sterft zul je met je neus op de feiten gedrukt worden

Geniet van dit ooit eindigende leven zolang het kan, want ooit zal de lol voor jou niet meer mogelijk zijn
Grappig, die zekerheid die je uitstraalt over het hiernamaals. Had ik vroeger ook.

Iznogoodh

18-01-2006, 13:39

Citaat door Iznogoodh:
Grappig, die zekerheid die je uitstraalt over het hiernamaals. Had ik vroeger ook.

Iznogoodh
Nou, ik vind er niks grappigs aan.........YouAreNoGood

18-01-2006, 13:53
wat maakt het nu uit of dat het de kleden zijn van de profeet of niet? is maar kledij hoor...

Pagina's : [1] 2 3