Bekijk volle/desktop versie : trouwen in marokko



Pagina's : [1] 2 3 4

17-01-2006, 23:07
hoi allemaal

Ik ga insaallah in zomer (2006) trouwen in marokko.
Alleen zit ik met een PROBLEEM, ik weet niet hoe ik aan een negaffa kan komen.
Mischien hebben kennen jullie negaffa's die vanuit nl naar marokko in de zomer gaan om daar hun werk dan weer voort te zetten.

ps ik woon ik het zuiden van marokko.

17-01-2006, 23:19


Hey meid,

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen woon ik in Nador. Dus wie kent er goede negaffa's in de omgeving van Nador/ Melilla?

17-01-2006, 23:37

Citaat door Oriental:
Hey meid,

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen woon ik in Nador. Dus wie kent er goede negaffa's in de omgeving van Nador/ Melilla?
hoi hoi

ten eerste Allah ikemal belgier.
ik woon in ouarzazate en ik bedoel we gaan 6 weken op vakantie in die 6 weken wil je trouwen maar ook vakantie houden maar in die 6 weken moet je ook een negaffa zien te regelen en dat lijkt me moeilijk omdat er in de zomer altijd veel bruiloften zijn. Maar elgier insaallah.

17-01-2006, 23:56
Shukran, Allah ie kemel belgier voor jou!

Ik denk er aan om mijn eigen jurken te laten maken, want ik heb geen idee hoe het zit met die mode van die negaffa's daar. Het is inderdaad veel te kort om een bruiloft te regelen. InshAllah komt alles goed.

18-01-2006, 08:46


Je hebt in Dagilia echt goede negaffa's...........het vak komt daar Immers vandaan...............Ze hebben prachtige jurken en sieraden ect......
In Marokko huur je een kapster in voor de make-up en kapsels...en die zijn ook super..........

18-01-2006, 09:41

Citaat door Oriental:
Hey meid,

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen woon ik in Nador. Dus wie kent er goede negaffa's in de omgeving van Nador/ Melilla?
hey,

ik ben deze zomer getrouwd in Nador
en ik had negaffa Fatima Zohra, het is echt een schat van een vrouw ze kan zeer goed opmaken en heeft zeer mooie kledij.

ze heeft gewoon kwaliteit, ben zeer tevreden over haar en ik hoorde gewoon complimentjes van de mensen die er waren.

Als je nog iets nodig hebt kan je mij gewoon pm'en en ik zal je zeker en vast helpen.

beslama

18-01-2006, 09:58
Laat het een tante of nicht regelen. Ze zijn meestal op de hoogte van welke negeffa erg goed is.

Meestal moet je ze ook van te vooren boeken omdat het in de zomervakantie topdrukte voor ze is.

18-01-2006, 10:13

Citaat door aitnaima:
hoi hoi

ten eerste Allah ikemal belgier.
ik woon in ouarzazate en ik bedoel we gaan 6 weken op vakantie in die 6 weken wil je trouwen maar ook vakantie houden maar in die 6 weken moet je ook een negaffa zien te regelen en dat lijkt me moeilijk omdat er in de zomer altijd veel bruiloften zijn. Maar elgier insaallah.
ik ga insjallah 4 augustus trouwen..

en ik heb een goede neggafa uit nederland die met mij meegaat
ik woon zelf in nador..en ik ga niet eens 6 weken op vakantie egt zonde men pa gaat na men bruiloft over 4 dagen terug naar holland wat is dat dan, hij krijgt maar 3 weken vakantie ook al zeg je men dochter gaat trouwen!!!!

ongelooflijk!!!!
maar je moet goed blijven zzoeken ik heb zo alles goed geregeld tot nu!!

kusjes naima.. en iedereen insjallah lukt het wel. amin

18-01-2006, 10:16

Citaat door gelderse:
Laat het een tante of nicht regelen. Ze zijn meestal op de hoogte van welke negeffa erg goed is.

Meestal moet je ze ook van te vooren boeken omdat het in de zomervakantie topdrukte voor ze is.
o ja nu ik het lees...

wees voorbereid in marokko zijn er geen mooie bruidsjurken!!!!!

en de neggafa.. laat ik er het niet over hebben..(kilo`s Make-up)
en ja natuurlijk kan je het beste iemand laten zoeken als je tog uit marokko zoekt..

mijn ma gaat eerder maar we hebben alles wel zo geregeld....

succes boussa naima

18-01-2006, 10:54

Citaat door niama:
o ja nu ik het lees...

wees voorbereid in marokko zijn er geen mooie bruidsjurken!!!!!

en de neggafa.. laat ik er het niet over hebben..(kilo`s Make-up)
en ja natuurlijk kan je het beste iemand laten zoeken als je tog uit marokko zoekt..

mijn ma gaat eerder maar we hebben alles wel zo geregeld....

succes boussa naima
over bruidsjurken heb je gelijk
maar niet alle negaffa's zijn zo, het hangt er ook vanaf wie je neemt iemand zonder ervaring oke maar iemand met ervaring nee hoor.

18-01-2006, 11:06
Een hele belangrijke tip. Regel alles voor je daarnaartoe gaat...T klinkt misschien cru, maar vertrouw niemand daar in marokko om dingen voor je te regelen, want smaken verschillen meid! Als je geen negaffa kan vinden die met je meegaat vanuit nederland, naai dan tenminste je eigen jurken en ga ruim voor je bruiloft in marokko zoeken naar een goede kapster, want negaffas daaro kunnen niet opmaken en haar doen!!! Enne kijk naar de sieraden die je wil hebben...ga niet al1 naar 1 negaffa of winkel waar je het kan huren. ik moet je zeggen dat in Tanger UITSTEKENDE faciliteiten zijn en veel keuze is...als je daar woont hoef je je geen zorgen te maken, want ze hebben daar zelfs mooiere dingen dan hier....SUCCES!

18-01-2006, 11:07

Citaat door ghizlaine23:
over bruidsjurken heb je gelijk
maar niet alle negaffa's zijn zo, het hangt er ook vanaf wie je neemt iemand zonder ervaring oke maar iemand met ervaring nee hoor.

je hebt gelijk!

Veel mensen schijnen te vergeten dat het vak Neggafa uit MAROKKO komt.............

Als je ergens in de rimboe woont okay........dan kan je ook niet anders als knudde werk verwachten..............
Maar je hebt echt hele goede neggafa's met prachtige spullen.........en sommige zijn ook erg prijzig.................!

18-01-2006, 11:59



Citaat door minous21:
je hebt gelijk!

Veel mensen schijnen te vergeten dat het vak Neggafa uit MAROKKO komt.............

Als je ergens in de rimboe woont okay........dan kan je ook niet anders als knudde werk verwachten..............
Maar je hebt echt hele goede neggafa's met prachtige spullen.........en sommige zijn ook erg prijzig.................!
Waar woon jij dan wel niet in Marokko????
Dat sommige mensen in een dorp wonen kunnen soms ook niks aan doen, en dat betekent niet dat ze dom zijn of geen smaak hebben.

18-01-2006, 12:04

Citaat door jellaba_girl:
Waar woon jij dan wel niet in Marokko????
Dat sommige mensen in een dorp wonen kunnen soms ook niks aan doen, en dat betekent niet dat ze dom zijn of geen smaak hebben.

Jeetje! Het was niet aanvallend bedoeld!

Wat ik wil zeggen is dat je het beste een negaffa uit een grote stad kan halen.......
bijvoorbeeld Fes of Meknes.............! Of anders Sjemel in Tanger of Tetouan....

En niet voor een ander gaan denken! Ik zeg toch niet dat je dom bent of geen smaak hebt als je uit een dorp komt ....zijn jouw woorden! Ik zei alleen dat de in de meeste dorpen de kans groot is dat je een slecht neggafa tegenkomt (of soms geen) in vergelijking met een stad!

18-01-2006, 12:09
Hey meisje ik kom ook uit het zuiden en ben ook van plan in cha allah mijn bruiloft in Agadir te houden, en de negaffa's heb je er zat een vriendin van mij heeft vorig jaar ook een bruilof gehouden in Agadir ik wist niet wat ik zag was zo mooooi echt waar kleding, make-up, versiering, eten, obers noem maar op...ik wil het ook graag daar houden en trouwens ook dicht bij het strand ....als je connecties hebt in die richting wallah hoef je je nergens druk om te maken trouwens zij heeft alles vanuit nederland geregeld met die mensen...en geloof me ze doen alles voor je het enige wat zij zelf heeft moeten regelen was de huwlijksreis......

Pagina's : [1] 2 3 4