Bekijk volle/desktop versie : Eto o spuugde op de coach van Athletic Bilbao



17-01-2006, 14:09

Citaat door jbiloxxl:
wat een kutmongolen spelen daar bij barcelona vooral die spits uit de boom
ze moeten nodig opgevoed worden


Het leek er even op dat er een rel zou ontstaan tussen Javier Clemente, coach van Athletic Bilbao, en Samuel Eto´o. In de slotfase van het duel tussen FC Barcelona en Bilbao spuwde Eto’o naar Unai Exposito.
Clemente reageerde fel op de actie van de Barcelona-aanvaller: "Dat doen alleen mensen die net uit een boom komen". Een dag na zijn opmerking maakte de coach van de Spaanse club duidelijk dat zijn opmerking alles behalve racistisch was bedoeld. "Ik wist eerst niet dat Eto´o het had gedaan", verklaarde Clemente.

"Hij is een fantastische jongen, maar ik neem aan dat hij spijt heeft van zijn actie. Ik maak daarin geen onderscheid van donkere of blanke spelers. Als Carlos Puyol het had gedaan, had ik hetzelfde gezegd. Het is sportiever om iemand te slaan dan te spugen."

Eto’o verklaarde dat hij spijt had van zijn actie. "Daar bied ik mijn excuses ook voor aan. Ik heb met Clemente gesproken en hij was heel aardig tegen me. Soms zeggen mensen wat in een opwelling. Dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal."
.

17-01-2006, 17:04


hey hey jij bent zeker een madrid supporter barca staat op nummer een
en hij heeft gelijk want Athletic Bilbao zijn begonnen met trekken en da

17-01-2006, 17:09
jij bent zeker een supporter van madrid zeker jij moet wel jou ogen open doen he Eto o heeft gellijk ook heb niet gezien wat een speler van Athletic Bilbao heeft gedaan gewoon trekken en dat zorgde voor een rode kaart jij wil baca zien verliezen zodat madrid nog kan inhalen,in jou dromen sukkel barca is al met de tgv weg probeer ze maar eens te stoppen

17-01-2006, 18:03
haha is niet de eerst x dat ie spuugt naar de tegenstander die mogool
mogen ze wel een paar westrijden schorsing voor geven want in de westrijd zelf deet ie het ook volgens mij

17-01-2006, 18:16


Hoeveel was het geworden?

17-01-2006, 18:24

Citaat door jbiloxxl:
wat een kutmongolen spelen daar bij barcelona vooral die spits uit de boom
ze moeten nodig opgevoed worden


Het leek er even op dat er een rel zou ontstaan tussen Javier Clemente, coach van Athletic Bilbao, en Samuel Eto´o. In de slotfase van het duel tussen FC Barcelona en Bilbao spuwde Eto’o naar Unai Exposito.
Clemente reageerde fel op de actie van de Barcelona-aanvaller: "Dat doen alleen mensen die net uit een boom komen". Een dag na zijn opmerking maakte de coach van de Spaanse club duidelijk dat zijn opmerking alles behalve racistisch was bedoeld. "Ik wist eerst niet dat Eto´o het had gedaan", verklaarde Clemente.

"Hij is een fantastische jongen, maar ik neem aan dat hij spijt heeft van zijn actie. Ik maak daarin geen onderscheid van donkere of blanke spelers. Als Carlos Puyol het had gedaan, had ik hetzelfde gezegd. Het is sportiever om iemand te slaan dan te spugen."

Eto’o verklaarde dat hij spijt had van zijn actie. "Daar bied ik mijn excuses ook voor aan. Ik heb met Clemente gesproken en hij was heel aardig tegen me. Soms zeggen mensen wat in een opwelling. Dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal."
Ik heb de wedstrijd live gezien

Eto'o spuugde niet op de trainer van Bilbao maar op een speler van Bilbao na dat hij hem geduwd heeft en daarvoor hadden ze al steeds beetje ruzie met elkaar

er waren nog mischien 3 minuten te voetballen toen spuugde Eto'o op de speler,de scheids en andere spelers hebben dat nooit kunnen zien wel camera's

bij elke wedstrijd van Barca hangen overal camera's

17-01-2006, 18:24

Citaat door SCHULDIG:
Hoeveel was het geworden?
2-1 voor Barcelona

17-01-2006, 22:58
Eey luister je weet niet wat die donkere spelers in de Spaanse en Italiaanse competitie allemaal naar hun hoofd krijgen, wij weten nooit wat er gezegd is op het veld. Maar ik heriner me nog vorig jaar tegen Chelsea zei een van die Engelse stewards na de wedstrijd tegen Eto'o viezie aap. Ewa jah, wat voor reactie kan je dan verwachten.
Bij ons Mocro's als iemand alleen al tasjesdief tegen ons zegt wordt ik al me de dood bedreigd, als ie al niet dood wordt gemaakt!!

17-01-2006, 23:15

Citaat door jbiloxxl:
hallo dit heeft de trainer achteraf gezegd dus kom niet met donkere spelers !!!
maar eto o kan geen engels dus vieze aap heeft ie niet gehoord
Mensen hebben het gehoord suf.

18-01-2006, 00:26

Citaat door LaasteGeruchten:
2-1 voor Barcelona
Ow dan is het goed