Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk IDEAL creme



17-01-2006, 12:06
Halle beste meiden,

wie heeft ervaring metde arabische Ideal creme die in de arabische wereld te koop is. Ook in Marokko verkopen ze deze.

Wie van jullie heeft positieve/ negatieve ervaringen hiermee.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

17-01-2006, 22:12


die creme heeft mijn moeder 6 jaar geleden uit marokko gekocht, maar nooit gebruikt
dat lijk echt alsof je witte verf op je gezicht smeert dus ik denk niet dat het een goeie creme is

groetjes majda

17-01-2006, 22:59
ik heb het ook afgelopen zomer gekocht, ik moet zeggen miss majda heeft gelijk, het is best sterk stinkend spul, het ruikt niet erg fris maar het helpt wel, ik heb het niet vaak gebruikt, al na een dag zag ik verschil maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er mijn vraagtekens bij heb of het nou wel of niet goed is voor je huid

17-01-2006, 23:06
deze heb ik gebruikt, kostte iets van 60 dirham ofzo




17-01-2006, 23:14


ik heb de creme gebruikt maar een andere ik had de creme bij de apotheek gehaalt in marokko. je hebt 2 soorten de echte en de neppe. maar bij de farmacia zit je altijd goed. het is inderdaad een stinkende creme maar dat geeft niet want je moet de creme snavonds opdoen. eerst gaat je huid helemaal schimelen en dan word je huid heel mooi glad en een kleur. je word wel lichter....... maar je hebt dan geen last van puisten of dergelijke. ik deed het gewoon weg omdat ik witte gezichten mooier vind dan bruin althans bij mij..... maar een vriendin had acne en bij haar was het een wonder middel! maar het verschild bij ieder persoon heb ik gehoort. ik adviseer het gewoon om het te proberen. ik heb je gewaarschuwt je gaat een vreselijke droge huid krijgen dan moet je de creme minder vaak gebruiken en dan daan de dode huidcellen weg en dan moet je de creme 3 keer in week gebruiken savonds!!!!!!
ik hoop dat ik je geholpen heb ciaooooo..... groetjes

17-01-2006, 23:53
ik heb gehoord dat er bleekmiddel in zit en dat het erg slecht is voor je huid of klopt dat niet

18-01-2006, 09:02
Gisteren toevallig had een meid op me werk hem bij en zei dat het een geweldig spul is...maar ik had mijn vraagtekens er nog bij

18-01-2006, 15:20
Nog meer meiden met ervaringen op het gebied van de Ideal creme.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik ben nu in ieder geval een meer te weten gekomen. Bijvoorbeeld dat je een neppe en een orginele varinat hebt! Natuurlijk heel belangrijk om te weten, niet? Dat wist (voro dat ik deze tpoic startte) niet. Nu vraag ik me alleen af of de foto's die 'Alhocimatje' heeft geplaatst, de foto's zijn van de orginele product.

Alhocimatje, zijn de foto;'s die jij hebt geplaatst, de foto's van de orginele?/ weet je dat toevallig?/ En heeft het product bij jou geholpen?

Alvast enorm bedankt voor al jullie moeite beste dames,
XX

18-01-2006, 15:50
ik heb deze creme bij een pharmacia gekocht, dus hopelijk is het de echte

18-01-2006, 16:07
trouwens de creme is te koop in een marokkaanse winkel in de weimarstraat
in den haag

18-01-2006, 17:03
Maar wie wet hoe de orginele eruit ziet??? Voordat ik iets ga aanschaffen???

19-01-2006, 13:18

Citaat door vlindertje79:
Nog meer meiden met ervaringen op het gebied van de Ideal creme.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik ben nu in ieder geval een meer te weten gekomen. Bijvoorbeeld dat je een neppe en een orginele varinat hebt! Natuurlijk heel belangrijk om te weten, niet? Dat wist (voro dat ik deze tpoic startte) niet. Nu vraag ik me alleen af of de foto's die 'Alhocimatje' heeft geplaatst, de foto's zijn van de orginele product.

Alhocimatje, zijn de foto;'s die jij hebt geplaatst, de foto's van de orginele?/ weet je dat toevallig?/ En heeft het product bij jou geholpen?

Alvast enorm bedankt voor al jullie moeite beste dames,
XX
ik gebruik die creme ook het is een super product voor je gezicht indd het stinkt wel maar wel goed ik gebruik em sinds de zomer en het helpt echt zonder twijfels

19-01-2006, 13:33


eerlijk gezegd vertrouw ik al dat spul uit marokko niet vooral als het maar 60 dirham is