Bekijk volle/desktop versie : Ervaring met Pil-Plijster?



17-01-2006, 11:57
Iemand?



17-01-2006, 15:29

Ja, ikke.

Ik vond het zelf niks, maar dat kwam meer door de bijwerkingen ervan.
Ik werd er een beetje naar van, chaggie en zo.
Maar goed, de een heeft wat meer last van de bijwerkingen dan de ander. Je kan het altijd proberen.

Het enige voordeel is dat je er maar eens per week aan hoeft te denken. En je voelt er niks van.

Je moet alleen oppassen als je gaat zonnen op het strand, dat ie dan niet loslaat, dat is mij namelijk 2 keer overkomen, zonder dat ik het doorhad.

Groetjes.

17-01-2006, 15:35

Citaat door SaraZena:
Ja, ikke.

Ik vond het zelf niks, maar dat kwam meer door de bijwerkingen ervan.
Ik werd er een beetje naar van, chaggie en zo.
Maar goed, de een heeft wat meer last van de bijwerkingen dan de ander. Je kan het altijd proberen.

Het enige voordeel is dat je er maar eens per week aan hoeft te denken. En je voelt er niks van.

Je moet alleen oppassen als je gaat zonnen op het strand, dat ie dan niet loslaat, dat is mij namelijk 2 keer overkomen, zonder dat ik het doorhad.

Groetjes.
En bij de gewone pil die bijwerken niet? Nochtans heeft mn arts gzegd dat er een verminderd kans was op hoofdpijn en bijwerkingen

Precies! daarom dat ik denk dat t een goede alternatief is voor mij k denk meestal aan de pil 2 h te laat

en als je gaat douchen? blijft die dan goed plakken? sauna? zwemmen??
wat is beste plek om die te kleven?

17-01-2006, 15:57
Bij de gewone pil had ik die bijwerkingen ook hoor, veel erger dat wel.

Maar huisartsen zeggen dat altijd over elke nieuwe vorm van anticonceptie die op de markt verschijnt.

IK denk niet dat het echt veilig is in de sauna. Ik heb gemerkt dat alleen bij hoge temperaturen dat ie de neiging heeft om los te laten, maar voor de rest kan je er mee douchen en zo.

Je kan em op je schouder, armen of op je billen plakken. Hij mag alleen niet op je borsten of op plekken waar te veel vet zit

Misschien is de Nuvaring iets voor jou?!
Die hoef je namelijk maar 1 keer in te brengen en dan hoef je er 3 weken niet meer aan te denken. Echt geweldig!

http://www.nuvaring.nl

17-01-2006, 16:01

oei, dat is dan minder aangezien ik graag naar de sauna ga

Nuvaring? hmm klinkt wel goed en perfect betrouwbaar???

ga eerst de plijster proberen anders die, heb ze nu al in huis gehaald

20-01-2006, 14:36

Citaat door Lella_Nouara:
oei, dat is dan minder aangezien ik graag naar de sauna ga

Nuvaring? hmm klinkt wel goed en perfect betrouwbaar???

ga eerst de plijster proberen anders die, heb ze nu al in huis gehaald
Ik ben heel tevreden met de nuvaring! (betrouwbaarheid, 99,9% zoals al die andere).
Heb ook geen last van bijwerkingen, gelukkig.

Ik hoop dat die pleister voor jou wel werkt!

groetjes

20-01-2006, 14:42
kb en gaan opzoeken hoe t juist is

maar denk niet dat ik telkens zo iets in me wil brengen

20-01-2006, 14:47
Ik gebruik ook al een halfjaar Nuvaring en ben er ook heel tevreden over. Heb ook geen last van bijwerkingen

20-01-2006, 14:48
Beste,

Die nuvaring blijft die goed zitten? Heb gehoord van mijn zus dat die bij een paar collega's er geregeld uitvalt, oops in je slip??!!

En wat tijdens gemeenschap, niet pijnlijk? Krijg je ook geen infecties van?

Want heb tot nu toe de pil ingenomen, Mercilon, niks last behalve veel bijgekomen en echt verlaagd libido. Ook echt jammer die bijwerking!!!
Iemand advies wat beter in te nemen?

Betreft die plijsters, is dat betrouwbaar, raak je toch niet per ongeluk zwanger?

Graag een seintje.

Bedankt.

20-01-2006, 14:55
goede vraag anoniempje k zou to ok niet echt zien zitten

20-01-2006, 14:58
Hij is er bij mij nooit uitgegeleden .

In het begin moet je er misschien even aan wennen, maar daarna merk je er echt helemaal niets van.

En als je er last van hebt tijdens de gemeenschap, dan kan je em gewoon er uit halen (je mag em max. 3 uurtjes er uithalen per 24 uur geloof ik).
Maar niet iedereen heeft er last van, "tijdens".

Je kan als het goed is bij je huisarts een gratis exemplaar krijgen om het te proberen......

20-01-2006, 15:01
Mijn besluit staat vast: Plijster

20-01-2006, 15:18

nee, kheb ook nooit meegemaakt dat hij eruit gleed, integendeel hij blijft bij mij echt heel goed zitten tot ik hem erzelf uithaal. Tijdens de gemeenschap voel ik er niets van en zoals SaraZena zegt je kan hem er nog altijd eventjes uithalen.

Heel belangrijk vind ik dat er geen bijwerkingen zijn omdat hij minder hormonen afgeeft, maar toch even betrouwbaar is als vb de pil. Mijn menstruatie is er ook heel regelmatig door geworden

So, ze kunnen mij gebruiken voor een reclamespot

18-02-2006, 01:50
Je kan ermee zwemmen alles. Hij blijft plakken.
Ik moest aan de pil omdat ik heel erg last had van menstruatie pijn. Ik heb Diana35 geprobeerd en daar kwam ik 7 kilo van aan en soms vergat ik de pil 7 dagen in te nemen. Daarna ben ik aan de plijster pil gegaan en had nergens last van. Of hij betrouwbaar is weet ik niet. Heb de pil op dat gebied nog niet getest. Ben namelijk nog niet getrouwd!
Kortom hij bleef plakken en het was makkelijk...