Bekijk volle/desktop versie : DJ Afrah huur haar niet in



17-01-2006, 11:54
Hallo allemaal,

Ik heb vorige keer een feest meegemaakt en die was echt verpest door dj afrah. Ze luistert helemaal niet naar de verzoeken die ze moest draaien als de bruid binnen komt en weer weggaat terwijl dat wel afgesproken was. Ze draaide alleen wat zij leuk vondt hele gare oude muziek e kan er niet eens op dansen. Ik raad jullie haar echt af. Het enige positief aan haar is dat ze goedkoop is maar ik betaal liever een paar euros meer dan dat ik haar weer inhuur.

17-01-2006, 11:56


ken goedkopere hoor! en ook beter!

17-01-2006, 12:36
Ik vind dat je zo een topic niet hoort te openen. Natuurlijk kan jij haar niet goed vinden, maar er zullen zat zijn die haar bijvoorbeeld binnenkort hebben ingehuurd en hierdoor gaan twijfelen.. wat helemaal niet nodig is!!
Nogmaals jij kan haar niet goed vinden... maar dan kun je je mening ook pas geven als er naar verschillende meningen wordt gevraagd. Maar zo een topic openen vind ik te ver gaan..

17-01-2006, 13:38
Ik vindt dat dit gezegd moet worden ik wil dat mensen weten wat ze in huis halen ze houd zich niet aan de afspraken en ze kan iemands bruiloft behoorlijk verpesten want als de muziek niet leuk is is niks leuk. Het is mijn mening en van vele anderen ik heb het van iedereen gehoord die dag op de bruiloft het was om te janken is echt niet leuk voor de bruid.

17-01-2006, 13:46


ik vind dat elhoceimababe gelijk heeft. Zij geeft haar mening en ze geeft heel duidelijk aan waarom ze haar niet goed vindt. Stel je voor dat ze zei; ja vond haar muziek niet mooi, je kan niet erop dansen. Dat is dan haar mening en er zijn inderdaad mensen die misschien wel van dat soort muziek houden. Maar wat elhoceimababe alleen duidelijk wil maken is dat ze niet aan haar afspraken heeft gehouden en dat is niet zo leuk!!! Maar ja mensen zijn volwassen genoeg om hun eigen keuzes te maken.

17-01-2006, 15:30
Wat gek bij onze bruiloft had ze echt leuk gedraaid en muziek was echt allemaal vers ze had toen echt van alles gedraaid van chaabi tot egyptisch onbegrijpelijk mensen die niets tedoen hebben en roddellen

zij is echt leuk

wie was daar ook 16 december in rotterdam partycentrum janssen bruiloft van me neef

17-01-2006, 23:02
iK vind haar een goede dj ieder zijn eigen mening

17-01-2006, 23:16
iK vind haar een goede dj ieder zijn eigen mening

17-01-2006, 23:27
Sorry dit is geen mening geven maar iemand zwart maken! Een mening is wat JIJ VINDT, en niet om te zeggen HUUR HAAR NIET IN, dat is weer een andere verhaal he. Ik heb haar laatst meegemaakt en IK VIND HAAR HARSTIKKE GEZELLIG.

Thallaw

18-01-2006, 00:09

Citaat door alhoceimababe:
Hallo allemaal,

Ik heb vorige keer een feest meegemaakt en die was echt verpest door dj afrah. Ze luistert helemaal niet naar de verzoeken die ze moest draaien als de bruid binnen komt en weer weggaat terwijl dat wel afgesproken was. Ze draaide alleen wat zij leuk vondt hele gare oude muziek e kan er niet eens op dansen. Ik raad jullie haar echt af. Het enige positief aan haar is dat ze goedkoop is maar ik betaal liever een paar euros meer dan dat ik haar weer inhuur.
Hey meid,

hebben we het over de zelfde feest ?
Rdam noord Turkse Stichting ?

18-01-2006, 10:23

Citaat door saraha20:
Sorry dit is geen mening geven maar iemand zwart maken! Een mening is wat JIJ VINDT, en niet om te zeggen HUUR HAAR NIET IN, dat is weer een andere verhaal he. Ik heb haar laatst meegemaakt en IK VIND HAAR HARSTIKKE GEZELLIG.

Thallaw
jullie maken jullie druk om stront!!!

ieder zen eigen mening...

de een vind het goed en de andere niet..

sommig vinden het goed om te weten en de andere niet safie....

klaar

bslama naima

18-01-2006, 12:08
DJ Afrah niets AAN??? WAYOO toen zij op ons feest was hadden we haaar zelfs de ddansvloer opgetrokken

ik heb muziek gezien en haar spullen weet je hoeveel en hoe goed mensen zijn bezig met zwartmakerij hey ech tneit normaal

Volgens mij kan je gewoon niet dansen misschien moet je het probleem bij je zelf zoeken

25-01-2006, 15:35



Citaat door saraha20:
Sorry dit is geen mening geven maar iemand zwart maken! Een mening is wat JIJ VINDT, en niet om te zeggen HUUR HAAR NIET IN, dat is weer een andere verhaal he. Ik heb haar laatst meegemaakt en IK VIND HAAR HARSTIKKE GEZELLIG.

Thallaw
Goed gezegd