Bekijk volle/desktop versie : Ik was Zwanger in zijn droom??? wat kan dit betekenen??



Pagina's : [1] 2 3

16-01-2006, 22:36
Sallaam iedereen,

Mijn vriend heeft paar dagen geleden gedroomt over mij dat ik zwanger van hem was. In die periode hadden we miscommunicatie en droomde hij dit

Weet iemand wat hier de betekenis van kan zijn? Het spookt elke keer door me hoofd.. Pleas wat zou dit kunnen betekenen?

alaykum sallaam

17-01-2006, 10:45


Zwanger zijn in je droom is proeblemen.

gr maro

17-01-2006, 13:00
Het is een slechte droom...het betekent dat je iets doet of gaat doen wat zondes bevat..en Allah o a3lem natuurlijk!

17-01-2006, 15:48
nou het heeft twee betekenisse dan je zwanger kan worden maar denk het niet en de tweede is dat juist alles door gaat met jou vriend en jij natuurlijk
veel succes

17-01-2006, 17:01


Ik wilde dit net vragen.

Ik droomde afgelopen nacht dat ik zwanger was en in het ziekenhuis lag om te bevallen!!!!!!! Ik ben niet getrouwd en heb geen vriend.

Vaaaaag, ik heb nooit zoiets gedroomd.

Ik wil ook weten wat dit betekend.

17-01-2006, 17:03
ja man ik heb het ook meegemaakt.

toen was ik swanger en so maar toen ging ik goed nadenke en toen wist ik dat het niet kon want ik ben een jonge

dus toen ging ik nog meer nadenke en toen ben ik maar gaan schijte

en zo is het cirkeltje weer rond

freaky he?

17-01-2006, 20:51

Citaat door hanan_lady:
nou het heeft twee betekenisse dan je zwanger kan worden maar denk het niet en de tweede is dat juist alles door gaat met jou vriend en jij natuurlijk
veel succes
Shoukran lieve schat, ik hoop echt dat alles tussen ons door gaat insha allah.

17-01-2006, 21:01

Citaat door no_more:
Ik heb ook 2 dagen geleden gedroomd dat ik zwanger was. Ik was echt blij in me droom en ging baby kleding halen etc. Maar op een gegeven moment zei ik tegen me zelf stoppppppppp je bent niet eens getrouwd!! En toen werdt ik down en verdrietig etc en werd ik wakker. Freaky
ik ben ook nog niet getrouwd met hem, Hij droomde dit laatst en vertelde het mij gelijk ik was erg verbaast toen ik het hoorde. en wilde gelijk weten wat de Droom kan betekenen. gair insha allah


BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES

17-01-2006, 23:12
Hey mensen kan iemand mij dan vertellen wat deze droom dan betekent:
Ik heb nu al zeker 2 keer gedroomd dat ik met mijn neef ben getrouwd kan iemand mij vertellen wat dit betekent?????????

xxxxxx jes van mij

18-01-2006, 11:44

Citaat door nadoria1986:
Hey mensen kan iemand mij dan vertellen wat deze droom dan betekent:
Ik heb nu al zeker 2 keer gedroomd dat ik met mijn neef ben getrouwd kan iemand mij vertellen wat dit betekent?????????

xxxxxx jes van mij
Niemand die het denkt te weten Of dalil weten over deze droom / dromen.

18-01-2006, 16:13
assalamo alaikom

Als je droomt dat je zwanger bent dan betekent het dat er veel over je geroddeld word allahoe ahlam, allah swt weet het beste. Dit stond in het dromen boekje wwarin dromen worden uitgelegd
gear incha allah

salaam

19-01-2006, 13:12
Giar insha allah

Shoukran voor je reactie

21-01-2006, 15:57


nu we het toch over dromen hebben!!
ik heb laatst gedroomt dat ik mijn overleden(allah ie rahmou) vriend tegenkwam in de bus, en dat hij met me begon te praten.

Wat betekend dit?

21-01-2006, 22:13
Salaam 3aleikom,..

Ik heb een paar maanden een droom gehad,.. die ik me nog kan herrineren alsof k hem net gehad heb.....

Ik droomde dat ik in een soort winkelstraat was. Ik stond op een stoep, en voor me was een hele brede weg en nog een rij winkels. Voor dat ik het wist was de straat veranderd in een rivier,.. ik zag allemaal mensen bidden op de stoep tegenover mij.
Daarna was ik onder water en zag ik verdronken mensen met hun handen zoals je ze houdt als je een doea doet en hun hoofd naar beneden. Ze waren dus doodgegaan tijdens het opzeggen van een doea.

Ik weet nog steeds niet wat het betekent.. is er iemand die het wel weet???

wa 3aleikom assalaam

21-01-2006, 22:21

Citaat door sssalima:
Ik heb een islamistische droome boek dus als iemand iets wil weten vraag het maar dan zoek ik het wel op?
Salaam 3aleikom,

Zou je mijn droom kunnen opzoeken??? hij staat op de vorige pagina helemaal onderaan. Ik zou je echt dankbaar zijn

Pagina's : [1] 2 3