Bekijk volle/desktop versie : waarom gaan mannen vreemd?



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2006, 23:39
waarom een relatie met iemand hebben tegen wie je zegt dat het serieus is en dan terwijl met een ander vreemd gaan?

hij was ze3ma serieus. gaf hem niks van mij zelf gelukkig. we zagen elkaar ook niet vaak maar had altijd een vermoeden dat die vreemd ging. De laatste viel ik altijd HUILEND in slaap. Ik hoefde alleen maar aan hem te denken en ik moest huilen. Ik dacht dat het misschien kwam door dat ik hem zo erg miste ofsow. maar ik dacht dat elk meisje zo dacht, dat het gewoon kwam door onzekerheid. Maar nee, mijn gevoel klopte gewoon al die tijd die ik zwaar heb genegeerd, heel erg dom. hij is vreemd gegaan met mijn beste vriendin die ik al ken sinds de middelbare school.

Alles was goed tussen ons. Hij belde mij altijd, soms wel eens ruzie maar das normaal. Maar hij had ook tegelijkertijd contact met mijn zogenaamde vriendin. Zij is geen maagd meer.. Ik weet zeker dat hij haar alleen maar wilde voor de seks omdat hij het niet bij mij kon krijgen.

Maar waaaaaaaaaaarom dan doen alsof je helemaal verliefd op me bent terwijl je vreemd gaat? waarom mij aan het lijntje houden, terwijl hij weet dat hij bij niks kan krijgen? Ik begrijp dat echt niet. En dan nog zeggen dat het NIET waar is terwijl ik gewoon 100000 procent zeker weet dat het waar is.
Ik vind het allemaal niet erg wat er is gebeurd. Ben harstikke blij dat ik het nu weet. En het is gewoon zo dat allah voor alles een reden heeft. Relaties zijn niet voor niks haram.

Ben erachter gekomen dat geen enkele jongen mijn schoonheid waard is om nr te kijken of mijn aand8 of mijn tijd!

heb me hart in iedergeval gelucht

15-01-2006, 23:46


Niemand die zich hier in herkent?

15-01-2006, 23:46
Dag dame,

Voor antwoorden zul je terecht moeten bij je ex want wij kunnen nooit antwoord geven op je vragen.
Geen enkele jongen is je schoonheid waard?????? Zoveel heb je blijkbaar ook niet te bieden als ze je schoonheid niet waard zijn ( maar goed ).
En die vriendin van je is geen vriendin klaarblijkelijk, links laten liggen dat dom gevalletje.

Good luck...
Bleu

15-01-2006, 23:47
omdat ze zelf vreemd zijn

15-01-2006, 23:49



Citaat door BlueAngel:
Dag dame,

Voor antwoorden zul je terecht moeten bij je ex want wij kunnen nooit antwoord geven op je vragen.
Geen enkele jongen is je schoonheid waard?????? Zoveel heb je blijkbaar ook niet te bieden als ze je schoonheid niet waard zijn ( maar goed ).
En die vriendin van je is geen vriendin klaarblijkelijk, links laten liggen dat dom gevalletje.

Good luck...
Bleu
Ik bedoelde het niet zo. Daarmee bedoelde ik dat ik te goed ben voor welke jongen dan ook en dat ze mij niet waard zijn. ( dan maar hoge dunk hebben)

Ik wil geen antwoorden.. heb gewoon mijn hart gelucht, mag toch wel he?

15-01-2006, 23:51

Citaat door soekran:
omdat ze zelf vreemd zijn
Jah, blijkbaar. Dan gaat hij nog wallah zweren dat het niet waar is Hoe zielig ben je dan???

15-01-2006, 23:51
Volgens mij stelde je vragen? maar natuurlijk mag jij je hartje luchten waar is m.nl anders goed voor.....

Hoge dunk heb je nix aan want er is altijd wel iemand die je waard is anders ga je een lang eenzaam leven tegemoet ( het is maar waar je voorkeur naaruit gaat toch )

15-01-2006, 23:52
Hoe weet jij zo zeker dat hij met haar is vreemd gegaan?

15-01-2006, 23:53
Waarom gaan vrouwen vreemd!!

15-01-2006, 23:55
Ik heb niemand nodig en kan best wel zonder een man. Liever eenzaam leven dan iets nemen met een jongen. Ik word nog liever lesbisch ofzo.

15-01-2006, 23:56
Waarom ik het zo zeker weet? Iemand die dat tegen mij zei vertelde gewoon de waarheid. Alles wat hij zei klopte gewoon.

Ik ben zo erg opgelucht

15-01-2006, 23:56
de titel moest zijn: waarom gaat mijn vriend vreemd?

15-01-2006, 23:57


Wie neemt er ook iets met een jongen? je hebt een MAN nodig
De pot uithangen is natuurlijk ook altijd een optie....

15-01-2006, 23:57
Jullie zijn allemaal 1 pot nat

15-01-2006, 23:58

Citaat door BlueAngel:
Wie neemt er ook iets met een jongen? je hebt een MAN nodig
De pot uithangen is natuurlijk ook altijd een optie....
Jongen/man, allemaal 1 pot nat. En weet je, hij is deze topic niet eens waard

Pagina's : [1] 2 3