Bekijk volle/desktop versie : In de harten van de groene vogels ...{ voor mijn broeder khattab}



15-01-2006, 22:33
Verhalen van de Shuhadaa van Bosnia 1992-1995 [/FONT][/SIZE]


[B][FONT="Tahoma"][SIZE="2"]ABU-ZUBAIR AL-MADANI[/SIZE][/FONT][/B] [FONT="Tahoma"][SIZE="2"]geboren in Al-Madinah Al-Munawarrah, werd gedood gedurende een militair operatie in Oktober 1992 . Dit gebeurde tijdens de verdediging van de luchthaven van Sarajevo tegen de Serviërs.Hij werd 24 jaar oud.....



Hij werd geboren en groeide op in Madinah.
De liefde voor de Islam bezetten zijn jeugd en hij nam veel tijd door met het leren en het verspreiden van de religie van Allah.

Hij was een zeer populaire broeder in Madinah, hij reisde naar Afghanistan om met zijn broeders deel te nemen die in de Weg van ALLAH vochten.
Hij was met hen toen de afghaanse steden Jaaji, Jalalabad en Kabul heroverd werden .
Na de herovering van Kabul keerde hij terug naar Madinah en bleef daar voor enkele maanden.

Hij was gezegend met een mooie stem ,en hij gebruikte deze gezegende stem om zijn bekende audiocassette te maken over zijn gedode broeders in Afghanistan .De naam van deze cassette is 'qawaafil-us-shuhadaa' (de karavaan der Martelaren).
Hij was gewend te spreken en te denken over het martelaarschap .

Er werd hem eens gevraagd: " Waarom haast je je zo voor het martelaarschap terwijl je nog niet eens zoveel voor de Islam gedaan hebt? "

Hij antwoordde, "Wat hebben mijn broeders , die voor mij gedood werden ,opgegeven voor de islam?
Onze zielen zijn de waardevolste dingen die wij kunnen opofferen."

In de zomer van 1992 hoorde hij over de onderdrukking van zijn broeders en zusters in de Balkan. Hij reisde met zijn broeder Abul-Abbas van Madinah naar Bosnie.

Twee maanden, bleven zij daar totdat zij vochten bij de verdediging van de Luchthaven van Sarajevo.
De gevechten waren zeer hevig en vele strijders vluchten van het slagveld, behalve Abu Zubair en Abul-Abbas .



Abu Zubair en Abul-Abbas bleven de luchthaven van Sarajevo verdedigen tegen de Egyptische Verenigde Naties totdat zij het martelaarschap hadden verkregen.

Wij vragen ALLAH (SWT) om hen onder de Shuhadaa te rekenen en om hen het Paradijs te doen binnengaan samen met de Profeten, de martelaren, de vromen en oprechten..

Abu Zubair al Madani in Afghanistan




Zijn broeder AbulAbbas al Madani ( rahimahoelah):








p.s: Deze verhalen en anderen zullen op een andere site gepubliceerd worden als Allah het wil.

15-01-2006, 23:12


ABU ANAS MUHAMMAD AHMAD[/SIZE]:

[SIZE="2"]In deze tijd waarin de machten van het ongeloof op vele fronten zijn samengekomen om tegen de Moslims te vechten en om de islam uit te wissen - zijn er nog vele dappere jonge mannen die ons herinneren aan voorbije Glorierijke dagen van de Islam en die zich naar de fronten van de jihad begeven. Zo een front is Kasjmier, dat in de verstikkende greep van de barbaarse Hindoes is.

Een verlangen naar het Martelaarschap en een zoektocht naar het Paradijs bracht Abu Anas naar Kasjmier in september 1999, waar hij zich voegde bij de mujahideen van het "Lashkar Taiba" groep. In mei 2000 nam hij deel aan een belangrijke operatie tegen de Indiërs in Doda die acht uren duurde. De vijanden verloor een Majoor, een (officier) en zes soldaten, terwijl negen soldaten gehandicapt voor het leven werden . Alle mujahideen keerde veilig terug door Gratie van Allah.

Nochtans werd er spoedig na die operatie een groep Mujahideen onverwachts op 19 mei 2000 aangevallen door de Indiërs.
Deze dappere Mujahideen, inclusief Abu Anas, vochten dapper tegen de Indiërs. Het was in deze confrontatie dat onze broeder Abu Anas het Martelaarschap verkreeg en begonnen aan zijn reis naar het Paradijs insha-allah .

Toen het nieuws van het martelaarschap van Abu Anas zijn vader bereikte vulden zijn ogen zich met tranen en hij zei: "Mijn zoon overtrof iedereen van ons. Het was mijn wens dat ik de eerste zou zijn om naar het slagveld te gaan en om martelaarschap te bereiken terwijl ik tegen degenen die tegen Allah rebelleren vecht en na mijn martelaarschap zouden mijn zonen en dochters met trots vertellen dat zij de erfgenamen van een Shaheed zijn"

Abu Anas' broer, die al 2 jaren in Kasjmier gevochten heeft, merkte op: " Twee jaren lang heb ik naar het martelaarschap gezocht te midden van vuur en bloed.. maar ik ben er niet in geslaagd.
Hoe gelukkig moet Abu Anas dan zijn dat in enkel acht maanden Allah, de Verhevene , hem opnam in de rangen van Zijn speciale dienaars die dichtbij Hem zijn(de Muqarrabeen) (insha-allah) ."

Abu Anas' brief naar zijn ouders:

"Lieve ouders, Assalam Alaikum wa Rahmatullah wa Barakatuh

Allah, de Verhevene, heeft u zeven zonen gegund. Indien Hij het wilde, had Hij u geen zonen kunnen geven en u zou Hem niets in de weg kunnen leggen. Nu leven moslims een leven van schande in deze wereld.
In verschillende delen van de wereld worden zij massaal gedood. De eer van de Moslims moeders en zusters word publiekelijk geschonden. Onder deze voorwaarde is Jihad verplicht voor alle Moslims geworden zoals is verklaard in de koran, "Qitaal is u opgelegd". Qital is verplicht voor alle Moslims geworden. Daarom , om de suprematie van de godsdienst van Allah te vestigen en de superioriteit van de Kalima van Allah (La ilaha Illalallah) heb ik beslist om aan de Jihad deel te nemen en om mijn leven te offeren. Mijn broeders, vergeef mij alstublieft indien ik enig fouten heb gemaakt. Ik heb geen schulden op mij. Voer de "purdah" (de Islamitische code van bescheidenheid) volledig in het huis uit. Wassalam (met vrede), Abu Anas Muhammad Ahmad bin Mushtaq Ahmad."

(Mujallah Dawah, maart 2001)

15-01-2006, 23:30
Beluister.......

'IN THE HEART OF GREEN BIRDS'

1: http://www.megaupload.com/?d=18KXSJTY

2: http://www.megaupload.com/?d=18UI7I4S