Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk Gescheiden.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

15-01-2006, 16:43
Hee Dames,

Het klinkt misschien vreemd,maar ik ben eindelijk gescheiden voor de Nederlandse wet.
Het heeft 1 jaar en 3 maanden geduurd eer er een uitspraak kwam van de rechtbank.Ik ben harstikke blij en kan eindelijk verder met me leven.Ik moet alleen nog voor de marokkaanse wet gaan scheiden,en ik weet dat me ex vervelend gaat doen daar....Typisch Marokkaans.In t begin toen ik net weg was bij me ex zag ik t allemaal zwart voor me.In een jaar zijn er zoveel wegen voor me open gegaan.Ik had de steun van me familie,die waren er dag en nacht voor me (nu nog steeds) Hamdoulilah.Ze hebbe zoveel mee gemaakt,als ik t kon trug draaien dan zou ik t anders gedaan hebbe, maar ja dat is t leven.
Ik en mijn exman waren onder gemeenschap van goederen getrouwd,dat wil zeggen dat alles wat van de vrouw is ,is van de man en wat van de man is,is van de vrouw.Toen ik de scheiding aanvroeg en mijn exman allimentatie moest betalen voor zijn zoon,bleek dat hij dit niet kon vanwege een hoge schuld.
Nou toen ik zag om wat voor schuld dit ging schrok ik me kapot,en kon ik alleen maar op dat moment huilen.Ik had nooit geweten over deze schuld,waarom deed hij ons dit aan.
Tenslotte legde een deurwaarder beslag op mij salaris,vanwege een schuld van hem en zijn ex.......Nou ik had t niet meer,ik was zo kwaad en ben na me advocaat gegaan,maar die zei me dat we er niks aan konden doen.
Nou in december is de scheiding uitgesproken,en behoud ik t huis en de inboedel.
Verder heeft de rechter t marokkaans rechtsysteem er bij betrokken, en aangezien ze in marokko geen gemeenschap van goederen/huwelijkse voorwaarden kennen,heeft de rechter besloten dat ik dus niks te maken heb met zijn schulden.
En het geld wat beslag was gelegd op mijn salaris krijg ik met terugwerkende kracht terug.
Snappen jullie nou waarom ik zo blij ben..............................

IK ben nu een gelukkig gecheiden alleenstaande moeder.........

Groetjes sousia

15-01-2006, 16:50


Meid, wat ben ik blij dat je ook gelukkig bent!!!!


Hamdoellilah!

15-01-2006, 16:50
van harte meid!! heerlijk voor je meid,
ik weet precies hoe het voelt...
geniet van je overwinnig en inscha allah komt het ook met de marokkanse scheiding goed...allah iehawan 3lik

15-01-2006, 16:57
Bedankt meiden,

En 2006 is zeker inshallah een nieuw Begin voor mij en me zoon en me familie.
Mijn familie heeft heel veel geduld met me gehad,en ik hoop dat ze t me kunne vergeven.Ik hou ontzettend veel van ze en ik kan niet zonder ze.Verder wens ik iedereen t allerbeste.....

Heel veel liefs,sousia

15-01-2006, 17:25


hamdolilah :duim:

15-01-2006, 18:17
We zijn ook allemaal blij voor je...

Zusje sibel

15-01-2006, 19:49
Hamdullileh dat het nu weer4 goed gaat.
Sommige mannen ben je liever kwijt dan rijk.

15-01-2006, 19:58
Ik kan me voorstellen dat je erg blij bent.
Gefeliciteerd met het goede nieuws, hamdoelilah kan je nu lekker verder met je zoontje.

15-01-2006, 20:00
elHamdoelilah, ik ben blij voor je meid

15-01-2006, 21:55
hey meid ik ben blij voor je,,ik had ook het zelfde meege maakt , hoe oud ben je als ik vragen mag je kan me prive aemailen ,,,,,groetjes

15-01-2006, 21:55
hey meid ik ben blij voor je,,ik had ook het zelfde meege maakt , hoe oud ben je als ik vragen mag je kan me prive aemailen ,,,,,groetjes

15-01-2006, 22:30
Gefeliciteerd meid.........geniet lekker van je zoontje en je familie


ps: Sibel is dit jou zus

15-01-2006, 22:40


meid, ik ben hartstikke blij voor je!!

vanaf nu start je een nieuw leven met jouw zoontje en met de mensen die van je houden! ik wens je alle geluk van de wereld toe!

xxx nysha

15-01-2006, 22:50
Hartelijk gefeliciteerd met je overwinning.. Een nieuwe start voor je samen met je zoontje.


16-01-2006, 11:44

Citaat door wardaroosje:
Gefeliciteerd meid.........geniet lekker van je zoontje en je familie


ps: Sibel is dit jou zus

Ja is mijn zus

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8