Bekijk volle/desktop versie : Moet ik het tegen hem zeggen of niet !!!!!



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2006, 20:34
Ik heb nou al bijna 3 jaar een relatie.
Mijn vriend is echt een lieve jongen en we hebben ook een goede relatie
Maar het probleem is nou, hij heeft doorgelopen wenkbrauwen, en ik vind
dat het z'n gezicht verpest, omdat het best wel opvalt.
We vertellen alles aan elkaar, maar ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik er mee zit, weet niet hoe hij er op zal reageren.

Dus jongens wat zouden jullie ervan vinden als je vriendin na je toe komt, en vertelt dat ze er mee zit dat je doorgelopen wenkbrauwen hebt !!!!

Alleen serieuze reacties A.U.B

13-01-2006, 20:35


ik zou haar aan haar haren trekken

en met haar tanden


tegen de muur slaan

en zeggen

ja sorry jij hebt geen tanden

zit mij ook dwars

ok

doei

13-01-2006, 20:37
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

Ik neem aan al helemaal voor mannen.....


13-01-2006, 20:38
moet ik dan niet eerlijk zijn tegen hem , want ik zit er toch mee

13-01-2006, 20:38


Het lijkt net of het niets is maar het gaat hem kkhard raken als je het zegt.

Accepteer hem zoals hij is.

13-01-2006, 20:39
ewa safi, kijk s best wel beetje een belediging voor em weet je,want jij zou et ook niet leuk vinden als ie zegt je hebt een snor en dat moet weg hahaa,

maahaarr k vind je moet et gwoon zeggen,aangezien jullie eerlijk tegen mekaar zijn, gewoon vertelle op een lieve en zachte manier capichh,

succes meiddddd

13-01-2006, 20:40

Citaat door mocrow:
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).

Ik neem aan al helemaal voor mannen.....

ik sluit me hier bij aan

13-01-2006, 20:41
maar hoe moet ik het dan zeggen, zodat het niet hard over komt

13-01-2006, 20:42
ik ben ook wel eens met SCHULDIG, et gaat em raken ja....

kijk jje kan gewoon eerlijk zijn maar de vraag is of hij er wat mee doet...als hij et niet weg wil laten halen dan moet je em gewoon accepteren zoals hij is,s niet egt een bigdeall er zijn belangerijkere dingen dan wenkbrauwen

13-01-2006, 20:43

Citaat door Cheb_Hasni_fan:
Ik heb nou al bijna 3 jaar een relatie.
Mijn vriend is echt een lieve jongen en we hebben ook een goede relatie
Maar het probleem is nou, hij heeft doorgelopen wenkbrauwen, en ik vind
dat het z'n gezicht verpest, omdat het best wel opvalt.
We vertellen alles aan elkaar, maar ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik er mee zit, weet niet hoe hij er op zal reageren.

Dus jongens wat zouden jullie ervan vinden als je vriendin na je toe komt, en vertelt dat ze er mee zit dat je doorgelopen wenkbrauwen hebt !!!!

Alleen serieuze reacties A.U.B
wees blij dat het een lieve en goede jongen is en dat jullie een goede relatie hebben. De mens heeft altijd wel iets om over te klagen. het is nooit goed.
Waarom die arme jongen een minderwaardigheidscomplex bezorgen als je van hem houdt??

13-01-2006, 20:43

Citaat door Cheb_Hasni_fan:
maar hoe moet ik het dan zeggen, zodat het niet hard over komt
whahahahahaahaa

ok

doei

13-01-2006, 20:44

Citaat door Cheb_Hasni_fan:
maar hoe moet ik het dan zeggen, zodat het niet hard over komt
'epileer je wenkbrauw want ze zijn doorlopend'

13-01-2006, 20:45


Salaam 3aleikom,

Als ik jou was zou ik het wel eerlijk zeggen,. alhoewel het hem wel erg zal raken. Maar als je van hem houdt, zullen die wenkbrauwen dat vast niet veranderen.
Als hij zou gaan epileren zou het alleen maar erger worden,.. en aangezien dat ook slecht is om te doen moet je hem gewoon nemen zoals hij is...

Ik hoop dat je er wat aan hebt..

13-01-2006, 20:47
alsof zij perfect is

hij klaagt toch ook niet over haar gele tanden

en snor

whahahahahha

ok

doei

13-01-2006, 20:47
Na 3 jaar pas ?

Zoek een ander vriendje
Die geen ruitenwissers heeft.


Pagina's : [1] 2 3