Bekijk volle/desktop versie : Goeie ouwe tijden...



Pagina's : [1] 2

13-01-2006, 19:48


Goeie ouwe tijden

Herinneren jullie je nog de wedstrijd waarop deze foto genomen werd nog?

Nederlanders liepen na die wedstrijd "met de staart tussen hun poten"

-

2-1

basir en chippo zorgden voor 2-0 en van nistelrooy scoorde zijn 1ste doelpunt voor Oranje.



En die marokkaanse rellen zijn niet nieuw. Tijdens die wedstrijd kwamen mocro's ook het veld op

13-01-2006, 19:52


ey heb jij toevallig de samenvatting van die wedstrijd tussen marokko-nederland in 1999 toen marokko gewonnen had met 2-1 ik wil m weer zien?? alvast bedankt

13-01-2006, 19:57

Citaat door Maroc_4_ever:


Goeie ouwe tijden

Herinneren jullie je nog de wedstrijd waarop deze foto genomen werd nog?

Nederlanders liepen na die wedstrijd "met de staart tussen hun poten"

-

2-1

basir en chippo zorgden voor 2-0 en van nistelrooy scoorde zijn 1ste doelpunt voor Oranje.




En die marokkaanse rellen zijn niet nieuw. Tijdens die wedstrijd kwamen mocro's ook het veld op
natuurlijk herinner ik me dat nog, zoiets vergeet ik nooit meer..
en ik maar op school die hollanders uit lachen(hun kwamen met de smoes dat NL zijn goeie spelers nie hadden opgesteld:hihi

13-01-2006, 20:01
kheb hele week mank gelopen door de vrije val van de tribune naar beneden !
Kheb wel vette bal meej genomen !

13-01-2006, 20:03



Citaat door zaki_klawie:
kheb hele week mank gelopen door de vrije val van de tribune naar beneden !
Kheb wel vette bal meej genomen !

13-01-2006, 20:10

Citaat door Maroc_4_ever:


Goeie ouwe tijden

Herinneren jullie je nog de wedstrijd waarop deze foto genomen werd nog?

Nederlanders liepen na die wedstrijd "met de staart tussen hun poten"

-

2-1

basir en chippo zorgden voor 2-0 en van nistelrooy scoorde zijn 1ste doelpunt voor Oranje.



En die marokkaanse rellen zijn niet nieuw. Tijdens die wedstrijd kwamen mocro's ook het veld op
a blaaaaaaaaakop dit was niet tegen nederland maar tegen brazilie op het wk toen ze voetballes kregen van brazilie met een 3-0 pakslag. Zeker geen leuke herinneringen

ghir blaaaaagasten hier

ghir blaaaaaaa hier

13-01-2006, 20:10

Citaat door zaiocity:
ey heb jij toevallig de samenvatting van die wedstrijd tussen marokko-nederland in 1999 toen marokko gewonnen had met 2-1 ik wil m weer zien?? alvast bedankt
Ik zal ff kijken

13-01-2006, 20:11

Citaat door mozzy:
a blaaaaaaaaakop dit was niet tegen nederland maar tegen brazilie op het wk toen ze voetballes kregen van brazilie met een 3-0 pakslag. Zeker geen leuke herinneringen

ghir blaaaaagasten hier

ghir blaaaaaaa hier
Nee hoor, ik twijfelde wel maar deze hebben tegen Nederland gespeeld

13-01-2006, 20:15

Citaat door mozzy:
a blaaaaaaaaakop dit was niet tegen nederland maar tegen brazilie op het wk toen ze voetballes kregen van brazilie met een 3-0 pakslag. Zeker geen leuke herinneringen

ghir blaaaaagasten hier

ghir blaaaaaaa hier
kijk eens aan wie weer hier hebben
wie zal et zijn, onze enige egt verkaaste mocro, kan je et nie hebben ofzo eyouw

13-01-2006, 21:09

Citaat door missmaghribia:
kijk eens aan wie weer hier hebben
wie zal et zijn, onze enige egt verkaaste mocro, kan je et nie hebben ofzo eyouw
nee hoor tuurlijk was ik blij toen marokko won van NL, maar alleen de topicstarter heeft verkeerde foto geplaatst want op die foto kregen ze voetballes, maar dat zal jij zeker niet weten

13-01-2006, 21:10

Citaat door AbuMaalik:
ik denk ook wel dat het de wedstrijd was tegen brazilie waar de atlasleeuwen voetballes kregen...

kijk maar:





en daarbij, als je goed kijkt op de groepsfoto zie je een pak gele tenue's in de tribune
duidelijk en je ziet geen oranje en verder als je goed naar die foto kijkt zie je duidelijk dat het niet de gelredome is

13-01-2006, 21:13
o sorry mensen, ik neem die zin terug.

Ik heb deze foto al een tijdje en toen ik hem kreeg werd mij verteld dat dit elftal tegen Nederland speelde

13-01-2006, 21:59


nou daar staat fouhami op doel dus die foto klopt zeker niet want daar staat benzekeri

13-01-2006, 23:31
marokko had ook in de WK 94 tegen nederland gespeeld en die hadden ze verloren met 2-0

14-01-2006, 03:29
Je ziet op die foto ook de shirtjes van Brazilie tussen de supporters..dus lijkt me wel overduidelijk.




PS dat rellen viel ook wel mee hoor tijdens de wedstrijd tegen Nederland....ik stond toen zelf ook op het veld en niet om te rellen maar voor een shirtje...had alleen maar pech want kreeg geen shirtje...kwam wel op TV dus beter dan niets

Pagina's : [1] 2