Bekijk volle/desktop versie : Bedreiging media West ontoelaatbaar



Pagina's : [1] 2

13-01-2006, 19:13
Bedreiging media West ontoelaatbaar

AT5 nieuws Vrijdag 13 Januari 2006
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14354


De politiek reageert geschokt op het incident in West waarbij raadslid John Goring door een groep Marokkaanse jongeren bedreigd werd tijdens een interview met migrantenomroep MTNL.
De VVD vindt de situatie ontoelaatbaar. Eric van der Burg verwacht dat Cohen, na extra aandacht voor armoedebestrijding, nu ook snel maatregelen neemt op het gebied van veiligheid.
Ook Asscher van de Pvda vindt het voorval uitermate treurig: "Ik kan begrijpen dat bewoners hun buurt niet alleen terug willen zien als de buurt van Mohammed B. , maar de pers en raadsleden moeten hun werk altijd kunnen doen".

13-01-2006, 19:14


Armoede bestrijding moet hand in hand gaan met verbetering van veiligheidsmaatregelen. In heel Amsterdam.

13-01-2006, 19:23

Citaat door aplat:
Armoede bestrijding moet hand in hand gaan met verbetering van veiligheidsmaatregelen. In heel Amsterdam.
Sterker nog denk ik. Veiligheid is een voorwaarde voor economische groei.

13-01-2006, 19:25

Citaat door ijgenwijs:
Sterker nog denk ik. Veiligheid is een voorwaarde voor economische groei.
Daar ben ik het met eens

13-01-2006, 19:28


Ongelooflijk zo dom als die Marokkanen zich gedragen. Ze snappen werkelijk niets van waar ze mee bezig zijn.

13-01-2006, 19:29

Citaat door aplat:
Bedreiging media West ontoelaatbaar

AT5 nieuws Vrijdag 13 Januari 2006
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14354


De politiek reageert geschokt op het incident in West waarbij raadslid John Goring door een groep Marokkaanse jongeren bedreigd werd tijdens een interview met migrantenomroep MTNL.
De VVD vindt de situatie ontoelaatbaar. Eric van der Burg verwacht dat Cohen, na extra aandacht voor armoedebestrijding, nu ook snel maatregelen neemt op het gebied van veiligheid.
Ook Asscher van de Pvda vindt het voorval uitermate treurig: "Ik kan begrijpen dat bewoners hun buurt niet alleen terug willen zien als de buurt van Mohammed B. , maar de pers en raadsleden moeten hun werk altijd kunnen doen".
Een betere manier om jezelf te typecasten is bijna niet denkbaar.

13-01-2006, 20:45

Citaat door aplat:
Armoede bestrijding moet hand in hand gaan met verbetering van veiligheidsmaatregelen. In heel Amsterdam.
Ja, zeker. Maar mensen moeten ook zien dat armoedebestrijding uiteindelijk ook de veiligheid vergroot, al is het op lange termijn. En dat veiligheidsbeleid meer is dan repressie op het moment dat er iets mis gaat, maar ook preventie en de-escalatie.

Ahem. Ik kan me zo ergeren aan het populistische gezeik over Cohen.

(ik ga even een biertje inschenken voor ik nog meer politieke taal ga uitkramen)

13-01-2006, 21:08

Citaat door abu_yahya:
Ja, zeker. Maar mensen moeten ook zien dat armoedebestrijding uiteindelijk ook de veiligheid vergroot, al is het op lange termijn. En dat veiligheidsbeleid meer is dan repressie op het moment dat er iets mis gaat, maar ook preventie en de-escalatie.

Ahem. Ik kan me zo ergeren aan het populistische gezeik over Cohen.

(ik ga even een biertje inschenken voor ik nog meer politieke taal ga uitkramen)

Bedoel je OVER Cohen, of VAN Cohen?

Of heb je nu te veel bier op om mijn vraag te snappen ?

13-01-2006, 21:24

Citaat door moorkop:
Ongelooflijk zo dom als die Marokkanen zich gedragen. Ze snappen werkelijk niets van waar ze mee bezig zijn.
ta ga op een andere site marokkanen beledigen

13-01-2006, 22:26
Ik heb sterke twijvels aan deze bedreigingen en ik denk dat hij het maar heeft verzonnen om meer aandacht te krijgen van de media en ook meer aandacht voor zijn standpunt en zo snel mogelijk zijn doel te bereiken.

13-01-2006, 22:45
zeg wat kom jij hier eigenlijk doen het valt mij op dat jij bij elke topic marokkanen afkraakt.
als je de man bent dan zeg je dat lekker voor een marokkaan en niet hier achter de pc die lef heb je zeker niet he !!!!

echt laaag !!!!

13-01-2006, 22:51

Citaat door DINOCAPRICCIO:
Ik heb sterke twijvels aan deze bedreigingen en ik denk dat hij het maar heeft verzonnen om meer aandacht te krijgen van de media en ook meer aandacht voor zijn standpunt en zo snel mogelijk zijn doel te bereiken.
Begrijpend lezen is niet jouw forte...


Citaat:
De politiek reageert geschokt op het incident in West waarbij raadslid John Goring door een groep Marokkaanse jongeren bedreigd werd tijdens een interview met migrantenomroep MTNL.

13-01-2006, 23:27


waarheid is hard mensen niet erom heen draaien punt!!!!!

13-01-2006, 23:29
trouwens meid hard is met een d en geen t ga meer eerst effe leren typen ok
dan praten we verder

14-01-2006, 01:09

Citaat door eyecandy:
Begrijpend lezen is niet jouw forte...
Oja politiek reageerde ook geschokt en wilders loofde zelfs 10.000 voor de tip die kon leiden tot het pakken van de moordenaars van een hondje en het mishandelen van een beiaarde vrouw in rolstoel.

Paar weken later bleek alles nep te zijn en de dader de vrouw in rolstoel te zijn.
En wat denk je nog over die aangifte tegen marokkaanse jongens die een hakenkruis in ee arm van een nederlandse leugenaar te hebben gegraveerd?? was die ook verzonnen of was die nep

Nogmaals ik geloof geen 1 fucking bericht van de media over marokkaanen en moslims ook al is het waarheid. waarom omdat men weet dat ze ons alleen maar zwart proberen maken.

Pagina's : [1] 2