Bekijk volle/desktop versie : Jawad Zairi zal persoonlijk door Lacombe in de gaten gehouden worden



13-01-2006, 13:50


Tijdens de wedstrijd van Marokko tegen Ivoorkust zal de voorzitter van Lyon persoonlijk aanwezig zijn om Jawad te bekijken en hij zal daarna zelf de knoop doorhakken of Jawad wel een contract zal krijgen bij Lyon

als een voorzitter zo iets doet dan betekent dat dat ze vertrouwen hebben in een speler


en de berichten van saudi krant dat ze Jawad al binnen hebben is net zo vals als hun berichten over doden die gevallen zijn in mekka ...ze zeggen 348 maar het zijn meer dan 1000


hier bericht van hun over Jawad

http://www.alwatan.com.sa/daily/2006-01-12/sport/sport15.htm

13-01-2006, 13:56


Dus hij gaat niet naar die arabische club?

Ik zie hem liever bij Lyon spelen

13-01-2006, 14:01
ik hoop het anders verneukt hij zijn hele toekomst.
die saudi arabiers maken het marokkaanse voetbal kapot

13-01-2006, 14:35
het staat ook bij the atlaslions:
http://www.TheAtlasLions.com) Moroccan international and FC Sochaux winger Jaouad Zairi has joined Saudi outfits Al-Ittihad on reported Saudi media on Friday.

Initialy it was reported that Zairi has signed for Al-Hilal for U$D 700.000, but it appeared that Al-Ittihad snachted Zairi's deal and signed him for a higher fee namely 3 million euro!

Zairi signed for Al-Ittihad yesterday in Marrakech where the Atlas Lions are holding their training camp ahead of the ACN.

Al-Ittihad are 6th in the Saudi league with 13 points but have 7 games in hand.

Zairi is expected to join Al-Ittihad after the African Cup of Nations.

Zairi was surplus to requirements at Sochaux and revealed that he will make an exit at the winter break. He had offers from many french clubs like Lyon and also from Qatari Al-Rayyan.

lijkt mij geen bla??

13-01-2006, 15:25


het is gewoon bla van die arabische en Marokkaanse berichten

ik heb geen vertrouwen in atlaslions.com

ik kom daar nooit en ik heb daar niks te zoeken want ik heb zelf mijn eigen bron zolang mijn bron dat niet bevestigd heeft zo lang zal ik die berichten niet serieus nemen

zij zeggen na Afrika Cup en andere krant zegt na einde van de seizoen ..dus 1 van hun liegt

13-01-2006, 17:02
kun je geen onderzoek plegen bij je bronnen omtrent deze issue. ik denk namelijk dat iedereen nieuwsgierig is betreft de voetbal toekomst van zairi.

13-01-2006, 17:59
egt diep triest als ie kiest voor saoedie arabie :S:S