Bekijk volle/desktop versie : een dieet/iets anders?



12-01-2006, 21:47
salaam allemaal

ik ben laatst een paar kilos bij gekomen, en daar zit ik me echt aan te ergeren
als ik naar me oude fotos kijk dan bal ik nu echt van me lichaam.
ik heb geen tijd om naar een sport school tegaan.En wat ik laatste tijden ook heb ik wil meer gaan snoepen maar ik probeer het zoveel mogelijk tevermijden maar toch blijft het in me hoofd om het te pakken en uiteindelijk doe ik het ook,en wat ik ook heb als ik net een warme maaltijd op heb na een half uurtje heb ik weer honger.

wie kan me een handje helpen aan hoe het best die kilotjes weg kan werpen,heeft iemand een een paar tips voor mij.

alvast bedankt

12-01-2006, 22:10


He meissie, wat vervelend voor je. Wat je kunt proberen is elke keer dat je het idee heb dat je honger hebt, want honger na een maaltijd is geen honger. Is dus een grote glas water drinken. En wat ik ook deed, rijstwafels eten elke keer als ik trek had in iets, pakte ik een rijstwafel..... op een gegeven moment komen die dingen je strot uit. Maar je weet dat je niks anders mag, dus stop je vanzelf wel met kanen........ Maar één ding...... je moet discipline hebben en volhouden. Als je verzwakt heeft het geen zin om aan afvallen te beginnen.

Probeer 1 tot 2 keer in maand te wegen en maak een schemaatje..... met bovenaan de datum en dan daaronder, benen, heupen, taille enz. Hier vul je dan de omvang in, in centimeters. En daaronder weer het aantal kilos van die datum
Misschien klinkt het raar maar als je niet afvalt in kilos kun je wel afgevallen zijn in het aantal cm. En dat is dan weer een motivatie....

Dit deed ik om mijn zwangerschapskilos te loosen..... Succes ermee..

13-01-2006, 01:05
dieten bestaan niet....

gewoon genoeg lichamelijke oefeningen...ga lekker elke avond wandelen...wedden dat je kilo's kwijt raakt

verder gewoon gezond eten en noot eten totdat je buikpijn hebt maar gewoon normaal

nooit na 8 uur savonds eten

en niet teveel snacken...

hoewel zondigen op zen tijd heerlijk is