Bekijk volle/desktop versie : Jammer dat Boukhari niet mee gaat!!!



11-01-2006, 23:17
Ik zat zonet een docu te kijken op 2m, ging over de cariere van een prof.
En het ging dus over hem.

Ik snap het trouwens nog steeds niet waarom hij niet mee gaat. Hij is wel iemand die wat extra kan toevoegen en er ook bij hoort!

11-01-2006, 23:54


Geen onzin praten Boukhari is ramp bakt niks bij ajax en al helemaal niks bij marokko thuis blijven die gast

12-01-2006, 12:33

Citaat door marok:
Ik zat zonet een docu te kijken op 2m, ging over de cariere van een prof.
En het ging dus over hem.

Ik snap het trouwens nog steeds niet waarom hij niet mee gaat. Hij is wel iemand die wat extra kan toevoegen en er ook bij hoort!
het is wel jammer ja dat boukhari niet mee gaat, die frotters uit de 2e divisie mogen wel mee en die abdesedki, ouchella alleen omdat zij bij FAR spelen....

12-01-2006, 12:50
sorry hoor maar die 2 zijn voor ervaring ik weet niet of jij Africaanse uefa cup volgde die 2 zijn belangerijk voor Far en over Boukhari die gast durft nooit actie aan tegaan

12-01-2006, 13:13



Citaat door marokkaansenerd:
sorry hoor maar die 2 zijn voor ervaring ik weet niet of jij Africaanse uefa cup volgde die 2 zijn belangerijk voor Far en over Boukhari die gast durft nooit actie aan tegaan
maar we hebben genoeg ervaren spelers als naybet,waddou, al karkouri, safri en chippo. 4 ervaren spelers zijn genoeg voor een elftal, mixe met aantal jonge spelers als chamakh, zayri, kharja,affelay,bousoufia zou prachtige elftal zijn, en fakhir als hij slim is zou hij jonge spelers als kaboul, chretien mee nemen voor op de bank kunnen ze eravring op doen voor volgende wk's en afrika cups want die ouchela is 36 zal op de bank blijven en denk als je dan zo jonge speler mee neemt en hem laat invallen dan heb je hem nodig voor later maar die ouchella zal alleen africa cup 2006 spelen vind zonde om op die leeftijd op de bank te gaan zitten.