Bekijk volle/desktop versie : Gevoelens...feelings... love sucks!



11-01-2006, 20:53
Ik zit al een tijdje met het volgende:

ik ben al jaren contact met een jongen, waar ik eerst intensief contact mee had, smsjes, telefoontjes, msn, mailtjes etc, af en toe zagen we mekaar... Nu begint dat contact af te nemen. Hij is altijd heel duidelijk, en laat ook duidelijk weten dat hij me erg leuk vind.

Ik heb hier nog al moeite mee. Ik wil het hem ook graag vertellen, maar ben bang dat hij me niet meer leuk vind of niet meer leuk zal vinden. Dit vooral om het feit dat ons contact ook aan het verminderen is. Ik wil ook onze vriendschap niet kwijt.

Zijn vriend, net als een broer, adviseerde mij, gewoon mijn gevoelens voor hem te vertellen... Ik ben zo'n heel verlegen type die niet weet hoe ze het allemaal aan moet pakken.

Wie kan me helpen, ervaringen etc. Hoe spreek je in godsnaam gevoelens uit. Gevoelens zijn toch gevoelens, ik kan ze niet verwoorden? Wie wel!?!

M3a salama

Faryda

24-01-2006, 10:42


Moeilijke situatie... Ik kan je niet helpen maar wens je heel erg veel succes

24-01-2006, 15:21

Citaat door Krullebol567:
Ik zit al een tijdje met het volgende:

ik ben al jaren contact met een jongen, waar ik eerst intensief contact mee had, smsjes, telefoontjes, msn, mailtjes etc, af en toe zagen we mekaar... Nu begint dat contact af te nemen. Hij is altijd heel duidelijk, en laat ook duidelijk weten dat hij me erg leuk vind.
Ik heb hier nog al moeite mee. Ik wil het hem ook graag vertellen, maar ben bang dat hij me niet meer leuk vind of niet meer leuk zal vinden. Dit vooral om het feit dat ons contact ook aan het verminderen is. Ik wil ook onze vriendschap niet kwijt.

Zijn vriend, net als een broer, adviseerde mij, gewoon mijn gevoelens voor hem te vertellen... Ik ben zo'n heel verlegen type die niet weet hoe ze het allemaal aan moet pakken.

Wie kan me helpen, ervaringen etc. Hoe spreek je in godsnaam gevoelens uit. Gevoelens zijn toch gevoelens, ik kan ze niet verwoorden? Wie wel!?!

M3a salama

Faryda
Je zegt zelf dat hij duidelijk laat weten dat hij je erg leuk vind...... lijkt mij reden genoeg om gewoon te vertellen dat je ook gevoelens voor hem hebt...... Good luck

25-01-2006, 09:25
Ik denk als zijn broer het al zegt dat je redelijk kans maakt..

maar als je een jongen je gevoelens wilt uitleggen moet je
ook weten dat je er niet voor hoeft te schamen en wel tegen een evt.
afwijzing moet kunnen dat hoort er bij..

anders zit je nu met gevoelens, die niet beantwoord wordt..
Gewoon doen meid.. en zeg ook wat je voelt.. en vraag om zijn antwoord
dit kun je doen door bijv. mail te sturen.. met hele levensverhaal gewoon doen meid..

je hebt dan toch niets te verliezen toch?

laat het me weten!!

25-01-2006, 11:21


Misschien omdat jij niet laat merken dat je hem leuk vind, is et contact een beetje verminderd. Ik vind het ook heel moeilijk om mijn gevoelens te uiten bij mijn vriend. Ik kan ook niet lief tegen hem doen waar hij bij is. Als ik da toch wel doe, krijg ik zweethanden en word ik verlegen en zo rood als een tomaat of ga ik lachen Stuur hem een berichtje en laat em merken dat je hem echt leuk vind of schrijf desnoods een brief, zoals ik heb gedaan Vond me vriend heel lief