Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk puma tassen!foto



Pagina's : [1] 2

11-01-2006, 17:50
HEllo ladies!

Weet er iemand van jullie waar je van die leuke puma tassen kan kopen in amsterdam of omgeving. En ik zoek zeg maar van die grote puma tassen(dus waar je ook je boeken er in kan stoppen)?? Want ik kan ze niet echt ergens vinden... Tenminse ik zoek er eentje waar die banden zeg maar wit of donkerblauw of grijs zijn??

zeg maar zoiets


en wel gewoon bowlingvorm.


zo een soort vorm zoek ik



11-01-2006, 17:58


Leuke tassen zijn het zeg!! Kan ook makkelijk als je redelijk nette kleren aan hebt. Maar ga binnenkort eens sneakers halen, dus dan past zo'n tasje er leuk bij!

11-01-2006, 18:08

Citaat door Beloved:
Leuke tassen zijn het zeg!! Kan ook makkelijk als je redelijk nette kleren aan hebt. Maar ga binnenkort eens sneakers halen, dus dan past zo'n tasje er leuk bij!
haha dus dat! met nette kleren kan het natuurlijk ook, maar wel gewoon nonchalente nette kleren. ik zie bijvoorbeeld sommige meisjes zulke soort schoenen (sleehak en ronde neus) dragen

echt leuk! gewoon sportief en classy tegelijkertijd.



maar in iedergeval weet je waar ze zulke tassen hebben?

11-01-2006, 18:14
come on ladies! I need reactions!

11-01-2006, 19:53


Ik zoek namelijk Replay of diesel tassen waar ook me boeken in kunnen. weten jullie misschien waar ik het kan halen en voor hoeveel ongeveer
xx-Ibtissame-xx

11-01-2006, 20:12

Citaat door ~btissame~:
Ik zoek namelijk Replay of diesel tassen waar ook me boeken in kunnen. weten jullie misschien waar ik het kan halen en voor hoeveel ongeveer
xx-Ibtissame-xx
ze3ma ze3ma..

11-01-2006, 21:17
ja hallo de topic gaat nog wel over PUMA TASSEN!! zegmaak niemand weet oe le ?? come on

11-01-2006, 21:19
[QUOTE=XCHICAX]haha dus dat! met nette kleren kan het natuurlijk ook, maar wel gewoon nonchalente nette kleren. ik zie bijvoorbeeld sommige meisjes zulke soort schoenen (sleehak en ronde neus) dragen

echt leuk! gewoon sportief en classy tegelijkertijd.



maar in iedergeval weet je waar ze zulke tassen hebben?[/QUOTE


mooi die schoenen. Waar kan je ze halen. xxxxxxxx

11-01-2006, 21:21
oh my god iedereen begint hier een hele andere topic van te maken dat is niet de bedoeling

11-01-2006, 21:31

Citaat door XCHICAX:
oh my god iedereen begint hier een hele andere topic van te maken dat is niet de bedoeling
hahaha jij echt zo helemaa gekk aan het worden..
rustigg aan meid..

maarre die tassen zijn bijna overal te koop..ff goed zoeke duss..!!

11-01-2006, 22:10
He meisje helaas want in mijn stadje in het zuiden hebben ze best leuke tassen van puma van die grote modellen.... hier heb ik paar voorbeelden kon nie juiste kleuren vinden maar wel de juiste modellen ...





xxxx khalisa

11-01-2006, 23:45
Die blauwwitte is wel leuk...

12-01-2006, 12:44



Citaat door MiRjAm FoR LiFe:
hahaha jij echt zo helemaa gekk aan het worden..
rustigg aan meid..

maarre die tassen zijn bijna overal te koop..ff goed zoeke duss..!!
wollilah

maar waar is overal?

want ik heb wel die puma tassen gezien, maar dan is het van die rare stof, zeg maar nylon achtig en die banden zijn zwart en die tassen waar over het algemeen best wel klein. Dus ja....

12-01-2006, 12:47

Citaat door khalisa:
He meisje helaas want in mijn stadje in het zuiden hebben ze best leuke tassen van puma van die grote modellen.... hier heb ik paar voorbeelden kon nie juiste kleuren vinden maar wel de juiste modellen ...





xxxx khalisa
ja die zijn ook heel leuk. ME vriendin die heeft die blauwe witte en die heeft ze ook heel toevallig van het zuiden(noord-brabant namelijk) en die kostte destijds 80 euro. Nou voor een tas vind ik dat wel prijzig hoor! maar leuke tassies

12-01-2006, 12:53

Citaat door XCHICAX:
HEllo ladies!

Weet er iemand van jullie waar je van die leuke puma tassen kan kopen in amsterdam of omgeving. En ik zoek zeg maar van die grote puma tassen(dus waar je ook je boeken er in kan stoppen)?? Want ik kan ze niet echt ergens vinden... Tenminse ik zoek er eentje waar die banden zeg maar wit of donkerblauw of grijs zijn??

zeg maar zoiets


en wel gewoon bowlingvorm.


zo een soort vorm zoek ik


Meid ik had die tas 6jaar geleden gehad als k m ergens vind dan doe ik hem wel op de post..t s zonde om nu nog 80euro voor die tassen uit te geven dus ga zoeken voor je...

Xx

Pagina's : [1] 2