Bekijk volle/desktop versie : Marokko wil praten over enclaves



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

20-01-2005, 12:34

Citaat door Atlasleeuw:
Je weet niet waar je het over hebt. Polisario=Algerije (en vroeger werden ze ook gesteund door Libië en de Sovjet Unie). Marokko wil dat alle mensen die in vluchtelingenkampen zitten terug keren naar hun "eigen land". Dat is wat anders dan in Palestina het geval is, daar worden mensen uit hun huizen gezet en uit hun land verdwenen. Marokko pompt zelfs meer geld in de Westelijke Sahara dan in andere delen van Marokko. Alle levensmiddellen worden zwaar gesubsidiëerd in de Westelijkse Sahara etc etc...

Je hebt er geen idee van hoe groot Marokko werkelijk was, het strekte zich uit tot aan de Senegal rivier, d.w.z. inclusief Mauretanië. Alleen dat heeft men opgegeven onder druk van de Fransen.
Polisario wordt sinds 1979 door de Verenigde Naties erkend als de wettige vertegenwoordiger van het volk van de Sahara en streeft naar zelfbeschikking.
Vind jij het streven naar een Eretz Israel (Groot-Israel) ook legitiem?

20-01-2005, 12:45



Citaat door frank herbert:
Polisario wordt sinds 1979 door de Verenigde Naties erkend als de wettige vertegenwoordiger van het volk van de Sahara en streeft naar zelfbeschikking.
Vind jij het streven naar een Eretz Israel (Groot-Israel) ook legitiem?
De Verenigde Naties?? Hahaha, geloof jij nog in de Verenigde Naties?? De kwestie Irak moet jou toch hebben wakker geschud of niet? Verenigde Naties= Verenigde Staten. De Verenigde Staten staan pal achter Marokko, James Baker (heeft een groot advocatenkantoor en helpt vaak Arabieren en vrienden van Bush) was niet voor niks afgezant inzake deze kwestie......

Jij vergelijkt weer appels met peren. Marokko werd in 1912 bezet door buitenlandse mogendheden. Palestina was een deel van het Ottomaanse Rijk en er woonden relatief weinig Joden. De Arabieren en Joden die er leefden, leefden in VREDE met elkaar en dat al EEUWEN lang. Totdat Europa Joden begon te vervolgen.....en de rest van het verhaal ken je....waardoor een illegale staat werd gesticht: Israël.

20-01-2005, 13:08

Citaat door Atlasleeuw:
De Verenigde Naties?? Hahaha, geloof jij nog in de Verenigde Naties?? De kwestie Irak moet jou toch hebben wakker geschud of niet? Verenigde Naties= Verenigde Staten. De Verenigde Staten staan pal achter Marokko, James Baker (heeft een groot advocatenkantoor en helpt vaak Arabieren en vrienden van Bush) was niet voor niks afgezant inzake deze kwestie......

Jij vergelijkt weer appels met peren. Marokko werd in 1912 bezet door buitenlandse mogendheden. Palestina was een deel van het Ottomaanse Rijk en er woonden relatief weinig Joden. De Arabieren en Joden die er leefden, leefden in VREDE met elkaar en dat al EEUWEN lang. Totdat Europa Joden begon te vervolgen.....en de rest van het verhaal ken je....waardoor een illegale staat werd gesticht: Israël.
In 1975 veroordeelde een VN-resolutie het zionisme als een vorm van racisme.
Waren dat ook de Verenigde Staten?

20-01-2005, 13:12

Citaat door frank herbert:
In 1975 veroordeelde een VN-resolutie het zionisme als een vorm van racisme.
Waren dat ook de Verenigde Staten?
Hoeveel resoluties zijn er wel niet uitgevaardigd door de VN inzake Israël?? Honderden, maar wie gebruikte altijd zijn Veto-recht?? Precies, de Verenigde Staten van Amerika..... De VN heeft geen macht van betekenis....

20-01-2005, 13:21



Citaat door Atlasleeuw:
Hoeveel resoluties zijn er wel niet uitgevaardigd door de VN inzake Israël?? Honderden, maar wie gebruikte altijd zijn Veto-recht?? Precies, de Verenigde Staten van Amerika..... De VN heeft geen macht van betekenis....
De bemoeienissen van de Verenigde Naties hebben wel enige zin gehad. Ik neem aan dat jij ook de Palestijnse Nationale Autoriteit niet erkend en dat die in jouw ogen een instrument is van de Verenigde Staten?

20-01-2005, 14:04

Citaat door Qutylaa:
Elke hond kan blaffen, doe maar interessant achter dat pc-tje.
hahaha ...je moet niet denken dat ik deze opmerkingen alleen achter de pc maak. Doe het zo in jullie (de mensen die netzo denke als jij) gezicht en dan staan jullie weer met een mond vol tanden

20-01-2005, 14:05

Citaat door Qutylaa:
Elke hond kan blaffen, doe maar interessant achter dat pc-tje.
En trouwens....je weet gewoon nixx van de economie af....het is een FEITTT

20-01-2005, 14:08

Citaat door hmadaksar:
En trouwens....je weet gewoon nixx van de economie af....het is een FEITTT
Dat bedoel ik nou, elke hondje als jij kan blaffen maar een echte vent kan kritiek geven EN aangeven hoe de economie wel in mekaar steekt.

Commentaar geven kan iedereen.

20-01-2005, 14:12

Citaat door Qutylaa:
Dat bedoel ik nou, elke hondje als jij kan blaffen maar een echte vent kan kritiek geven EN aangeven hoe de economie wel in mekaar steekt.

Commentaar geven kan iedereen.
Jou vergelijking tussen het achterland van tanger en het achterland van de rotterdamse haven zegt genoeg !!! ...echt waar k ben heel redelijk maar dan moet je geen appels met peren vergelijke

20-01-2005, 14:40

Citaat door hmadaksar:
Jou vergelijking tussen het achterland van tanger en het achterland van de rotterdamse haven zegt genoeg !!! ...echt waar k ben heel redelijk maar dan moet je geen appels met peren vergelijke
'achterland' bestaat er ook iets als voorland?

en btw die twee heb ik niet met elkaar vergelijken, ik schets slecht een beeld van een welvarend economie ten gunste van Marokko als de handelsroute via de haven van Tanger plaats vind ipv via de haven van Ceuta

het valt me vies tegen van je dat je geen betere argumenten hebt

21-01-2005, 01:15

Citaat door Qutylaa:
'achterland' bestaat er ook iets als voorland?

en btw die twee heb ik niet met elkaar vergelijken, ik schets slecht een beeld van een welvarend economie ten gunste van Marokko als de handelsroute via de haven van Tanger plaats vind ipv via de haven van Ceuta

het valt me vies tegen van je dat je geen betere argumenten hebt
En jij beweert dat ik NLs moet gaan leren....let eerst eens ff op jezelf voor je op andere let !!.....hahahaha dat je niet weet wat achterland is geeft maar weer aan hoe dom je bent..............Domme marokkane hebbe we genoeg.....ga eens eerst ff wat kennis opdoen voor je jezelf in een discussie mengt

07-04-2009, 15:00

Citaat door smukky:
Melilla en Ceuta zijn nooit van Marokko geweest evenals de sahara.Dus valt er weinig terug te geven.
Waarom oude koeien uit de sloot halen?

21-01-2005

07-04-2009, 15:23



Citaat door garf23:
En de islam zal dat land net zoals alle landen die ooit onder het juk van de islam geleefd hebben terug verroveren zeker . Waar wacht je op begin er aan
denk je....hahahaha

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]