Bekijk volle/desktop versie : Lijst van Angola : ze zijn de jongste spelers tijdens Africa Cup



11-01-2006, 14:54
binnenkort gaan wij tegen hun oefenen ..ik dacht ergens tegen 17 Januari in Marakkech


Goalkeepers: Goliath (Sagrada Esperanca, Angola), Joao Ricardo (unattached), Lama (Petro Atletico, Angola)

Defenders: Delgado (Primeiro Agosto, Angola), Jacinto (AS Aviacao, Angola), Jamba (AS Aviacao, Angola), Kali (Santa Clara, Portugal), Lebo-Lebo (Sagrada Esperanca, Angola), Loco (Benfica Luanda, Angola), Marco Abreu (Poritimonense, Portugal)

Midfielders: Andre (Kuwait SC, Kuwait), Edson (Pacos Ferreira, Portugal), Figueiredo (Varzim, Portugal), Gilberto (Ahly, Egypt), Mendonca (Varzim, Portugal), Miloy (InterClube, Angola), Ze Kalanga (Petro Atletico, Angola)

Forwards: Akwa (Al Wakra, Qatar), Andre Titi Buengo (Clermont Foot, France), Flavio (Ahly, Egypt), Love (AS Aviacao, Angola), Mantorras (Benfica, Portugal), Maurito (Al Wahda, United Arab Emirates).

11-01-2006, 14:57


ksnap niet wat zo een ploeg op het WK te zoeken heeft :s

11-01-2006, 15:00

Citaat door zaki_klawie:
ksnap niet wat zo een ploeg op het WK te zoeken heeft :s
Deze gasten zullen de halve finale halen

11-01-2006, 15:09

Citaat door LaasteGeruchten:
Deze gasten zullen de halve finale halen
omdat ze half braziliaanse selectie mogen lenen ??

11-01-2006, 20:21



Citaat door zaki_klawie:
omdat ze half braziliaanse selectie mogen lenen ??
Klopt niet wat je zegt broeder.

Angola heeft Portugeze invloeden (gehad). Die spelers zijn wel degelijk gewoon echte Afrikanen, alleen wat andere namen dan je gewend bent.

11-01-2006, 21:20

Citaat door Mokertje:
Klopt niet wat je zegt broeder.

Angola heeft Portugeze invloeden (gehad). Die spelers zijn wel degelijk gewoon echte Afrikanen, alleen wat andere namen dan je gewend bent.
Inderdaad zij hadden te maken met Portugal vroeger zoals wij met Fransen en de Spanjaarden

zij dus met Portugal

11-01-2006, 21:21
hun beste speler is Mantorras

11-01-2006, 22:20

Citaat door LaasteGeruchten:
hun beste speler is Mantorras
Is hij basisspeler bij Benfica?

11-01-2006, 22:52

Citaat door Mokertje:
Klopt niet wat je zegt broeder.

Angola heeft Portugeze invloeden (gehad). Die spelers zijn wel degelijk gewoon echte Afrikanen, alleen wat andere namen dan je gewend bent.
hahah neej ik bedoel met andere woorden dat ze nooit de finale zullen halen tenzij ze de halve selectie van brazilie mogen lenen

12-01-2006, 00:55

Citaat door zaki_klawie:
hahah neej ik bedoel met andere woorden dat ze nooit de finale zullen halen tenzij ze de halve selectie van brazilie mogen lenen
Ooh...safi sorry dan heb ik je verkeerd begrepen.