Bekijk volle/desktop versie : ' Haar Man Is Zo Verandert '



Pagina's : [1] 2 3

10-01-2006, 15:40
Me vriendin is een tydje terug met iemand getrouwd die ze echt leuk vond & hy vond haar ook leuk.

Ze hadden mekaar heel kort leren kennen & zyn dan in het huwelyksbootje gestapt. Hy zag er in het begin echt goed uit, zo met deftige, moderne kledy, altyd leuke kapsel in zn haar, heel veel wax en si & la.

En ze was zo verliefd geworden op hem & nu is hy zo verandert & draagt die zo van die knielange tunieks & broeken boven de enkels & hy heeft baard & hy is ook zo streng geworden tegen haar.

Als ik haar bel naar haar nr. is hy altyd diegene die oppakt & dan zegt die altyd dat ze bezig is & nu niet kan praten, & als ik haar tegenkom met hem op straat & ik haar even hallo zeg dan zie ik hem al strenge blikken toewerpen & zei praat ook niet meer veel met my.

En niet alleen by my maar ook by me andere vriendinnen & op straat lopen ze niet eens hand in hand of zo gewoon dat ze hem omarmd ofzo. Ik begryp het niet, mensen zeggen dat het goed is als jonge mensen gaan trouwen maar wat als u man of vrouw zo extreem verandert na het trouwfeest?

Volgens my is ze echt niet gelukkig met hem want toen ik haar zag stond ze een stapje naast hem zo ver uit te staren verzonken in diepe gedachten & ze praat niet meer zoals vroeger wat lachen & bykletsen.

Ik durf er nix van te zeggen want ik wil me niet bemoeien met haar leven maar anderzyds is het ook weer me vriendin & ik geef eigenlyk heel veel om haar..

10-01-2006, 15:43


als zij wel gelukkig is met hem

wat heb jij der dan mee te maken

laat die man en die meid


en wij veranderen idd heel veel als we trouwen


dan word je serieus enzo en heb je geen zin en dat soort dingen


ma jah...

10-01-2006, 15:47
Geluk straal je uit.

En ik begryp wel dat als je in huwelyk treed je meer verantwoordelykheid krygt enzo maar dat wil toch niet zeggen dat je zo bot & kortaf moet doen tegen mensen die ooit close waren met u.

Sorry dat vind ik héél erg laf.


Citaat door samya 2:
als zij wel gelukkig is met hem

wat heb jij der dan mee te maken

laat die man en die meid


en wij veranderen idd heel veel als we trouwen


dan word je serieus enzo en heb je geen zin en dat soort dingen


ma jah...

10-01-2006, 15:48

Citaat door samya 2:
als zij wel gelukkig is met hem

wat heb jij der dan mee te maken

laat die man en die meid


en wij veranderen idd heel veel als we trouwen


dan word je serieus enzo en heb je geen zin en dat soort dingen


ma jah...
/dit wou ik ook zeggen


Assallamoe ALaikom je Zuster Soekran

10-01-2006, 15:48


Alhamdoulillah dat hij zo verandert is.. mijn man is ook zo verandert alhamdulillah ik ben er juist heel blij om

10-01-2006, 15:53

Citaat door Naughty:
Me vriendin is een tydje terug met iemand getrouwd die ze echt leuk vond & hy vond haar ook leuk.

Ze hadden mekaar heel kort leren kennen & zyn dan in het huwelyksbootje gestapt. Hy zag er in het begin echt goed uit, zo met deftige, moderne kledy, altyd leuke kapsel in zn haar, heel veel wax en si & la.

En ze was zo verliefd geworden op hem & nu is hy zo verandert & draagt die zo van die knielange tunieks & broeken boven de enkels & hy heeft baard & hy is ook zo streng geworden tegen haar.

Als ik haar bel naar haar nr. is hy altyd diegene die oppakt & dan zegt die altyd dat ze bezig is & nu niet kan praten, & als ik haar tegenkom met hem op straat & ik haar even hallo zeg dan zie ik hem al strenge blikken toewerpen & zei praat ook niet meer veel met my.

En niet alleen by my maar ook by me andere vriendinnen & op straat lopen ze niet eens hand in hand of zo gewoon dat ze hem omarmd ofzo. Ik begryp het niet, mensen zeggen dat het goed is als jonge mensen gaan trouwen maar wat als u man of vrouw zo extreem verandert na het trouwfeest?

Volgens my is ze echt niet gelukkig met hem want toen ik haar zag stond ze een stapje naast hem zo ver uit te staren verzonken in diepe gedachten & ze praat niet meer zoals vroeger wat lachen & bykletsen.

Ik durf er nix van te zeggen want ik wil me niet bemoeien met haar leven maar anderzyds is het ook weer me vriendin & ik geef eigenlyk heel veel om haar..
misschien ben jij in zijn ogen niet goed voor haar, het feit dat je dit verhaal hier plaats zegt al genoeg. ik geef haar man bij deze gelijk!!!

10-01-2006, 15:55
Er is wel een verschil tussen mensen die veranderen & hun levenstyl baseren op het geloof dan mensen die veranderen & hun geloof mengen met het cultuur.

De islam heeft geen verbod gelegd op een getrouwd vrouw die eventueel contacten heeft met vriendinnen.

Als je met iemand trouwt neem je die zoals hy is - als hy verandert in de positieve zin ok geen probleem maar baseer u daden dan niet op schandes en si & la.

Iets wat velen doen - de islam is geen streng geloof, het is een geloof van liefde vrede & rahma waarom moet hy dan altyd zo streng doen tegen my & me vriendinnen?

Hy mag niet eens een blik werpen naar ons als hy echt suni is.


Citaat door muwahid:
Alhamdoulillah dat hij zo verandert is.. mijn man is ook zo verandert alhamdulillah ik ben er juist heel blij om

10-01-2006, 16:00
Ze is beter af zonder jouw.

Als dit verhaal al echt is

10-01-2006, 16:04
laat haar
het is haar keuze geweest meng je er niet in, anders heb jij het straks gedaan
en dat is niet de bedoeling

10-01-2006, 16:04
Ik vind het belachelyk want hy kent me niet. Ik wens elke paar getrouwd of niet getrouwd alle geluk van de wereld toe. De reden dat ik mn verhaal hier plaats is om te zien hoe de andere leden hiervan denken.

Het is maar internet, ik kan hier zowat alles kwyt. God weet over wie ik het heb.

Het gaat nie over de feiten die ik hier vertel maar over het principe.

Waarom zou je moeten veranderen als je getrouwd bent? Waarom? Of is het door de 'mensen' ? Wat gaan de 'mensen' denken?

Jeetje seg, hebben de 'mensen' tegenwoordig geen persoonlykheid meer ofzo?
Alsof de man weet wat goed is voor zn vrouw.

Zoiets weten enkel de moeders over hun kinderen & dan nog kunnen zy er soms naast zitten!




Citaat door Amesrem:
misschien ben jij in zijn ogen niet goed voor haar, het feit dat je dit verhaal hier plaats zegt al genoeg. ik geef haar man bij deze gelijk!!!

10-01-2006, 16:05
Inderdaad.

Want tegenwoordig heb je het snel gedaan!


Citaat door CandyShop20:
laat haar
het is haar keuze geweest meng je er niet in, anders heb jij het straks gedaan
en dat is niet de bedoeling

10-01-2006, 16:08
Mensen openen nou ook topis ocer verhalen van andere.
En als hij mij man zou zijn geweest,zou ik Wa Alhamdoeliah blij zijn.
En me ook aanpassen.En als je eenmaal getrouwd ben,kan het niet zoals vroeger meer zijn.
En uit jou verhalen hier op marokko.nl,neem ik het hem niet kwalijk dat hij zegt dat ze bezig is als hij jou aan de lijn heeft..

10-01-2006, 16:11


Hoesow beter af zonder haar???
Ik snap wat je bedoelt maar er zijn gwn mensen die heel raar denken...en zogenaamd goed worden op een bepaald manier maar vergeten dat hun man/vrouw ook behoefte heeft.

Ik zou gwn haar door blijven bellen en haar opzoeken enzo kan me nix schelen wat haar man ervan vind als het hem niet bevalt ga maar effe naar buiten en frisse lucht inademen....Gwn nix aantrekke van die man.

Wordt tie goed op de ene manier vergeet hij de andere volgens mij is het een ongeloofelijke sukkel

10-01-2006, 16:11
Volgens my wou die gewoon met my praten.


Citaat door ZomaarEenMeisje:
Mensen openen nou ook topis ocer verhalen van andere.
En als hij mij man zou zijn geweest,zou ik Wa Alhamdoeliah blij zijn.
En me ook aanpassen.En als je eenmaal getrouwd ben,kan het niet zoals vroeger meer zijn.
En uit jou verhalen hier op marokko.nl,neem ik het hem niet kwalijk dat hij zegt dat ze bezig is als hij jou aan de lijn heeft..

10-01-2006, 16:13

Citaat door Naughty:
Volgens my wou die gewoon met my praten.

Jij bent Zielig...ga jij nou maar uitzoeken hoe je het met je vriend gaat doen,je vriend waarmee je niet mag trouwen..


Eeen goed milieu begint bij je zelf.

Pagina's : [1] 2 3