Bekijk volle/desktop versie : EU: Marokko moet eilandje direct verlaten

Pagina's : 1 [2]

09-01-2005, 14:07

Citaat door Jihaane:
Jah die puinhopen zijn opgeruimd en men is bezig met de wederopbouw van de stad.

wat voor politiek bedrijf je als je alle ministeries hun werk laat stil leggen tot een stad is gebouwd, een beetje dom vind je niet.
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar de puin hoop is nog helemaal niet opgeruimd(alleen langs de autowegen zodat mensen kunnen zien dat ze aan het werk zijn ze3ma)en er zijn nog mensen die buiten slapen.....

09-01-2005, 14:21

Vergis jullie met zijn allen niet: MohammedALI heeft het in zijn bolletje gekregen om topics van meer dan 2 jaar geleden te heropenen. Niet echt actueel dus. Zoals we ondertussen weten, heeft Marokko na een beetje gegrom van de EU dat eilandje verlaten!

09-01-2005, 14:39

Citaat door newix:
Vergis jullie met zijn allen niet: MohammedALI heeft het in zijn bolletje gekregen om topics van meer dan 2 jaar geleden te heropenen. Niet echt actueel dus. Zoals we ondertussen weten, heeft Marokko na een beetje gegrom van de EU dat eilandje verlaten!
4 uur: cup-a-soup. daar blijf je scherp van

09-01-2005, 14:40

Citaat door Peej:
Vertel me eens,

Zijn de puinhopen van de aardbeving in Al Hoceima al opgeruimd?
Hebben alle slachtoffers al een huis?

Of is deze actie gewoon een afleidingsmanoeuvre om de aandacht van de binnenlandse problemen af te wenden.

Zolang de rotzooi in Al Hoceima en omgeving niet opgeruimd is is het schandalig dat er wel geld wordt uitgegeven aan dit soort zinloze militaire acties.
Als je die militairen dan toch in wilt zetten, zet ze dan in voor de hulpverlening in Al Hoceima.
Der wordt toch nooit wat aan gedaan ,peej.

09-01-2005, 15:10

Citaat door rkajed,ain zora:
ik ben het niet altijd eens met je, maar hier heb je gelijk in...
Hij heeft geen gelijk , want die aardbeving was pas 2 jaar later .
dit bericht is 3 jaar oud

Pagina's : 1 [2]