Bekijk volle/desktop versie : Haar zoveel aandacht geven en liefde geven



Pagina's : [1] 2 3

10-01-2006, 01:16

Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.

Maar de vraag die collega-mannan zich afvragen, is waar zijn die vrouwen (in ieder geval niet op straat)

Thuis??
.

10-01-2006, 01:18



Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.

Maar de vraag die collega-mannan zich afvragen, is waar zijn die vrouwen (in ieder geval niet op straat)

Thuis??
die liggen nu te snurken..zal er morgen een paar naar je toe sturen

10-01-2006, 01:18
Thuis achter hun PC dromend van dat leventje waar jij het nu over hebt!

10-01-2006, 01:26

Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.

Maar de vraag die collega-mannan zich afvragen, is waar zijn die vrouwen (in ieder geval niet op straat)

Thuis??
Welkom in de realiteit, zélfs ik heb die hoop opgegeven.
En ik ben een opper-optimist.
Vrouwen van het kaliber wat wij mannen wensen bestaan anno 2006 niet!

Da's jammer, maar we moeten verder kijken.

10-01-2006, 01:29



Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.

Maar de vraag die collega-mannan zich afvragen, is waar zijn die vrouwen (in ieder geval niet op straat)

Thuis??
mogen vrouwen tegenwoordig niet meer op straat lopen

10-01-2006, 01:34
Waar zijn jullie zul je bedoelen!

10-01-2006, 03:08

Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.

Maar de vraag die collega-mannan zich afvragen, is waar zijn die vrouwen (in ieder geval niet op straat)

Thuis??
Helaas de perfecte vrouw is haast niet meer te vinden




























Maar wat is de definitie van de perfecte vrouw?


























































Dat vertel ik later wel.................

10-01-2006, 03:45
de perfecte vrouw of man bestaat niet dus kom op, maar ik weet wel dat op ieder potje wel een deksel moet passen.

grt Cha

10-01-2006, 17:16
Mijn advies je moet er niet bewust naar zoeken want dan wordt je gek, gewoon wachten tot ze op je pad komt echt waar ik zelf geloofde daar niet in maar het is waar Ik ben sinds kort een leuk marokaanse meid tegen gekomen echt een schat en het voelt goed aan, het leuke is het is mijn eerste marokaanse meid het waren altijd nederlandse,antiliaanse meiden ik kan niet geloven waar ik mee bezig was.ik ben nu voor het eerst sinds een lange tijd echt happy met mezelf.

10-01-2006, 17:27
Gut wat zijn we weer lekker positief. Hoe vaak moet 'de Marokkaanse meid' nog horen dat ze makkelijk, vies, gebruikt, walgelijk en onbetrouwbaar' is? Een topic hierover is al zo vaak geopend dat het onze strot uitkomt.
Het is nu wel duidelijk hoe jullie denken, echt waar.

Maar wat ik me afvraag, hoe denken jullie dan over jullie zusjes en zussen. Nichten en nichtjes etc etc? Zijn dat ook allemaal sletten? Tenslotte bestaat de perfecte vrouw anno 2006 niet meer, he? Nee mannen, we zijn allemaal gelijk aan de vuilniswagen die eens per week langsrijd.

Mannen




Oja, je bent nog niet eens een hele dag aangemeld en het is de eerste topic die je opent? Je moet er wel heel erg mee zitten.

10-01-2006, 17:28

Citaat door koekouh:
Mijn advies je moet er niet bewust naar zoeken want dan wordt je gek, gewoon wachten tot ze op je pad komt echt waar ik zelf geloofde daar niet in maar het is waar Ik ben sinds kort een leuk marokaanse meid tegen gekomen echt een schat en het voelt goed aan, het leuke is het is mijn eerste marokaanse meid het waren altijd nederlandse,antiliaanse meiden ik kan niet geloven waar ik mee bezig was.ik ben nu voor het eerst sinds een lange tijd echt happy met mezelf.
Eindelijk iemand die zich niet laat leiden door de negatieve uitstraling op straat.

10-01-2006, 17:31

Citaat door 530D:
Een vrouw die het verdient, een vrouw met wie je graag je hele leven bij wilt zijn
Een vrouw die je gelukkig maakt, ook als je aan het werk ben.

Zo een vrouw zou ik al mijn aandacht geven, en alleen tegen zo een vrouw zou ik plechtig zweren om nooit vreem te gaan....en zelfs na haar dood nooit te hertrouwen tot na de dood elkaar wederzien.
Kan je dit even vertellen aan mijn zogenaamde vriend.. Want hij begrijpt niet dat een vrouw aandacht nodig heeft. Ik begrijp niet waarom ik nog met hem ga..

10-01-2006, 17:34


Niet bewust naar zoeken, ze komt wel op je pad. Als Allah dat wil.

10-01-2006, 17:37

Citaat door Anonymous_girl:
Kan je dit even vertellen aan mijn zogenaamde vriend.. Want hij begrijpt niet dat een vrouw aandacht nodig heeft. Ik begrijp niet waarom ik nog met hem ga..
Meisjes zoals jij zijn de aanleiding voor gedachten, ideeen, uitspraken en topics als deze.

Mag ik je vragen, waarom je een vriend nodig hebt?

10-01-2006, 17:39
Lalalaaa achjaa waarom maken jullie niet hier een film over
want deze topicss zijn te vaak open gemaakt
als je over de marokkaanse meiden een film kunt maken kun je over de jongens er 10 over maken
want hun zijn en blijven toch erger

Pagina's : [1] 2 3