Bekijk volle/desktop versie : Mensen Dit Gaat Ff Over Maktoebie!



Pagina's : [1] 2

28-04-2003, 15:28
hey mensen,

als jullie dat enne: Jullie zijn geen schrijfster/s

lezen dan moet het jullie wel eigenlijk wel opgemerkt zijn!

zoals: jullie zijn geen schrijfster/s (Bericht #)

de titel zegt al genoeg, wat doen jullie eigelijk hier, ik heb een paar verhalen gelezen, geen spatie, geen leestekens, niets, en dat noemen jullie schrijven, meisjes en jongens ga eerst een cursus volgen!


er zitten namelijk al 2 fouten in!

1. zoals deze zin: wat doen jullie eigelijk hier.
hey maktoebie je hebt wat vergeten bij: eigelijk, er hoord nog altijd een N tussen eigenlijk! SKOT

2. en bij deze zin heb jij ZELFS EEN VRAAG TEKEN VERGETEN!
kijk maar: en dat noemen jullie schrijven, daar achter hoor namelijk een vraagteken! want het is een vraagzin!

OE DUBBEL SKOT!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VOLGENS MIJ BEN JIJ DE GENE DIE EEN LEES CURSUS NODIG HEEFT!!!

28-04-2003, 15:31


Ahhhhh goeie zet ansa, heb je nu nog wat te zeggen maktoebie?????
Ik denk het niet.....haahahahahahah!

28-04-2003, 15:37
JA! hij heeft volgens mij niets meer te LULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-04-2003, 15:38
hahhah wat een dombo's bijeen, ik wist wel dat jullie te dom waren om iets te kunnen verstaan, met een cursus bedoel ik, er zijn schrijfcursussen hoe je een verhaal moet schrijven, de zinsopbouw , volg daarvan één, hahahaahha wat een dombo's bijeen, wajuw nu heb ik eens gelachen.

28-04-2003, 15:41


niets meer te zeggen??? hahhahahhaahahahahaaaaaaaaahhhhhhhaaaa

28-04-2003, 15:41
hmm maktoebie, dan ben ik zeer benieuwd welke verhalen u dan wel heeft gelezen. de meeste van de verhalen hier hebben wel degelijk een goede zinsopbouw. en wat de schrijvers betreft, ook daar is niets op aan te merken. kortom, ik zou graag willen weten over welke verhalen u het dan wel heeft maktoebie.

rajae

28-04-2003, 15:43
alsnog, je zegt nu wel opeens dat je er wat anders mee bedoeld dan moet je alsnog een cursus volgen WANT JE ZEGT NU WEL DAT JE ER WAT ANDERS MEE BEDOELD MAAR DAT HOOR JE ERBIJ TE SCHRIJVEN MET JE DOMME OPMERKINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


whahahahahahahahahahaha

je kan er beter mee ophouden met je domme reactie's wan je word dubbel uitgelult!!!

28-04-2003, 15:44
EN JAHOOR IK HEB ALTIJD NOG WEL IETS TE ZEGGEN!

WEER EEN SKOT!!!!

28-04-2003, 15:44
schatje kun je er niet tegen dat iemand anders gelijk heeft???

28-04-2003, 15:46
IK KAN ER ALTIJD TEGEN! MAAR NIET TEGEN MALOTEN ALS JIJ!!!!!!!! EN ALTIJD HEBBEN WIJ AL GELIJK GEHAD DUS HOU MAAR OP!!!!!

28-04-2003, 15:47
ik heb de "verloren traan " gelezen, en die trekt op niets, die van missangelikka heb ik ook gelezen, ook niet de moeite waard en nog een paar , maar allemaal slecht, die van nihad vond ik goed, maar die t r u t maakt het niet af

28-04-2003, 15:51
wat ga je nou naar een ander onderwerp???????????????? luister, volgens mij kan je niet zonder schelden!!

28-04-2003, 15:53


ik antwoord op de vraag van rajae, ok zielig stuk s t r o n t



















































je hebt geen leven, meid































zoek je een man voor tssn je benen

28-04-2003, 15:57
MAKTOEBI JIJ MOET NODIG EEN CURSUS 'BELEEFDHEID' GAAN VOLGEN, WANT JE HEBT DAAR EEN TEKORT AAN.
IK DENK DAT JE OVER 10 DECENNIA JE DIPLOMA WEL ZULT HALEN AANGEZIEN JE EEN EXTREEM IQ HEBT......

M3A SALAMA,
GHIZLANE

28-04-2003, 16:29
Wejoooo mensen, waar gaat dit allemaal heen??? Kijk waar jullie nu druk overmaken, en zelfs speciaal een topic voor opent. Tazzzzz, dat is die maktoebi toch helemaal niet waard! Zoals ik al een keer eerder heb gezegd, ga gewoon verder met schrijven, en negeer het verder gewoon.
Zulke mensen hebben geen leven, en willen alleen maar aandacht. En die geven jullie !!!hahahahahahahahahaha ik moet er alleen maar om lachen

Pagina's : [1] 2