Bekijk volle/desktop versie : voordeel+nadeel van laptop op sgool??



09-01-2006, 20:47
wie ken mij miss helpen door een voordeel of nadeeel hier te zetten van het gebruik maken van laptop op sgool ipv schrijven??

14-01-2006, 11:33


Voordeel
-je hebt je digitale gegevens bij de hand
-toegang tot internet

Nadeel
-op papier kun je nog kladden
-je moet hem steeds heen en weer dragen
-diefstalgevoellig
-aansluiten is soms lastig (tenzij je wireless toegang hebt)

14-01-2006, 12:13
"Op papier kun je nog kladden"...heb je wel eens van de delete-knop gehoort?
"je moet hem steeds heen en weer dragen"...schriften en klappers draag je ook toch? "aansluiten is soms lastig"...elke laptop heeft wireless toegang tenzij je eentje uit de oertijd hebt.

Een voordeel is trouwens dat wanneer je een beetje snel kan typen je veel meer aantekeningen kunt maken dan wanneer je schrijft. Ook hoef je geen presentaties uit te printen ter ondersteuning van een hoorcollege omdat je ze gewoon op je scherm hebt staan. Je kan je huiswerk op je computer maken en vervolgens meenemen naar werkcollege, op die manier hoef je niets te printen.
Kortom....inkt besparing!! Inkt is duur ..

14-01-2006, 12:29

Citaat door Sephiroth:
"Op papier kun je nog kladden"...heb je wel eens van de delete-knop gehoort?
"je moet hem steeds heen en weer dragen"...schriften en klappers draag je ook toch? "aansluiten is soms lastig"...elke laptop heeft wireless toegang tenzij je eentje uit de oertijd hebt.

Een voordeel is trouwens dat wanneer je een beetje snel kan typen je veel meer aantekeningen kunt maken dan wanneer je schrijft. Ook hoef je geen presentaties uit te printen ter ondersteuning van een hoorcollege omdat je ze gewoon op je scherm hebt staan. Je kan je huiswerk op je computer maken en vervolgens meenemen naar werkcollege, op die manier hoef je niets te printen.
Kortom....inkt besparing!! Inkt is duur ..
8 jaar geleden kende ik m al, door daar op te drukken kun je nog steeds niet kladden, of ff snel een aantekening maken, of start jouw laptop binnen 2 seconden op??????

14-01-2006, 15:27



Citaat door MadriLounge:
8 jaar geleden kende ik m al, door daar op te drukken kun je nog steeds niet kladden, of ff snel een aantekening maken, of start jouw laptop binnen 2 seconden op??????
Als jeje studie serieus neemt is je computer al voordat het college begint opgestart.